skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho jsem sháněl slušného Rapida, ale nedařilo se. Byl jsem se už jednou podívat na tento kus, ale bohužel nevypadal jako na fotkách. Neměl jsem totiž v plánu dělat letos G.O. Nicméně po dalším neúspěšném hledání slušného kusu bez nutnosti G.O. jsem se rozmyslel a po vyjednání slušné slevy jsem ho za pomoci kamaráda Honzi přivezl domů (díky za doprovod), rovnou s přepsáním na mou osobu a po zaplacení šíleného EKO výpalného.
140Km dlouhou cestu domů zvládl v pohodě za doprovodu šíleně hučících zadních ložisek:)
Hned druhý den jsem ho začal rozebírat.
Rapida jsem přivezl ze Svatého pole u Horažďovic v únoru 2015. Vyroben byl v Kvasinách v roce 1988. Původně měl barvu hněď kamennou 2315.
Vzhledem k novelám zákona mi zůstaly původní SPZ i velký TP za což jsem celkem rád.
Prakticky na autě není díl, který neprošel G.O. nebo výměnou za nový.
KAROSERIE:
-vyvářená a nově nalakovaná
-barva 1046 sněhobílá ze vzorníku barev z roku 88
-nové čelní okno
EXTERIER:
-dobové střešní okno
-nové přední blinkry, zadní světla origo CS výroba
-malé nasávače na kapotě
-boční pruhy s origo štítkama
-v přední masce neorigo vyrobený
-vývozní štítek na B sloupku
INTERIER:
-origo tapeci bez děr, vyčištěn
-nechal jsem si vyrobit novou stropnici (www.calounictvi-semora.cz /)
-vnitřek natřen alkyton černý mat
-dobová řadička vl. výroby
-sportovní volant RSS
-přední sezení z Hondy Civic v-tec
PODVOZEK:
-komplet g.o. přední i zadní nápravy (pískovani +lak), co šlo je nové
-vlečka a ramena vyztuženy
-zadní pružiny kyvka + domky převařené - origo tlumiče
-přední pružiny rally Speedpro + origo tlumiče
-nové trubky
-hadice
-komplet nové brzdy
-podvozek natřen - alkyton černá mat
-přední náboje převrtané na 100 rozteč
-vzadu podložky vrtané 4x100 a 4x108
KOLA:
-Intra West Germany - z bmw, 13" J6
-ATS Classic 13" J6
-Wolfrace 13" J6 - prodané
-Pneu -175/60 Falken
MOTOR I:
-putovní, už je ve třetím autě:)
-favorit 136
-odlehčený setrvačník
-ostrá vačka?
-LEKR
-vyrovnávací nádobka VW
-odvětrání přes ext. zachytávací nádobku
-zapalování ETZ bezkontaktní favorit
-příčný výfuk vl. výroby v motorovém prostoru (svody fáčko, vlnovec, tlumič z VW T3, uložen na příčce přes silenty motoru)
-zrenovované protihlukové tlumení - alobal na grilování
MOTOR II:
-origo rapidí 136 - až budu 100%originalista
MOTOR III:
-fabie 1,4. (někdy, možná)
PŘEVODOVKA:
-5Q přeskládaná na 4,22 - po menší GO od Vény z Rokycan
-rychloběžný startér s reduktorem Magneton 9141 312
-olej Castrol 80W90 Manual
ZVLÁŠTNÍ VÝBAVA:
-střešní okno
-el. centrál na D.O.
-rozpěrka tlumičů v kufru na ní přimontovaný montážní kufr
Deníček prací
2/2015
-kupě vozu, začátek G.O.
