skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid 1987
na voze je zajímavá jeho puvodní výbava z výroby:
-originalní metalický lak
-kontrolka na ruční brzdu
-kouřová okna
-zadní nápis Skoda Rapid 130
-zadní opěrky (nedochovalo se... zbyl pouze obtisk a zaslepené otvory na zadním platě)
modifikace-výbava:
kola KN Meteor II, volant Rally Kolínská Nástrojárna černý, rychloběžný starter Magneton, tranzistorové zapalování Kosan Ultra UTI6000, svíčky Bosch a kabely Tesla, výfuk UlterSport, olej Shell Helix HX5 15W-40...
zvuk výfuku:
na voze je zajímavá jeho puvodní výbava z výroby:
-originalní metalický lak
-kontrolka na ruční brzdu
-kouřová okna
-zadní nápis Skoda Rapid 130
-zadní opěrky (nedochovalo se... zbyl pouze obtisk a zaslepené otvory na zadním platě)
modifikace-výbava:
kola KN Meteor II, volant Rally Kolínská Nástrojárna černý, rychloběžný starter Magneton, tranzistorové zapalování Kosan Ultra UTI6000, svíčky Bosch a kabely Tesla, výfuk UlterSport, olej Shell Helix HX5 15W-40...
zvuk výfuku:
Radim / Š130 Rapid - komentáře:
koukal jsem po vsem moznem LED osvetleni.. tohle se me zda dobre.. zvlast dobijeni baterky bude pro altik jednodussi..casem bych to chtel mit komplet v LED.. zatim mam jen v zadnich obrysovkach, prednich parkovackach a na stropnim svitidle..
-> Pavel P..: já právě novy mel (oprava po nehodě), jen ta druhoska rychle sisovala
nejlepší je dát nárazníky nový 

na narazniky pouzivam obnovovac cerne, takova ta cerna pasta (bumper black, az budu doma podivam se konkretne jak se to jmenuje).. vysledky jsou pak jako na obrazku (ilustrativni obr.)
Diavou jsem patlal přední nárazník na předchozím spotřebáku, který poměrně rychle ztrácel barvu. A docela to fungovalo
to je dobre.. muj ipur to ma mistama za sebou :( ale kombinaci s druheho rapida to snad dam dohromady... jinak zadnym jinym pripravkem jsem nedosahl takoveho obnovovaciho efektu.. je to pak jak nove.. tenhle figl sem okoukal uz hodne davno jednou na dovolene u vody od jednech skodovkaru.. jeste v pulce 90satejch :)
-> Rad1m: hlavně to nechce přehánět s leštěním vrchní časti palubky. Já mam povrch zachovalý a proti sluníčku je "radost" jet
kompletne vse cerne co je v interieru plastove kozenkove gumove.. nej na aplikaci rozhodne rukavice a houbicku nebo ustrihnout kus molitanu(preferuju) a nesetrit diavou a hezky polestit, vetrit.. vysledek je interier co se leskne jak psi kulky.. drobnejsi nevyhoda je pocatecni masnota(vyborna impregnace vudci vlivum) ale pak je to ok.. popr dalsi den lehce prelestit kousickem save latky(ale neni to potreba).. pro zkousku doporucuji dvere.. uvidite sami..
ano prave proto ta fotka byla.. neskutecnej bordel moc se toho tenkrat rozebiralo a montovalo :)
-> Rad1m 25.02.14 09:59:25: pěknej bordel jsi tam měl 

-> Rad1m 24.02.14 19:39:42: ta leštěnka na introš mě zajímá! měl bys odkaz?
2001? puvodne tam byl takovej ten ala 100vka tachometr.. mel jsem ji asi od r1997.. ac papiry mam cca od r2000+-
:) 2001? puvodne 105S byla z nemecka dotazena.. krasnej lak.. zadni celo bez perforace a viko bez spojleru..
-> Rad1m: to bych jsem chtěl vidět foto užovky co jsi měl
tohoto modreho od listopadu 2013... mel jsem i stejnou zlutou uzovku jako mas ty :) ... njn nemel sem ji davat pryc.. byla pekna a skvela.. nekdy vyhrabu foto..
-> Rad1m: jak dlouho máš toho Rapida?