-> Nwkt: vím i o LZ blatníku na garde, kdyžtak ti ho dohodím. Jedno šikmé na GARDE ti můžu sehnat a ani nebude tak drahé.
-> Pavel P.: nalešti mi to, zabal do pytlíčku a převaž mašličkou, zastavím se hned jak to půjde
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak a je to tady, smlouva podepsána, záloha zaplacena, pojištění sjednáno a Lux už je v garáži. Stačil jsem se i trochu projet, najel jsem s ním asi 150km a na to že je vlastně v předrenovačním stavu, jezdí jako splašený. Bude na něm spousty práce, ale nevidím žádný velký problém proč by se z něj nemělo časem stát krásné auto. Musím poznamenat, že jízda kabrioletem je prostě jedinečná a nezapomenutelná, vítr ve vlasech a nebe nad hlavou.... Prostě nádhera zvlašť v tomto počasí.
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
Jinak motor 742.13 s rozvody které budu brzy tahat za sebou po zemi :-))
Přestavba řízení na levou stranu
Střecha poměrně zachovalá, jen je třeba sehnat jiné úchyty a vyměnit zadní okénko
Chtěl bych poděkovat především Matsoftovi za výhodný leasing a také Bitmapovi za velkou pomoc při průjezdech Prahou, díky klucí.
Jinak výlet do Doks se moc nevyplatil, dostali jsme ťukanec od dvoutunového JEEPu. Kabrio je docela v pohodě, má jen namáčklý zadek blatníku a prohnuté čelo, o dost huř dopadl Flint s autem tři týdny po novém laku.
2.6.2007 Začal jsem skládat novou pedálovou konzolu, ale zatím mi chybí ještě pár dílů
9.6.2007 Pokus o drobné seřízení motoru, předstih byl asi 15 stupňů, emise šílené, trochu jsme to poladili, ale už jsou odpravené kroužky, papá si to olej. Holt motory před smrtí jezdí vždy nejlépe :-)) Jo a taky jsem vyčistil a připravil jedno topení, které tam půjde pokud nekoupím nové :-))
1.7.2007 Provedl jsem drobnou opravu po nehodě tak abych se mohl občas ještě projet po okolí než začnu s renovací. Oprava zahrnovala srovnání čela, vytažení blatníku, zapatlání první bílou barvou, která mi přišla pod ruku, narovnání držáku nárazníku a přehození přeživší mlhovky zprava doleva.
30.10.2007 Odhlášení auta na moje jméno, po přihlášení se už snad začne rozebírat
10.11.2007 Doskládal jsem pedálovou konzolu a nalisoval silentblok do svisláku a dva do hlavic. Už asi brzy začnu skládat přední nápravu.
23.11.2007 Konečně mi vyšel čas a měl jsem už pohromadě ostatní doklady, chtěl jsem se vidat na evidenčku. Namontoval jsem baterii, ze dvou nabitých se chytila až ta druhá (Murfy funguje), nacupoval jsem benzín, asi na podesáté jsem motor uvedl do kuckavého, ale bublajícího stavu, při výjezdu z garáže se tomu moc nechtělo, zkouším, zda-li není zatuhlá ručka, vše se hýbe dobře, ale LZ kolo je kompletně vypuštěné (jediné na které v garáži nevidím), kompresor pomáhá a klíč na kola i s heverem dávám do pohotovostní polohy, vyrážím směr STK, cestou beru 2l benzínu, chlapík na pumpě pokukuje a ptá se jestli už na to není zima, cikán mi nabízí autorádio sooni na kazety :-)) Vyřizuji papíry k evidenční kontrole, technik mě peskuje, že tam jako nejsou zadní pásy, když je to Rapid. Odvětím, že na Garde v 83 stejně nebyly homologované a jestli bude moc chtít, tak že mu odtáhnu složenou střechu a ukážu mu je. Protivný zůstal, ptal se kolik to má najeto, říkám že nevím, ale na tachometru je asi 75 000km, tak ať to tam napíše, zašklebil se, prošel se pod tím a dle hnusné přední nápravy usoudil, že zhruba 160 000, ono je to jedno, ale naštval mě ještě víc. Zaplatil jsem ještě 250kč za ten úžasný výlet, zapnul zimní bundu, natáhnul čepici a uháněl jsem domů.
26.11.2007 Přihlášení na úřade proběhlo tak trochu jak jsem očekával, šikovně natržený techničák (chtěl jsem nově vypsaný) mi byl skoro omlácen o hlavu a se slovy "Když to neumíte, tak já vám to teda zalepím" tak učinil, značky mi dal první co mu přišly pod ruku, na pěkné prý nemám nárok (naštěstí jsou rozumné 4U8 2988) a s dotazem jestli by nešly dopsat kola, která v Anglickém techničáku byla jsem byl málem vyhozen, že se tyto přestavby vůbec dělat nesmí. No co, auto je na mě přihlášené, uložil jsem ho rovnou do depozitu a je klid, může se začít pracovat. Celé papírování tedy stálo 1210kč (když počítám i ten benzín). Prostě parádní víkend.