8/2015
-dokončená G.O. do provozuschopného stavu
9/2015
-STK
-montáž el. dálkového centrálu
-splnil hl. úkol dovézt mě na svojí svatbu
10/2015
-nástřik dutin
-odstranění Áček, montáž lina mezi ramena, zkrácení rozpěrných trubiček
-zprovoznění audia
-zprovoznění stropního svítidla
-oprava unikající chladící kapaliny (spoje hadic + kohout v kufru)
11/2015
-po dlouhém hledání odstraněno otravné popískávání při průjezdu nerovností (uložení předního tlumiče)
-namontovaná polička pod palubovku
-podvázaná zadní ramena
-oprava lakování štítů brzd a ramen od brzd. kapaliny
-nalakované zadní bubny + podložky
-zrenovovány boční tlumící výplně zadních blatníků - alobal na grilování
-výměna rámečku budíků, přelakovaná rafička rychloměru
-zkrácení zadních domků o 30mm - mezera mezi kolem a lemem je teďcca 70mm(prázdná nádrž) a neprojeto
-instalace předních speedpro - mezera cca 70mm (prázdný kufr) a neprojeto
-poopravování ťukanečků, odřenin na nápravách
1/2016
- přetěsnění převodovky
- zprovoznění ostřikovačů
2/2016
- renovace táhla řazení
- nová lamela, pracovní válec spojky, ložisko
- přelakované některé díly motoru, pořádná očista bloku
- nový řemen
- montáž převodovky, motoru-nové náplně - Castrol Magnatec 10W40
3/2016
- koupě zadních speedpro buchet do ramen
- nové koberečky šité na míru
- zrepasoval jsem zadní výstuhu nárazníku + originální zadní mlhovku
- nové autorádio Blaupunkt Helsinky, nové repro Mac Audio ve dveřích
- Audio tlumení ve dveřích
4/2016
- opravená a nalakovaná kola
- namontovány plechy pod motorem a převodovkou.
- geometrie
5/2016
- GO předních brzdičů, nové brzdové hadice, hadice podtlaku brzd
- nový štítek přední masky
- montáž progress metru
- domontování stropních madel a háčků
- montáž Speedpro tlumičů
- nový fridex
- instalace autozásuvky
6/2016
- montáž upraveného filtrboxu pro Lekra
- výroba koberce do kufru (provizor)
- zástavba kufříku pro n.d. a nářadí na rozpěrku předních tlumičů
- 1cm podložky pod stabilizátor
- zarovnáné dorazy na spodních ramenech
- nechal jsem stočit NOVÉ křivé zadní bubny (made in ITA)
- vyvážení předních kol - stále vibruje volant
- zástavba USB nabíječky do panelu
7/2016
- výměna předních kol za zadní - už nevibruje volant:) konečně
- pokus o změnu výfuku (nějaký tuzink náhrada, děs a hrůza zvuk) - zůstane příčňák - aspoň jsem udělal lepší vedení od svodů + nový nátěr celého systému
8/2016
- výměna gufera řemenice kliky
- oprava stále topícího topení:)
- výměna prasklé rok staré manžety řízení (už zase vibruje volant nad 100Km/h)
9/2016
- instalace 7mm gumových podložek pod horní uložení předních pružin
- nové kolové šrouby
- konečně jsem sehnal zdravé tapecy bez děr - díky Slegi - zatím nenamontováno.
10/2016
- pořídil jsem si novou maznici
- nové kličky stahování oken
12/2016
- demontáž pohonné jednotky
2017 - stav tachometru 83580km
1/2017
- přelakovaná příčka převodovky
- odvezena převodovka do opravy Vénovi do Rokycan
- pořídil jsem nová kolečka Wolfrace
2/2017
- kola Intry odvezeny na kontrolu popř. srovnání + nový lak
- vyměněny brzdové hadičky v kufru za EPDM
- poopravené ťukance na nápravách, od brzdovky v kufru atd.
- vyrábí se mi nové středící kroužky do kol
3/2017
- příprava "nových" tapeců - vyčištění, výměna kapes
- důkladná kontrola startéru + nová cívka
- upravené přední náboje pro středící kroužky, opravené závity pro šrouby kol
- montáž motoru s opravenou převodovkou
- výměna budíků za origo sdružené (ze 3 kusů jsem složil jedny zcela funkční )
- koupil jsem přední sedačky z Hondy Civic 3dv. (montáž je v přípravě)
- nový koberec do kufru
- nové těsnění kufru
- výměna všech tapeců za origo bez děr a podobných vyfikundací
- vyroben a namontován lankoplyn z kola včetně nového bovdenu
4/2017
- instalace bočních lišt - díky všem kdo mi poskytl rozměry, fotky, šablony - moc mi pomohly při výrobě
5/2017
- konečně jsem sehnal kryt posilovače v ucházejícím stavu, již namontováno
- řidičova nová sedačka na místě (konečně budu sedět níž, nebude nic cvakat a viklat se a nebudu z nich vypadávat :) )
- pořídil jsem si nový nůžkový uni hever
6/2017
- výměna vodni pumpy
- částečná výměna el. instalace
- montáž spulujezdcovo sedačky
9/2017
- nová STK
11/2017
- šel spát
2018
3/2018
- oprava startéru - nová cívka
24.3 - převezen ze zimního spaní zpět domů
- kvůli prošlápnuté spojce z podzimu kompletní odvzdušnění brzd a spojky + přezuto na letní
4/2018
- nalepení dobové samolepky na zadní čelo
5/2018
- výměna všech tlumičů za "originály"
6/2018
- předělaný výfukový systém - navíc střední díl z F 1,9
- výměna oleje v motoru
8/2018
- montáź origo lišty do palubky
- výměna lanka plynu
11/2018
- zazimováno
4/2019
- odzimováno
Výroba a montáž záslepky autorádia.
