skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal pěknou mikulášskou nadílku a v pondělí sem si přivez konečně rapida. Má to své mouchy ale jsou to spíše detaily. Plánu spoustu úprav tak uvidím kam se až dohrabu.
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════ ══════════════════════════ ══════════════════════════ ══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Editka /Rapid 130 - komentáře:
08:51:08
09.11.2020
09.11.2020
Peca
Ten zadek, to je slušný ementál
22:39:36
03.09.2019
03.09.2019
Eidy
-> Angel: Kola mu sluší.
23:10:08
02.09.2019
02.09.2019
Angel
-> Felinka 1.3mpi: ne, ale na feldě jezdily, ale kámošově červené
-> Robert 106: díky :)
-> Robert 106: díky :)
22:54:50
02.09.2019
02.09.2019
Felinka 1.3mpi
-> Angel: nejezdily tyhle zendery na zeleny felde na vzduchu...
21:33:21
02.09.2019
02.09.2019
Robert 106
Pěkně to prokouklo
14:06:58
02.09.2019
02.09.2019
Tomaso435
-> Angel: pěkný áčka v zadu :)))))
14:00:13
02.09.2019
02.09.2019
Angel
-> Tomaso435: áno ;)
13:16:36
02.09.2019
02.09.2019
Tomaso435
jo tak tos byl ty na té hradecké D11 v sobotu odpolko :))))
09:50:58
28.08.2019
28.08.2019
miguelias
Ty kola tomu prospěly.
09:24:37
28.08.2019
28.08.2019
TT_daniel
tie kolesa su uplne ze dovi-dopo... palec hore
20:17:54
14.12.2016
14.12.2016
Angel
-> peter13789: no myslel sem si to, vždycky sem slyšel cvaknutí, ale potom jak sem k němu přišel tak nebylo seplé.... musím se na to ještě podívat blíže
-> Robert 106: díky za info
-> Robert 106: díky za info
20:07:20
14.12.2016
14.12.2016
Robert 106
Tempo parádně leští zašlé plastové světlomety a úplně nejlíp bakelitové rádia z 50tých let
08:34:40
14.12.2016
14.12.2016
peter13789
-> Angel: v motorovom priestore vedla regleru dobíjania smerom k predku auta
11:21:58
13.12.2016
13.12.2016
Angel
-> TT_daniel: to sem rád
Jinak nevíte někdo kde se nachází relátko výhřevu okna ???
Jinak nevíte někdo kde se nachází relátko výhřevu okna ???
08:12:13
13.12.2016
13.12.2016
TT_daniel
-> Angel: ty si sa fotil jak ja s hildou a este si to dal aj do popisu..to ma potesilo
18:23:50
12.12.2016
12.12.2016
Angel
No vidím že sem tady rozpoutal megalománskou debatu , určitě to nebudu tempem leštit pořád a ani to nemám v plánu používat více, pro příště bych chtěl používat jenom vosk, určitě ten lak to bude snášet jinak když použiju pastu s jiným abrazivem, a myslím si že jednou to ten lak snese. Jak tady psal Bajou tak se asi smířím s tím že to auto je teď kvůli tempu úplně "nepoužitelné".
....
22:55:21
11.12.2016
11.12.2016
Nanka
držím palčeky
20:29:59
11.12.2016
11.12.2016
gred
-> kraska98: no,pokud původní lak vypadal tak jako na fotce 8 nalevo,po důkladnym umytí,tak bych se toho tempa fakt nebál
jinak to že to jednou vzal tempem fakt neni konec světa,hlavně to pak udržovat,třeba tim voskem,když to bude dál několikrát do roka tempovat neni s podivem že ten lak po čase pude do prdele...ale mě osobně ty auta natempovaný vždicky vydrželi dlouho,v řádu let...a nikdy mi ten lak nešel tak do prdele jako tobě,to by mě fakt zajmalo jak často to tim ten člověk dělal ale že to dělal špatně neni chyba tempa,no
jinak já netvrdim že tempo je to nejlepší na světě,jistě sou i lepší,jen řikám že to neni taková sračka jako tady dost lidí tvrdí...
jinak to že to jednou vzal tempem fakt neni konec světa,hlavně to pak udržovat,třeba tim voskem,když to bude dál několikrát do roka tempovat neni s podivem že ten lak po čase pude do prdele...ale mě osobně ty auta natempovaný vždicky vydrželi dlouho,v řádu let...a nikdy mi ten lak nešel tak do prdele jako tobě,to by mě fakt zajmalo jak často to tim ten člověk dělal ale že to dělal špatně neni chyba tempa,no
jinak já netvrdim že tempo je to nejlepší na světě,jistě sou i lepší,jen řikám že to neni taková sračka jako tady dost lidí tvrdí...
20:23:52
11.12.2016
11.12.2016
kraska98
-> GRED-Činpokomon :D: Jo ale jde to sundat i šetrnější metodou a né tekutým šmirglem.Jak jsem říkal,na obnovení silně zašlého laku je tempo i dobré,ale na slušné laky jako byl třeba tento je to jen zbytečné kurvení laku.Svůj názor jsem zde napsal a tím bych to zakončil.Nehodlám strávit nedělní večer debatou nad ptákovinami
20:16:30
11.12.2016
11.12.2016
gred
-> Tuner#2: holandskou commandant 4,doufám že sem to napsal správně,už si to přesně nepamatuju
-> kraska98: dyt snad všechny leštenky berou lak...o to tam de,sundat tu poškozenou starou vrstvu laku,co mi je známo
-> kraska98: dyt snad všechny leštenky berou lak...o to tam de,sundat tu poškozenou starou vrstvu laku,co mi je známo