skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a je to tady, smlouva podepsána, záloha zaplacena, pojištění sjednáno a Lux už je v garáži. Stačil jsem se i trochu projet, najel jsem s ním asi 150km a na to že je vlastně v předrenovačním stavu, jezdí jako splašený. Bude na něm spousty práce, ale nevidím žádný velký problém proč by se z něj nemělo časem stát krásné auto. Musím poznamenat, že jízda kabrioletem je prostě jedinečná a nezapomenutelná, vítr ve vlasech a nebe nad hlavou.... Prostě nádhera zvlašť v tomto počasí.
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
FORM / Rapid 130 LUX - komentáře:
21:53:40
25.12.2007
25.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> FORM: hooooooooooooodne ti zavidim
21:46:34
25.12.2007
25.12.2007
FORM - zlomená ojnice
Tak tak, doklady jsou devizou toho auta, stav není až tak nejhorší, ještě jsem nekoukal na rám kolem předního okna, ale zadní část je celkem slušná, odreznul tedy rantlík držící lem koženky, ale to je sranda. Uvidíme dále.
21:10:26
25.12.2007
25.12.2007
dial K for Karlos
-> ondie - zrusena registrace: Věř tomu, že když se kouknu zpět, tak chvílemi tedy v klidu opravdu nebyl, nicméně jak je vidět, je to na světě - tedy na papíře
21:02:02
25.12.2007
25.12.2007
ondie
..a pak přišel Matsoft a úplně v klídku to dal na papíry
21:00:43
25.12.2007
25.12.2007
ondie
-> FORM: ..tak já to mám dosti podobný...na chotusice se vždycky těšim jak malej kluk a doufám že se tam vyskytne něco vzácnýho..
..jinak to teda vypadá celkem zdravě..já tohle auto znám z dob,kdy bylo ještě u Jardy Vlacha a už tehdy mi přišlo vcelku snadno zachranitelný,bylo mi i nabídnutý ..ale tehdy se nějak zdál problém s CZ dokladama větším než vlastně byl.
Ať se daří
..jinak to teda vypadá celkem zdravě..já tohle auto znám z dob,kdy bylo ještě u Jardy Vlacha a už tehdy mi přišlo vcelku snadno zachranitelný,bylo mi i nabídnutý ..ale tehdy se nějak zdál problém s CZ dokladama větším než vlastně byl.
Ať se daří
20:50:13
25.12.2007
25.12.2007
FORM - zlomená ojnice
-> ondie - zrusena registrace: Nooo, tak dobrá, prokouknul jsi mě, byla to jen záminka, pak jsem to udělal ještě několikrát a bez záminky.
20:47:18
25.12.2007
25.12.2007
ondie
-> FORM:
15:11:32
09.12.2007
09.12.2007
FORM - zlomená ojnice
-> ondie - zrusena registrace: hrůza no, abych se odreagoval, tak jsem si musel koupit nějaké nové díly
20:09:46
03.12.2007
03.12.2007
ondie
-> FORM: jojo ten boj s byrokracii je vždycky unavující..
23:05:06
10.11.2007
10.11.2007
FORM - zlomená ojnice
Tak jsem konečně doskládal pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
07:11:39
02.11.2007
02.11.2007
FORM - zlomená ojnice
-> jozynek1: Ne, prodávat se nebude, jen zatím nebyl přihlášen na moje jméno, což se nyní mění.
07:02:40
02.11.2007
02.11.2007
Jožynek
-> FORM: takže sa ide predat?
08:18:39
22.10.2007
22.10.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Matsoft:
23:10:33
21.10.2007
21.10.2007
Matsoft
jj v "normalni" inzerci byly ceny mezi 105 a 115kkc...
pro skoda weby byla special cena
pro skoda weby byla special cena
21:21:58
21.10.2007
21.10.2007
FORM - zlomená ojnice
No joo, však to máte jedno, jinak pokud to vyjde, tak v úterý to jdeme přepsat
21:18:43
21.10.2007
21.10.2007
havlik
-> Nwkt: v tuning magazinu bylo snad i 110
21:16:46
21.10.2007
21.10.2007
Nwkt
-> FORM: Myslim, že kolem 80 nebo tak nějak, dostal jsem nějakej časák v Panenskym Týnci tam byl taky ten inzerát a to už jsi ho dávno měl
21:09:26
21.10.2007
21.10.2007
FORM - zlomená ojnice
-> J3STER: Nevím za kolik tam bylo, ale to máš jedno, peníze budou a my nebudeme. Bylo to hodne, ale nemá cenu to řešit, rozhoduje nadšení jak správně říkáš.
19:36:31
21.10.2007
21.10.2007
J3STER
-> FORM: Zdravim, na tohle kabrio sem viděl inzerát v tuningovém časopise. Cena byla pěkná pálka. Ale vidím že především rozhoduje nadšení .
15:36:16
16.10.2007
16.10.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Vilda: jj, taky nemám rád vosy, když vidím sršně, tak vyklízím prostor. Dřív jsem byl na vosí jed alergický, ale už se to zdá se vytratilo.