Vrácení popelníku
9/2019
- popopraveny oděrky na nápravách, podvozku atd.
- STK
- montáž nového výfuku
11/2019
-zazimováno
1/2020
- montáž druhé zadní mlhovky
2/2020
- oprava lakování brzd, kotouče a bubny do černé
- ozvučení - Blupunkt Helsinky BT220, aktiv. sub. Blaupunkt GTb 8200A, zadní plato Basetech CPS-890, přední dobový MTC-AB3800 pod palubkou
4/2020
-výměna oleje Castrol Magnatec 10W/40
8/2020
- nová baterie Varta
2/2021
- repas předních brzdičů - simerinky, odvzdušňováky, nerez pístky, lak
- přechod na ATS Classic 13"
9/2021
- nová STK
Navštívené akce a srazy:
- Běšiny - Jaro 2016
- Minisraz Plzeň 2016
- Běšiny - Jaro 2017 3.místo Rapid - Garde
- Běšiny - Jaro 2018
- sraz veteránů Černošín 2020
- sraz historických vozidel Chodová Planá 2020
- Slapy tour 2020
- Běšiny jaro 2021
Na autě se stále něco dodělává, dolaďuje k dokonalosti a jezdí.
scháním:
-originál všechny tlumiče a přední pružiny
-Přední sedačky černé s pruhama, což asi nikdy neseženu
-přední navíjecí pásy
Video slalom, Běšiny 2017 2. jízda - tentokrát jsem věděl kudy jet:) ale čas nic moc, hold jsem to jel poprvé v životě
140Km dlouhou cestu domů zvládl v pohodě za doprovodu šíleně hučících zadních ložisek:)
Hned druhý den jsem ho začal rozebírat.
Rapida jsem přivezl ze Svatého pole u Horažďovic v únoru 2015. Vyroben byl v Kvasinách v roce 1988. Původně měl barvu hněď kamennou 2315.
Vzhledem k novelám zákona mi zůstaly původní SPZ i velký TP za což jsem celkem rád.
Prakticky na autě není díl, který neprošel G.O. nebo výměnou za nový.
KAROSERIE:
-vyvářená a nově nalakovaná
-barva 1046 sněhobílá ze vzorníku barev z roku 88
-nové čelní okno
EXTERIER:
-dobové střešní okno
-nové přední blinkry, zadní světla origo CS výroba
-malé nasávače na kapotě
-boční pruhy s origo štítkama
-v přední masce neorigo vyrobený
-vývozní štítek na B sloupku
INTERIER:
-origo tapeci bez děr, vyčištěn
-nechal jsem si vyrobit novou stropnici (www.calounictvi-semora.cz /)
-vnitřek natřen alkyton černý mat
-dobová řadička vl. výroby
-sportovní volant RSS
-přední sezení z Hondy Civic v-tec
PODVOZEK:
-komplet g.o. přední i zadní nápravy (pískovani +lak), co šlo je nové
-vlečka a ramena vyztuženy
-zadní pružiny kyvka + domky převařené - origo tlumiče
-přední pružiny rally Speedpro + origo tlumiče
-nové trubky
-hadice
-komplet nové brzdy
-podvozek natřen - alkyton černá mat
-přední náboje převrtané na 100 rozteč
-vzadu podložky vrtané 4x100 a 4x108
KOLA:
-Intra West Germany - z bmw, 13" J6
-ATS Classic 13" J6
-Wolfrace 13" J6 - prodané
-Pneu -175/60 Falken
MOTOR I:
-putovní, už je ve třetím autě:)
-favorit 136
-odlehčený setrvačník
-ostrá vačka?
