-> Husar570: Ale né ... Já myslím že jsou zavařená i vykrojení...
Pokud nejsem slepej.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid 120 rok výroby v TP 1980.
Rapid 136 / Jarda - komentáře:
-> wlad: uznávám, že svary nejsou dokonalé, ale funkci plní. A svařoval jsem poprvé.
-> miguelias: z druhé vrchni strany jsem je ještě neviděl.
-> miguelias: z druhé vrchni strany jsem je ještě neviděl.
-> miguelias: jsou z druhe strany ne?
Pokud nejsem slepej, tak ty výztuhy na šikmých ramenech, jsou navařeny špatně....
-> wlad: na dobových továrních autech to nevypadalo o nic líp, ba naopak a fungovalo to stejně....

Tenhle zvedak mam taky doma, je to tovarni vyroba, ale cena zacina tam kde i dvousloupovej starsi zvedak
Čím jsou ty ramena vařený? Dubovou elektrodou? ;-)
Myslím, že je to originál. Byl v autoservisu.
To je taková ta překlápěčka.
To je vlastní výroby?
To je vlastní výroby?
Moc pěkný zvedák,co je to zač? .-)