skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
-> ZdrubT: předním prasklý nebyl, ale to spis tím skokem na pole
Ten zadni nosnik praská na každym autě. To vubec neni následek bouračky.
-> vhml: to zvládnu sám:)
-> havlik 02.11.21 10:00:19: dojebal ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: co by jsi s nima dělal![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> havlik 02.11.21 06:42:58: kolik za kola? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> T: no je to zlomený v A sloupku nahoře a bobule na střeše. Jako je to opravitelný, a opraveny to bude. Ale závodit už tohle auto nebude
-> havlik: je to tak zlé? Něco jsem viděl, že to šlo až do střechy? Nebo proč konečná?
-> havlik 01.11.21 19:37:45: Přeju vám, ať něco seženete a pojedete zase.
-> ZdrubT: je to tak no, ale něčím se snad na jaře zúčastníme
Tak auto čeká duchod a né řádění na trati?![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> vhml: To je jasný, má to vepředu obrovskej aerodynamickej přítlak.
Záleží to na tuhosti odpružení, zdvihu a hodně na tvaru skoku. No a taky gravitace. Když předek vyskočí do vzduchu dřív, tak taky dřív dopadá.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Záleží to na tuhosti odpružení, zdvihu a hodně na tvaru skoku. No a taky gravitace. Když předek vyskočí do vzduchu dřív, tak taky dřív dopadá.
-> vhml: no evidetně to takový hovno neváží![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Proč vlastně škodovka vždycky padne na čumák, i když to vepředu váží hovno? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> T 10.04.18 10:53:54: perspektivni jangtajmr ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> vhml: co to ? 100-ka tě nebaví, mazda tě nebaví nebo jak to je ? :-D
-> havlik 10.04.18 09:50:31: že to musíš hned provařit ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> T: burák jezdí jen 8v GTI
-> havlik: to máte taky ve vozovém parku, ne ? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)