-LEKR
-vyrovnávací nádobka VW
-odvětrání přes ext. zachytávací nádobku
-zapalování ETZ bezkontaktní favorit
-příčný výfuk vl. výroby v motorovém prostoru (svody fáčko, vlnovec, tlumič z VW T3, uložen na příčce přes silenty motoru)
-zrenovované protihlukové tlumení - alobal na grilování
MOTOR II:
-origo rapidí 136 - až budu 100%originalista
MOTOR III:
-fabie 1,4. (někdy, možná)
PŘEVODOVKA:
-5Q přeskládaná na 4,22 - po menší GO od Vény z Rokycan
-rychloběžný startér s reduktorem Magneton 9141 312
-olej Castrol 80W90 Manual
ZVLÁŠTNÍ VÝBAVA:
-střešní okno
-el. centrál na D.O.
-rozpěrka tlumičů v kufru na ní přimontovaný montážní kufr
Deníček prací
2/2015
-kupě vozu, začátek G.O.
8/2015
-dokončená G.O. do provozuschopného stavu
9/2015
-STK
-montáž el. dálkového centrálu
-splnil hl. úkol dovézt mě na svojí svatbu
10/2015
-nástřik dutin
-odstranění Áček, montáž lina mezi ramena, zkrácení rozpěrných trubiček
-zprovoznění audia
-zprovoznění stropního svítidla
-oprava unikající chladící kapaliny (spoje hadic + kohout v kufru)
11/2015
-po dlouhém hledání odstraněno otravné popískávání při průjezdu nerovností (uložení předního tlumiče)
-namontovaná polička pod palubovku
-podvázaná zadní ramena
-oprava lakování štítů brzd a ramen od brzd. kapaliny
-nalakované zadní bubny + podložky
-zrenovovány boční tlumící výplně zadních blatníků - alobal na grilování
-výměna rámečku budíků, přelakovaná rafička rychloměru
-zkrácení zadních domků o 30mm - mezera mezi kolem a lemem je teďcca 70mm(prázdná nádrž) a neprojeto
-instalace předních speedpro - mezera cca 70mm (prázdný kufr) a neprojeto
-poopravování ťukanečků, odřenin na nápravách
1/2016
- přetěsnění převodovky
- zprovoznění ostřikovačů
2/2016
- renovace táhla řazení
- nová lamela, pracovní válec spojky, ložisko
- přelakované některé díly motoru, pořádná očista bloku
- nový řemen
- montáž převodovky, motoru-nové náplně - Castrol Magnatec 10W40
3/2016
- koupě zadních speedpro buchet do ramen
- nové koberečky šité na míru
- zrepasoval jsem zadní výstuhu nárazníku + originální zadní mlhovku
- nové autorádio Blaupunkt Helsinky, nové repro Mac Audio ve dveřích
- Audio tlumení ve dveřích
4/2016
- opravená a nalakovaná kola
- namontovány plechy pod motorem a převodovkou.
- geometrie
5/2016
- GO předních brzdičů, nové brzdové hadice, hadice podtlaku brzd
- nový štítek přední masky
- montáž progress metru
- domontování stropních madel a háčků
- montáž Speedpro tlumičů
- nový fridex
- instalace autozásuvky
6/2016
- montáž upraveného filtrboxu pro Lekra
- výroba koberce do kufru (provizor)
- zástavba kufříku pro n.d. a nářadí na rozpěrku předních tlumičů
- 1cm podložky pod stabilizátor
- zarovnáné dorazy na spodních ramenech
- nechal jsem stočit NOVÉ křivé zadní bubny (made in ITA)
- vyvážení předních kol - stále vibruje volant
- zástavba USB nabíječky do panelu
7/2016
- výměna předních kol za zadní - už nevibruje volant:) konečně
- pokus o změnu výfuku (nějaký tuzink náhrada, děs a hrůza zvuk) - zůstane příčňák - aspoň jsem udělal lepší vedení od svodů + nový nátěr celého systému
8/2016
- výměna gufera řemenice kliky
- oprava stále topícího topení:)
- výměna prasklé rok staré manžety řízení (už zase vibruje volant nad 100Km/h)
9/2016
- instalace 7mm gumových podložek pod horní uložení předních pružin
- nové kolové šrouby
- konečně jsem sehnal zdravé tapecy bez děr - díky Slegi - zatím nenamontováno.
