
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa: https://www.youtube.com/u ser/havlik/videos?view_as= subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
Třeba konečně nebudu muset měnit objimku stabilizátoru na mostu po každé vyjizdce

-> Eidy: no vhledem k tomu že je už příští víkend a ne až 28.4 jak jsem si až do středy myslel tak jo

-> havlik: Copak copak? Připravuješ na Revival?
Tak sbíhavost byla 5mm zřejmě si to dost sedlo celé, takže jsem dal 0 a uvídíme.
-> Kocvin: Rozdíl je, že 309 při tom vypadá, jak když se jede na nákup a Rapid, jako když jede mistorvství světa v rallycrosse

pimpabu.rajce.idnes.cz/Ra llye_Berounka_revival_2017



pimpabu.rajce.idnes.cz/Ra llye_Berounka_revival_2017
-> havlik 20.11.17 08:08:03: Já se kozlíkama dostal jen něco přes půl stupně. Pokud tam má 1°30" tak bych to asi taky nechal a udělal to klidně na nulu a nebo lehce rozbíhavé. Teď jsem to měřil po Mostě a jak si předek pořád sedá, tak jsem to letos jezdil 0,5mm rozbíhavé a auto je i na brzdách klidnější než když bylo sbíhavé.
-> Eidy: jo jo zkusim sbíhavost a uvidí se.
-> havlik: To už je slušný. Na rally bych to asi nechal. Zkus naladit sbíhavost do nuly.
-> Eidy: nevim kam jsem založil ten papír z geo, ale myslim že to bylo cca 1°30
-> Tuner#2: podle mě na to rally už větší Ačka budou spíš pro zlost.
-> Tuner#2: podle mě na to rally už větší Ačka budou spíš pro zlost.
-> Tuner#2: To jako určitě. Třeba na mokru bych mohl mít menší áčka, ale na suchu super. Ale kdo to má ale pořád předělávat.
-> havlik: A jaký máš odklony? Podle toho pak naladit sbíhavost, ale klidně bych šel do u štaflí do nuly nebo dokonce trochu od sebe.

-> havlik: A jaký máš odklony? Podle toho pak naladit sbíhavost, ale klidně bych šel do u štaflí do nuly nebo dokonce trochu od sebe.
-> havlik 19.11.17 22:17:01: Horním ramenem toho moc nedoženeš.
-> Tuner#2: mam maximální odklon bez upravy nápravnice, dokonce i propilovaný kozlíky trošku.
-> m8rinek: no to může být taky jedna z příčin, ale zase si nemyslím že jedu takovou kudlu. Jako na tý šotolině na pár místech jo, ale na tom asfaltu si myslim, že to nebylo nijak zásadně rychlé a už to nezatáčelo.
-> Eidy 19.11.17 22:01:08: Hodně to změní odklon. Mě se to v dávných dobách na mokru taky hrnulo po čumáku ven a od té doby co tam je větší odklon to zatáčí úplně bez problému.
-> havlik: Hele a nezatáčí to taky díky tomu, že to moc přepaluješ? :)))
-> Eidy: se mrkni na nějaké videa, geošku mam myslim 1.5mm sbíhavost. Prostě do táhlých zatáček pohoda ale když jsou vic zavřené tak to jde prostě po čumáku ven, nejvíc to asi bylo znát v Písku.
-> havlik: Tobě to nezatáčí? Mě se to se svorem točí do zatáček samo. Jakou máš geošku?