skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a je to tady, smlouva podepsána, záloha zaplacena, pojištění sjednáno a Lux už je v garáži. Stačil jsem se i trochu projet, najel jsem s ním asi 150km a na to že je vlastně v předrenovačním stavu, jezdí jako splašený. Bude na něm spousty práce, ale nevidím žádný velký problém proč by se z něj nemělo časem stát krásné auto. Musím poznamenat, že jízda kabrioletem je prostě jedinečná a nezapomenutelná, vítr ve vlasech a nebe nad hlavou.... Prostě nádhera zvlašť v tomto počasí.
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
FORM / Rapid 130 LUX - komentáře:
22:19:07
22.04.2007
22.04.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Karlos: díky moc
22:13:26
22.04.2007
22.04.2007
dial K for Karlos
-> FORM: Kukám už ho máš doma. Takže veliká gratulace k novému hadraplánu a mnoho úspěchů při renovaci. LET THE SUN SHINE IN
21:32:15
22.04.2007
22.04.2007
CERHY - zrušená registrace
->Form:Ne třískl sem se nebo mi spíš sadlo kladivo bez násady na hlavu.Dvbě kila jsou dvě kila. Tak se teď nemůžu předklánět A to sem tam chtěl o výkendu konečně nahodit ty zadní sedačky
21:29:38
22.04.2007
22.04.2007
FORM - zlomená ojnice
-> CERHY: Nevěřil jsem že stihneme o víkendu nacpat obě auta do garáží, ale povedlo se. Co jsi blbnul, šel jsi v podnapilem stavu z hospody a zakopnul jsi o vzduchoprázdno?
21:27:33
22.04.2007
22.04.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Matsoft: chtěl jsem, ale nějak jsem na to v tom spěchu zapomněl, naštěstí jsem to nikde nesvléknul. Hlavn že jsi to stihnul
21:24:14
22.04.2007
22.04.2007
CERHY - zrušená registrace
->FORM: A hele už je doma.jak dlouho si uklízel v garáži?? Já teď procovně stávkuju-otřes mozku
21:19:23
22.04.2007
22.04.2007
Matsoft
-> FORM 22.04.07 20:49:27: no do cabria se toho vejde, jeste jsi mohl prihodit treba ledničku a pračku a mozna by zbylo i nejake misto pro nove zadni blatniky a dvere
21:14:06
22.04.2007
22.04.2007
Matsoft
-> FORM: Ty woe, tys to nedofouk jo? dobrej sebevrah....
Jinak za normal okolnosti bych te z Prahy vyvedl... ale uz takhle jsem dojel na STK v 16:55 a v 17:00 zavirali.
Jinak za normal okolnosti bych te z Prahy vyvedl... ale uz takhle jsem dojel na STK v 16:55 a v 17:00 zavirali.
20:50:49
22.04.2007
22.04.2007
Nwkt
-> FORM: Tý jo, ten se u tebe bude mít
20:49:27
22.04.2007
22.04.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Nwkt: neboj, v pátek jsem si v něm přivezl novou příčku převodovky, pravé šiké rameno, sloupek řízení, startér, pravé plechy k motoru, plech přes trubky chlazení, plasty do kufru přes brzdový komplet, přední tlumiče, cyklovač... já nevím co ještě, ale bylo toho hodně
20:47:13
22.04.2007
22.04.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P.: už se stalo, ale s tímhle jsem najel těch 150km a dobrý
20:44:52
22.04.2007
22.04.2007
Nwkt
Gratuluju ke koupi předpokládam že ho budeš hýčkat samýma novýma dílama
20:43:23
22.04.2007
22.04.2007
Pavel P..
hele paštika... měl bys dofouknout zadní kolo máš ho podhuštěný.