10/2016
- pořídil jsem si novou maznici
- nové kličky stahování oken
12/2016
- demontáž pohonné jednotky
2017 - stav tachometru 83580km
1/2017
- přelakovaná příčka převodovky
- odvezena převodovka do opravy Vénovi do Rokycan
- pořídil jsem nová kolečka Wolfrace
2/2017
- kola Intry odvezeny na kontrolu popř. srovnání + nový lak
- vyměněny brzdové hadičky v kufru za EPDM
- poopravené ťukance na nápravách, od brzdovky v kufru atd.
- vyrábí se mi nové středící kroužky do kol
3/2017
- příprava "nových" tapeců - vyčištění, výměna kapes
- důkladná kontrola startéru + nová cívka
- upravené přední náboje pro středící kroužky, opravené závity pro šrouby kol
- montáž motoru s opravenou převodovkou
- výměna budíků za origo sdružené (ze 3 kusů jsem složil jedny zcela funkční )
- koupil jsem přední sedačky z Hondy Civic 3dv. (montáž je v přípravě)
- nový koberec do kufru
- nové těsnění kufru
- výměna všech tapeců za origo bez děr a podobných vyfikundací
- vyroben a namontován lankoplyn z kola včetně nového bovdenu
4/2017
- instalace bočních lišt - díky všem kdo mi poskytl rozměry, fotky, šablony - moc mi pomohly při výrobě
5/2017
- konečně jsem sehnal kryt posilovače v ucházejícím stavu, již namontováno
- řidičova nová sedačka na místě (konečně budu sedět níž, nebude nic cvakat a viklat se a nebudu z nich vypadávat :) )
- pořídil jsem si nový nůžkový uni hever
6/2017
- výměna vodni pumpy
- částečná výměna el. instalace
- montáž spulujezdcovo sedačky
9/2017
- nová STK
11/2017
- šel spát
2018
3/2018
- oprava startéru - nová cívka
24.3 - převezen ze zimního spaní zpět domů
- kvůli prošlápnuté spojce z podzimu kompletní odvzdušnění brzd a spojky + přezuto na letní
4/2018
- nalepení dobové samolepky na zadní čelo
5/2018
- výměna všech tlumičů za "originály"
6/2018
- předělaný výfukový systém - navíc střední díl z F 1,9
- výměna oleje v motoru
8/2018
- montáź origo lišty do palubky
- výměna lanka plynu
11/2018
- zazimováno
4/2019
- odzimováno
Výroba a montáž záslepky autorádia.
Vrácení popelníku
9/2019
- popopraveny oděrky na nápravách, podvozku atd.
- STK
- montáž nového výfuku
11/2019
-zazimováno
1/2020
- montáž druhé zadní mlhovky
2/2020
- oprava lakování brzd, kotouče a bubny do černé
- ozvučení - Blupunkt Helsinky BT220, aktiv. sub. Blaupunkt GTb 8200A, zadní plato Basetech CPS-890, přední dobový MTC-AB3800 pod palubkou
4/2020
-výměna oleje Castrol Magnatec 10W/40
8/2020
- nová baterie Varta
2/2021
- repas předních brzdičů - simerinky, odvzdušňováky, nerez pístky, lak
- přechod na ATS Classic 13"
9/2021
- nová STK
Navštívené akce a srazy:
- Běšiny - Jaro 2016
- Minisraz Plzeň 2016
- Běšiny - Jaro 2017 3.místo Rapid - Garde
- Běšiny - Jaro 2018
- sraz veteránů Černošín 2020
- sraz historických vozidel Chodová Planá 2020
- Slapy tour 2020
- Běšiny jaro 2021
Na autě se stále něco dodělává, dolaďuje k dokonalosti a jezdí.
scháním:
-originál všechny tlumiče a přední pružiny
-Přední sedačky černé s pruhama, což asi nikdy neseženu
-přední navíjecí pásy
Video slalom, Běšiny 2017 2. jízda - tentokrát jsem věděl kudy jet:) ale čas nic moc, hold jsem to jel poprvé v životě
PavelRapid136 - komentáře:
22:17:20
24.11.2016
24.11.2016
Pavell
-> Angel: to jsou originální kola z mého sportlina takže 175/60 R14.
