Tak jsem si udělal pěknou mikulášskou nadílku a v pondělí sem si přivez konečně rapida. Má to své mouchy ale jsou to spíše detaily. Plánu spoustu úprav tak uvidím kam se až dohrabu.
Škoda Rapid 130 1985
Motor favorit 135
Ořechově hnědá 2095
5q vlečka
Interiér v podstatě fantastický stav akurát je špinavý, tapece bez děr, sedačky nepotrhané.
Nová STK ME, spíše povrchová koroze, nosné části vypadaj v pohodě
-------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------------------------
--------
Instagram : luke_angelovic
Přední náprava:
komplet GO, pružiny od T2 80kN, 220mm zkrácené o jeden závit, tlumiče žigul, převrtané náboje 4x100, vrtané kotouče Ferodo, otočená horní ramena a podložena pro větší odklon (11mm podložka), 18mm stabik
Zadní náprava:
Komplet GO, pružiny kyvka na vlečkových domcích podvázané, vystužené dle LA, podložky na změnu rozteče 25mm dural
Kola+pneu:
ručně leštěná Zender Sport ALU zadek 15x7 ET12 , předek 15x7 ET30 (po přestavbě na užovku, předtím ET12)
prvně pneu 185/55
aktuálně Hankook Kinergy Eco, 175/50
Převodovka:
Sériová kompletně přetěsněna, suchý 5q
Motor:
1) Favorit 135, Hlava snížená o 0,8mm, leštěné slícované kanálky, leštěné ventily, odlehčený setrvačník dle LA, převařené sání z LEKRa na SEDR, vačka 268/269 (zdvih údajně 7,2 podle mě je to 6,8 jako LA) Karburátor SEDR 2951, na 2. komoře tryska 145, víko z 1203 3234 (větší ekonostat), rozdělovač 136x
2) aktuálně karbec Polmo 34DCHD
═════════════════════════
══════════════════════════
══════════════════════════
══════
2016 17.12.
Nová hlavice řadící páky+výměna pouzder a promazání kulisy
Nová maska, něaké zánovější zadní světla které vypadaj líp než ty původní :D
2017
GO přední nápravy, pružiny 220mm
2018
cca únor- září Kompletní GO zadní nápravy, karosářské práce nové prahy vnitřní vnější, nové nosníky podélných ramen
po složení jsem ještě stihl
SRAZY:
Last ride Přerov
2019
Nová STK,ME, Nahození zadních pružin z kyvky+podvázání ramen, říznutí jednoho mrtvého závitu na předních pružinách, přední tlumiče ze žigula, namontování předních převrtaných nábojů na 4x100, Alu kola Zendersport
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) origo natryskování pro 1500ccm (v průběhu testování, motor měl moc bohatou směs i při zvolení nejmenší volnoběžné trysky. Po delším provozu na volnoběh se zakarbonovaly svíčky, pomalu klesaly otáčky už to úplně zdechlo. Proto jsem sehnal karburátor z 1300 kde jsou větší vzdušníky pro volnoběžné trysky které jsou vlisovány do těla karburátoru. Jinak provoz na 1. komoru velice svižný, s 2. komorou při vyšších otáčkách hodně líný.
SRAZY:
Újezdský karburátor
CS Škoda sraz Lubina
Prague car festival Praha
16. Jihomoravský sraz
2020
Vyvařeny péčka, přední nosníky, most, podběhy, kufr, navařeny užovkové brýle, repas čtyřoka, lakování originální odstín 2095, koupeno 2ks nový kol dopředu Zender Sport 15x7 ET35 a ručně vyleštěno.
2021
Testování karburátoru Polmo 34 DCHD (Fiat125) , zatím origo natryskování na 1300ccm. Bohatost výrazně klesla, seřízeno na volnoběh. Karburátor vyzkoušen v provozu. Seřízen a funguje bez jakýchkoliv výpadků nebo přechodových děr. Momentálně si hraju s natryskováním.
Montáž 18mm stabilizátor, rozdělovač 136x
2022
Přetěsnění hokejky a víka převodovky, kompletní očista motorového prostoru nalakování do barvy vozu
Stavba motoru 1.4, upravená hlava portované kanály, leštěné ventily, blok 136B, motor má nové ložiska KH a OJ, pístní kroužky a honované válce, upravená klika fabie do bloku favorit, ojnice+písty fabie, vačková hřídel 282, elektronické zapalování Vrba Motorsport, stále se ladí na karburátoru Polmo 34 DCHD
Konečné zjištění stále bohaté směsi a uchlastávání karburátoru na volnoběh. PRASKLÝ PLOVÁK !
Přestavěná přední náprava na úzkou z důvodu použití kol s velkým ET, nová kola OZ Ruote Turbine 15x7 ET12, přední náprava podložky +5mm
SRAZY:
Tuning show trojhálí 18.6
Hanácké Škoda sraz 25.6
CS Škoda sraz Lubina Roh 13.8
Záhorský sraz veteránů Paršovice 10.9
Last ride Přerov 1.10
STLG Meet Žimrovice 8.10
Editka /Rapid 130 - komentáře:
-> Angel: tak to je dobrí že teda že to saz lapl nějakej překupnýk

Tenkrát my ten původný majytel bil ochotní dozt zlevyt jen mě ten ztav celkem odradyl a přyplatyl zem zy sa lepšý, btw. ti fotki s ynserátu co jzy zem dal jzou cca 6 let ztaré co fotyl ještě původný majytel než rapyda uzkladnyl na špalki do ztodoli zpolu se 110R.. Budu zledovat držým palce přy renovacy

-> Robert 106: jojo ještě bi to chtělo vědět ĝýzlo karozérye :D třeba bili sa zebou v továrně, já mám totyž takové sajýmavějšý ĝýzlo :D
-> tunerlada:
tak to je jazné že překupnýk, tak něak zem to ajy tušyl protože jak zem ze zným domlouval tak řýkal že to muzý jýt ještě přyhlázyt na zebe někde k Brnu. Každopádně ztav nený nejhoršý ta podlaha je v zuper ztavu, pod koberce zem z dýval a krázní plech. Jynak dnezka zem zundal ti hnuzné plaztové prahi a něaká dýrka tam je ale je to v klydu ĝekal zem to horšý, jynak zpodek přednýho levého blatnýku je shnylí.....
To vipadá jako moje barva že bi bráška ?
woou :D prohlýžel jzy toho rapyda fakt pořádně a y pod kobercama sevnytř ? Já ze na něho totyž bil dývat protože s fotek vipadal dobře a tak nějak jzem zy bil jyztej že ho vemu ale prolýsal jzem ho a bila to celkem pazt.. good luck přy ztavbě, budu zledovat

Kupovaní sa brněnzkou přehradou sa 25 nebo už jzy to bral od nějakého překupnýka ?
moc heskej sáklad

-> vlkouzek: to bude překváko

ale s toho mám největšý ztrach ale klepal jzem po prahu a snělo to pěkně, takže to sjyztým až to zundám