skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto jsem koupil v září 2004. Od listopadu je v garáži a nejezdí. Provádí se menší opravy a vylepšení:
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
MOTOR:
- blok a hlava felda MPi (má najeto cca 10 000 km)
- hlava snížená, vyleštěný kanálky, upravený spalovací prostory
- převařený sání na karbec ze 130, zvětšený a vyleštěný kanálky
- vačice 260/260
- lehce odlehčený setrvačník
- nový šálky, gufera a další možný těsnění, kroužky jsem nechal vzhledm ke stavu motoru původní
- troška komaxitu na víku ventilů; ale to mně asi moc koní nepřidá :-)
- spojka QH
- příčnej výfuk se svody 4 do 1
- alternátor 70A
10.5.2005 - první "zavrčení" motoru .... měl jsem radost jak malý dítě :-)
PODVOZEK:
- předek i zadek pružiny a tlumiče KONI (tlumiče už jsou špatný, půjdou časem nový)
- vyztužený přední ramena
- chlazený kotouče vpředu
- stabilizátor 20 mm (až mně ho Saky pošle :-) )
- vyztužený zadní ramena
- disky 5,5 R13 s pneu 185/60 R13 FULDA Carat Assuro (na 1. fotce je ještě 185/70)
- ostrý hřebenový řízení - cca 2,8 otáčky (originál Praga Dačice)
INTERIÉR:
- bilé podlepy budíků
- "digitálně analogový" tachometr made by kaipan (know how by Sigma Sport)
- rádio Sony na CD (nevím typ, ale je docela pěkný)
- baterka v kufru - 55 A se nevajde do kastlíku
EXTERIÉR:
- výdech od chladiče v přední kapotě
- zavařený mřížky topení (ještě musím vymyslet, jak to větrat :-) )
- výdech na kapotě od chladíče
JEŠTĚ SE NESTIHLO:
- upravit vnitřek podle mých představ
- kotouče dozadu
- nějaká tu music
- troška té "okrášlující" plechařiny
- novej lak
kaipan / Rapid - komentáře:
20:31:29
18.06.2012
18.06.2012
Montér
Na vzpomínku..
00:03:58
27.07.2011
27.07.2011
pyroman
16.06.05 21:24:10 R.I.P
14:20:42
30.07.2010
30.07.2010
minno
nj, už je to 5 rokov :/
23:03:23
28.07.2010
28.07.2010
VeTeV
no to to pěkně letí teda....
23:42:10
27.07.2010
27.07.2010
pyroman
-> Tuner#2: jo jo, čas letí jako voda, ale nelze zapomenout to, jak se lidi, co jeli na sraz domlouvali na tom, že pojedou klidnou jízdu za kaipana apod :-(
23:31:16
27.07.2010
27.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman 27.07.10 23:21:18: 5 let a přitom je to jako včera, ten čas letí... Stále na to taky myslím.
23:21:18
27.07.2010
27.07.2010
pyroman
dnes mi hlavou opět probliklo to, co se stalo před pěti lety
23:57:43
21.06.2009
21.06.2009
pyroman
-> Tuner#2: jj nemělo, ale bohužel se tomu tak děje
23:55:43
21.06.2009
21.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman: JJ mám doma fotku Jiříkovo kočáru taky s černým pruhem na kapotě... Tohle by se nemělo stávat...
17:27:40
20.06.2009
20.06.2009
pyroman
U-Geen 16.06.05 21:24:10 napsal:
no.. hodne smutna zprava :-(
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to
psali dva lidi…
www.iprima.cz/tvarchifr ame/video?video=354...
Už to jsou 4 roky, kdy zemřel jeden výbornej člověk z našich řad. Přijde mi to jako včera, kdy sem se s kaipanem domlouval na jednom obchodě a ani né měsíc na to, jsme se tu domlouvali, že si nalepíme černou pásku na roh kapoty
stále vzpomínám
no.. hodne smutna zprava :-(
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to
psali dva lidi…
www.iprima.cz/tvarchifr ame/video?video=354...
Už to jsou 4 roky, kdy zemřel jeden výbornej člověk z našich řad. Přijde mi to jako včera, kdy sem se s kaipanem domlouval na jednom obchodě a ani né měsíc na to, jsme se tu domlouvali, že si nalepíme černou pásku na roh kapoty
stále vzpomínám
17:51:02
08.07.2008
08.07.2008
havlik
16:53:13
08.07.2008
08.07.2008
pyroman
-> Tuner#2: jj je to hrozný jak ten čas letí...škoda že ho nelze vzít zpět
16:46:01
08.07.2008
08.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pyroman: Uff už tři roky a je to pořád jako by se to stalo včera... R.I.P.
16:29:02
08.07.2008
08.07.2008
pyroman
16.06.05 21:24:10 R.I.P
17:40:57
29.02.2008
29.02.2008
TUNER
-> capuccino: Možná by bylo dobrý vždycky pročíst pár posledních příspěvků než něco napíšeš......
15:19:18
29.02.2008
29.02.2008
Montér
-> capuccino: Auto ani majitel už bohužel nejsou mezi námi....
15:12:08
29.02.2008
29.02.2008
capuccino
Čauuu opravdu krásnej, hlavně ty kolesa fandím!!
16:10:30
19.09.2007
19.09.2007
pyroman
Tuxik 19.09.07 16:08:47 napsal: leti to hrozne... davejte na sebe vsichni pozor, nerad bych abych o nekom z nas cetl ze nekde skoncil..
souhlasím....lidičky jezděte opatrně... plechy vzal ďas, ale život máte jen jeden
souhlasím....lidičky jezděte opatrně... plechy vzal ďas, ale život máte jen jeden
16:08:47
19.09.2007
19.09.2007
Tuxik
leti to hrozne... davejte na sebe vsichni pozor, nerad bych abych o nekom z nas cetl ze nekde skoncil..
16:07:26
19.09.2007
19.09.2007
pyroman
U-Geen 16.06.05 21:24:10 napsal: no.. hodne smutna zprava :-(
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to psali dva lidi...
www.iprima.cz/tvarchifram e/video?video=354 9
je to dva a čtvrt roku a tři dny k tomu...čas letí nevídaným způsobem....R.I.P
auto uz neni, a stejne tak i majitel. moc se mi tomu nechce verit ale uz mi to psali dva lidi...
www.iprima.cz/tvarchifram e/video?video=354 9
je to dva a čtvrt roku a tři dny k tomu...čas letí nevídaným způsobem....R.I.P