22:04:56
24.11.2016
24.11.2016
Angel
jaké si měl rozměry pneu na těch EXIPech ?
22:29:17
05.09.2016
05.09.2016
Pavell
-> Eidy: -> castrol: jak už jsem párkrát psal, mam auto hlavně na různé výlety spojene třeba s geocaschingem tak proste potřebuju občas anect mimo silnici atd. A bohužel jsem téměř vždy o něco chytil a to mě vážně štve. Předek si ještě sedne, posledni fotka je asi po 1km jízdy.
21:05:15
05.09.2016
05.09.2016
Eidy
-> Pavell 05.09.16 14:53:15: Opticky by to chtělo ještě sundat dolů, ale chápu, že občas jsou ty silnice spíš offroadový.
20:05:11
05.09.2016
05.09.2016
castrol
-> Pavell: tak ja nemam auto nejak nizko ale furt prejdem kam potrebujem po ceste
18:13:25
05.09.2016
05.09.2016
Pavell
Jo to bych taký rád, ale já s tím autem chci taky jezdit po vejletech, a i tak jsem všude škrtal.
jj, 175/60. ale na těch discích ze pěkně roztáhly.
jj, 175/60. ale na těch discích ze pěkně roztáhly.
17:49:03
05.09.2016
05.09.2016
MajoLR
15:51:44
05.09.2016
05.09.2016
castrol
-> Pavell: to chce minimalnu medzeru vpredu a vzadu
15:48:08
05.09.2016
05.09.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Pavell: to tam mas ty 175 60? mi prijdou nejaky maly...
14:54:47
05.09.2016
05.09.2016
Pavell
-> Luky: je to tvrdá guma z dopravníkových pásů.
14:53:15
05.09.2016
05.09.2016
Pavell
Tak jsem to nevydržel, dal jsem tam cca7mm podložky, to by už šlo si myslím. Mezera ve předu je o 1cm větší než vzadu.
14:52:35
05.09.2016
05.09.2016
Luky
-> Pavell: co jsou zač ty podložky, resp. z čeho a odkud?
14:50:52
05.09.2016
05.09.2016
Pavell
15mm gumové podložky pod předníma pružinama, to jsem asi trochu přehnal co?
21:26:22
02.09.2016
02.09.2016
Pavell
-> Tuner#2: teď jsem při výměně manžet řízení a následné očistě nápravy z hruzou zjistil, jak moc je to vše odrbaný, tak jsem se okamžitě rozhodl k radikálnímu zvýšení předku a dopadlo jak to dopadlo. Udělám podložky trochu užší a bude to ok. Tohle je asi vážně moc, je to hrozně znat i při jízdě, ten čumák je zvedlej fakt dost
19:18:25
02.09.2016
02.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavell: Ono si to vždy po rozborce sedne. Chce to min. 500km a pak hodnotit zda ubrat či ne.
13:25:04
01.09.2016
01.09.2016
Pavell
-> Tomaso435: čekal jsem klasicky uchyceni do rámu.Asi je taky hold budu jen vlastnit.
13:23:10
01.09.2016
01.09.2016
Tomaso435
-> Pavell: taky mám takový dobovky na fávo... ale dávat to tam asi nebudu.... jenom to prostě mám. jako všechno
13:15:29
01.09.2016
01.09.2016
Pavell
Sehnal jsem dobové ofuky oken, ale nějak se mi nelíbí způsob uchycení. Takový na hulváta zvenku. Je pod tim na zkoušku nalepená maskovačka.
18:35:17
31.08.2016
31.08.2016
Pavell
-> minno: to tam sice píšou ale přímo na manžetach neni vůbec nic. Na tech nových jsou nápisy, čísla tak snad budou ok. Jsou i takový houževnatější. Praskla mi těsně před prvni harmonikou. Akorat jsem je vyměnil, fakt opruz práce s tím naplněním. Dal jsem tam směs PP90 a A00. Dobrá kejda.