Motor: 742.136
- vacka 282 -> Urbi
- hlava -> Saky
- karburátory Mikuni z R1
- laditelne zapalování -> Darabos
- zapalovaci lišta Mpi
- svody 4-2-1 Krejčí, výfuk Bery
Převodovka:
- SP 4,5
- stupně dle homologace
- samosvor -> Kalmar
Podvozek:
- přední náprava vyztužená
- tvrdé silentbloky
- stabilizátor průměr 20mm
- přední pružiny 230mm
- tlumiče HP
- chlazené kotouče s 4písty a DS2500
- zadní náprava vyztužená dle L/A specifikace
- podélná ramena s unibaly
- pružiny kyvka a upravené domky
- tlumiče HP racing
- kotouče s 4 pístky
- náboje 4 x 100mm
- hydro. ručka
Kola:
- Two gate wheels 7 x 13“
- pneu Nankang NS-2R 185/60R13
Interiér:
- volant Personal Mirage
- lampička pro spolujezdce
- sedačky OMP RS, držáky sedaček dle FIA
- 3“ pásy OMP
Odkaz na videa:
https://www.youtube.com/u
ser/havlik/videos?view_as=
subscriber
havlik/Burák/ Rapid - komentáře:
-> havlik: Odlehčení

-> Jindas: šroubky došly:D
Trocha řidičského neumění
Když se spolujezdec neztratí v itíku v každý etapě, tak to bude ještě lepší
Díky za super svezení, auto (hlavně podvozkově) fungovalo parádně, pilot taky nebyl vůbec marnej

O víkendu jsme uspěšně absolvovali Rallye Praha Revival, krom toho se ohnul ten plíšek co drží bowden a pravděpodobně to vzdali ty silonový kroužky ve svislákách to bylo bez problémů. Což na to že jsme auto dodělali ve čtvrtek o půlnoci mi přijde jako solidní uspěch. Nakonec z toho bylo pěkný 38.místo celkově a 8. ve skupině. Což s blouděnim a motorem na hranici smrti beru jako uspěch:)
-> vhml: nevim jestli zrovna platí rovnice že čim větší díra tim lepší

-> vhml: a kterej je ten správnej?:)
L/A je super konstrukce, i dost tichá. Jen existujou dva výkresy tý první přepážky konicky. Jednou je tam nejakej počet der a prumer. A podruhy je tam polovina děr a dvojnásobnej průměr. Jen škoda, že plocha kruhu kráčí s druhou mocninou...

-> MerHanz: Jak řikáš.

-> havlik 22.02.16 19:27:38: Hele origo L/A nebyl čistě absobční. Měl na vstupu komoru s konickou přepážkou a za ní ještě jednu kde plyny už vstupovali do trubky a absorbční části. Nebo se pletu ???
-> havlik: Spíš jen tak ze zvědavosti, budu dělat podélnej vejfuk a inspiruju se příčňákem L/A. No, on zas tak uplně průchozí není by se dalo podle mě říct.

-> ochoda: Tak to fakt nevim

Asi by se to dalo vyzkoušet jestli je průchozí nebo ne. Otázkou je jak nutně to potřebuješ vědět?
-> havlik: Ten výfuk je L/A nevíš?
To je dost taky

-> Milan 136: seno pre zajace