24.12.2007 Začíná se rozebírat
2.2.2008 Auto je doplaceno
9.5.2008 Rozebrán interiér, celý čumák a pouštím se do zadku
28.12.2008 Ać to tak nevypadá, tak kromě shánění dílů občas i něco udělám, například dnes jsem očistil půlku podlahy od asfaltu a vypadá to dost schopně, vařit se bude jen kousek u podběhů.
5/2013 Karosérie dorozebrána, očistěna od tlumicích hmot a jemně opískována
4/2015 To by člověk neřekl, kolik času zabere proříznout všechny závity na nově nalakované karosérii.....
4/2015 Je zábavné si před půlnocí otevřít pivo, zalézt pod auto a nalit do něj, na něj, na sebe a na podlaku 3 litry vosku :-D
FORM / Rapid 130 LUX - komentáře:
21:39:00
25.08.2007
25.08.2007
FORM - zlomená ojnice
21:12:49
25.08.2007
25.08.2007
Pavel P..
-> FORM: mám ,přijď si...
21:11:38
25.08.2007
25.08.2007
FORM - zlomená ojnice
Jooo, nemáte někdo nějakou rozebranou pedálovou konzolu? Potřebuju jen plíšek co drží spínače, to je jediné co jsem nesehnal nové. BTW nemá ani katalogové číslo
21:10:19
25.08.2007
25.08.2007
Nwkt
-> FORM: Kolik za blatník? BTW: co takhle šikmý ramena na garde? Dají se sehnat?
-> Majkl: Smolík, středovej panel byl před pár měsíci na aukru
-> Majkl: Smolík, středovej panel byl před pár měsíci na aukru
21:08:34
25.08.2007
25.08.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Majkl: jj, to rameno určitě vezmu, ptal jsem se teď zase po několika mototechnách a díly palubky nikde. Objevil jsem jen pár drobností, nový blok na 130, LZ blatník na Rapida, nejaké trubky a tak. Nápravnici si dokážu sehnat asi tak kolem 2400 originální, ale pořád čekám na nějakou rozumnější prajzu :-))
16:50:35
25.08.2007
25.08.2007
Majkl
-> FORM: leve sikme stoji 2800 a napravnice taky tak nejak...
dohodim ti to :) ale potrebuju novy posledni dva dily na palubku :) tu listu nad spinace a stredovej panel
dohodim ti to :) ale potrebuju novy posledni dva dily na palubku :) tu listu nad spinace a stredovej panel
14:46:41
25.08.2007
25.08.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Majkl: no o to levé šikmé tě žádám už dlouho, nápravnici na hřeben jenom za rozumnou cenu :-)). Jinak s tou nejmenovanou mototechnou to byla dobrá náhoda
22:11:36
18.08.2007
18.08.2007
Majkl
-> bitmap: zije, potkal jsem ho vera v nejzapadlejsi mototechne ve strednich cechcach, nahoda jako svine :) kde maji stare zasoby je form :))
22:07:16
18.08.2007
18.08.2007
bitmap - zrušená registrace
Formotechna ZIJE!
21:23:29
18.08.2007
18.08.2007
Majkl
leve sikme rameno a napravnice umim sehnat :)
11:24:36
07.08.2007
07.08.2007
Majkl
-> FORM: to jo no :))
hele kdybys mel k mani jedno predni ci zadni celo a original nove blatnky tak bych mel zajem :)
hele kdybys mel k mani jedno predni ci zadni celo a original nove blatnky tak bych mel zajem :)
11:17:31
07.08.2007
07.08.2007
FORM - zlomená ojnice
Ale ta fotka je spíš pro to aby bylo vidět že se tak úplně neflákám, ono shánění, očišťování, odrezování a základovkování taky něco zabere.
11:11:30
07.08.2007
07.08.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Majkl: Takový menší skládek, ještě mám něco v garáži co neprolezlo na půdu, nebo se toho chci zbavit. Blatníkoviště je pěkné, dokonce přemýšlím že bych koupil ještě jeden LZ který jsem všera objevil v jedné mototechně.
10:55:22
07.08.2007
07.08.2007
Majkl
-> FORM: super fotka!
12:56:08
28.07.2007
28.07.2007
Max
-> FORM:
09:59:39
28.07.2007
28.07.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Max: nooo, akorát jsem zapomněl zaklapnout poklop od půdy, tak pán pak sešel dolů a dožadoval se jít na pivo :-))
09:58:23
28.07.2007
28.07.2007
FORM - zlomená ojnice
-> Majkl: Rád bych se do toho pustil během pár měsíců, ale nebudu na tom dělat dokud to nebude na mě přepsané, ani nemůžu přivézt holou kastli na evidenčku. Takže musím čekat, šetřit a platit :-(
16:20:13
19.07.2007
19.07.2007
Max
-> FORM: toho fousatýho pána jsi taky uklízel na půdu ?
jinak hezká mototechna
jinak hezká mototechna
08:40:02
19.07.2007
19.07.2007
Majkl
-> FORM: tak kdy se do toho pustis pane? Jako myslim uplne zgruntu
19:41:14
17.07.2007
17.07.2007
pruza
www.pruza.borec.cz/Srazek
_Skoda_Most.rar zde jsou fotky i odeme