-> kaipan: Kdy kdy...?Jo uz vlastne vim,ale ja se ted nikam nechystam,protoze pristi pondeli maturuju a potrebuju jeste dost veci dostat do hlavyTakze hradec asi nevyjde
Hele a kde vubec bydlis?Ze bych se treba prijel podivat jestli to neni moc daleko...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil v září 2004. Od listopadu je v garáži a nejezdí. Provádí se menší opravy a vylepšení:
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
kaipan / Rapid - komentáře:
13:37:17
14.05.2005
14.05.2005
KEAN
13:08:23
14.05.2005
14.05.2005
kaipan
-> KEAN: no, dneska musím dodělat přední kapotu, ale ještě mně to nejezdí.... Jedeš do Jindřichova Hradce ??
12:33:27
14.05.2005
14.05.2005
KEAN
-> kaipan: Kdybys mel treba tenhle vikend cestu do Jihlavy tak se muzem nekde sejitBudu tu do zitrka
12:31:41
14.05.2005
14.05.2005
kaipan
-> M.I.K.I: taky už to budu brzo testovat... ještě dodělat předek a gemotrii a uvidíme...
12:30:33
14.05.2005
14.05.2005
kaipan
-> Blackburn: hele ty jeden..... To že ho máš od strejdy z TRW ale nenapíšeš...
12:18:19
13.05.2005
13.05.2005
Blackburn
Myslím že tvé originál řízení PRAGA má konkurenta. Originál strmé řízení TRW cca.2 otáčky na plný rejd (sedmypramenný pastorek a jiný hřeben)
21:07:00
10.05.2005
10.05.2005
M.I.K.I
->Kaipan:Tak už je mám doma i obute a je to fakt dost dobrý!!!!No zítra jdu koupit pojist matky a tak je hnedka nasadím a nafotím!!!Snad do konce tydne to ztihnu!!!Ale jsou fakt good už se těším až je prubnu!!!
18:28:52
09.05.2005
09.05.2005
kaipan
-> M.I.K.I: musíš jezdit jako správnej důchodce.... všude na pětku a maximálně 80 km/h ...
15:58:53
09.05.2005
09.05.2005
M.I.K.I
->Kaipan:jooo tam ty fajn ventilky budu mít taky No a doufám,že mi tam vydrží!!!jinak
06:46:29
06.05.2005
06.05.2005
kaipan
-> M.I.K.I: tak to je super, i ta cena je dobrá... Já je měl za 1900,- ale bylo od známýho, co mně furt něco svařuje apodobně, tak jsem dal víc peněz, ale mám to i s obutím a vyvážením a těma fajn ventilkama, co mně brzo někdo ukradne...
06:45:18
06.05.2005
06.05.2005
kaipan
-> Boris S: no, tak to se ještě musím rozmyslet, ale abych řekl pravdu, tak zatím se přikláním k těm SPAX.... ale uvidíme. Mohl by jsi mně je nafotit ? Ty tvoje tlumiče ?
21:21:44
04.05.2005
04.05.2005
M.I.K.I
->kaipan:Tak pane koupil jsem tedy fuldy tak jak maš ty tak doufám,že to bude good!!!Ani moc nestály okolo 1500,- kus takže fpoho!!!Až to nafotím tak dám new fotky!!!Zatím
15:41:30
04.05.2005
04.05.2005
Boris S
Tak som vzhliadol na Tvoju káru keď už zháňaš tie tlumíky a fakt paráda.Myslím že keď tam fukneš tie Koni tak popdvozok bude supiš.Zatial som ich nastavil na 2 pol otáčky a sú tak stredne tvrdé.Uvidím keď to nahodím čo to povie.
11:30:47
02.05.2005
02.05.2005
kaipan
-> KEAN: tak to by jsem mohli někdy někam zajít...
10:57:42
02.05.2005
02.05.2005
KEAN
Jen tak...casto tam jezdim...
19:46:38
30.04.2005
30.04.2005
kaipan
-> KEAN: no z Jihlavy přímo ne, ale mám to do Jihlavy cca 30 km. Proč se ptáš ?
12:42:04
29.04.2005
29.04.2005
KEAN
Ty si z Jihlavy?
21:07:46
28.04.2005
28.04.2005
kaipan
-> M.I.K.I: já přemášlím nad Kayaba...