Rapid 136 Lux Renovace Rapid 136 Lux Renovace

komentáře | popis | fotky | Matsoft | 06.01.21 20:06 | 101x v oblíbených
Co k tomu napsat.....

Je tomu presne rok (4.4.2014), co jsem se dovedel o tomhle vraku... Slovo dalo slovo a dohodla se cena.... I nastalo dlouhe dohadovani co se tyka dopravy atd.... Zacatkem brezna 2015 mi na FB pristala zprava, ktera mne potesila... Auto je mozne vyzvednout.... Zatim jeste neni v CR, ale pocitam, ze nejpozdeji 5.4.2015 bude....

Stav je zrejmy z fotek...cca 6 let to stalo pod plachtou... i z fotky je zrejme, ze majitel uplne nechtel, aby to "nedychalo", tak je hardtop trosku zvedly. Mimochodem HARDTOP je velmi raritni doplnek... dle mych info jich bylo vyrobeno cca 5ks... proto nejsem moc rad, ze existuje nove vyrobena forma pro vyrobu. Stale premyslim zda ho prodat ci si ten neforemny kus laminatu potazeny kozenkou nechat.... No... uvidime.....jak se vyvine situace.

Tot zatim vse... Upravy a opravy, pripadne foto z dopravy do CR budou brzo nasledovat...



4.4.2015 16:20 Nalozeno... ted na dalku sepsat papiry a sup do CR....



5.4.2015 Poprve na ceske pevnine....

Stav: nema to prahy, lemy, podelniky prahu, okraj podlahy. Kufr skrz jen u chladicovky, kolem brzdovych hadic zdrave, P kapsy cele... proste zajimave shnile... Plus tedy shnily novy C sloupek - proste jak se anglani vyprdli na antikorozni ochranu.... A jeste shnily ram okna, ovsem ne v dolni casti u sloupku, kde by to bylo normalni, ale nahore....



9.4.2015 Nakoupena cast plechariny-pravy podbeh, lem, vyztuha prahu, zadni podelniky prahu....



23.4.2015 Clovek mini a priroda meni... P kapsy jsou sice temer OK - az na dve dirky cca pul cm, ale vrsky podbehu jsou emental... A jako tresnicka na dortu je ZAREZLY motor. Ani velky trhak a trubka ho neprimely se otocit...



27.4.2015 Oloupana ipa z prednich podlah... zjistena koroze u praveho podbehu, castecne urezly tunel od podlahy (to uz jsem resil i na garde), a sikma cast podlahy pod pedaly... jinak kupodivu OK... zadek, ktery budu loupat priste je na tom hur....



16.6.2015 Prevezeno na dilnu... Zitra zacne komplet odstrojovani a o vejkundu pocne vyvarka.... Nejake foto pridam zitra....



17.6.2015 Odstrojovani.... nasly se nejake nove direcky a na co sahl anglan, to je shnily....



18.6.2015 Odlouban zbytek podlahy, vyskleno predni okno, opatrne odstranena kozenka, aby se nektere casti daly vratit a nektere nechat udelat nove dle originalu.... Zatim se jako nejvetsi krize jevi ram celniho okna, ktery je kupodivu vespod uplne OK, ale zvrchu total KO...



14.7.2015 Mame zpet vrsek chladicovky a jeden vrsek podbehu.... zitra snad levou P kapsu plus zavareni nejakych direk...



16.11.2015 A abyste nerekli, ze se nic nedeje, tak davam par fotek... Chvili to byla dokonce Flintstoun kara, ale podlaha je zpet.... za to kufr zatim zeje prazdnotou... ale reknete... kdy mate moznost videt napravnici zvrchu, kdyz je v aute?! :-D



2.2.2016 Tak a hop zpatky na vetev (neplest s Vetev)... pujdou vymenit i podbehy, rost kufru a komplet chladicovka.... proste z gruntu novy....



10.3.2017 Po dlooooouhe dobe nejaka cinnost.... Protoze Tuxik byl jiz dlouhou dobu casove vytizen, tak se kastle presunula jinam, kde by mela byt do leta hotova... a Tuxika ceka jen slozeni naprav, ktere jsou jiz v dilech pripraveny... Jinak je jiz pripraven funkcni motor, ale ten prozatim spinka v garazi kousek od Prahy.



21.1.2018 Noční prevoz, protoze se na kastli temer rok nesahlo :( no.. ale to se zmeni... koncem unora si na ni klempir, ktery dela povetsinou erka, udela cas... Dekuji clenum APPLE a Bibendum30 za pomoc pri transportu.



9.11.2018 S 3/4 rocnim spozdenim prisla konecne u klempire rada na cabrio... postupne sem budu pridavat fotky s postupem praci, tak jak mi je klempira bude posilat.



13.3.2019 Jsem si udelal radost v podobe novych number plates.



9.-12.7.2019 Pripraven novy ram predniho okna a vykuchan stary shnily z auta.....



13.-17.7.2019 Ram okna usazen, lehce nabodovan a vyzkouseno zda vse pasuje... VSE OK - mozno natvrdo navarit....



22.-25.7.2019 Priprava "nove" podlahy....



6.8.2019 Flintstones.... upadla podlaha......



8.2019 - 11.2019 Pokracuje vyvarka..... semtam aktualizuji foto....



1.2020 Z hovna se tu plete cele auto.... ANO, KLEMPIR JE KOUZELNIK!!!



7.2020 Prodan hardtop - zustava vsak na virtu....

Zkontrolovan postup praci.... vicemene nebylo moc co fotit... Na aute jeden novy C sloupek (zatim bez obalu), ktery je nadherne udelany. Zkonzultovany nejake detaily atd... Zbyva dovarit nekolik drobnosti... obaly C sloupku, drzaky podelnych ramen.... a vse k sobe poradne provarit.... Pak priprava pod lak... NOVE FOTO budou v horizontu 14 dnu.



Objeven novy prvek v konstrukci Luxe.... kdo cekal, ze ten jekl, ze ktereho je oblouk, je prazdny, tak se mylil... jsou v nem dve tenke avsak pomerne silnostenne trubky.



14.7.2020 V Anglii vyzvednuty EMPI.... v CR budou obuty na 195/55/15, coz temer odpovida 165/82/13.



4.8.2020 Konecne vyzvednuty EMPI a jsou doma... Jeste uvazuji o rozmeru 185/60/15, ktery je puvodnim 13" jeste blize, ale 195/55/15 jsou levnejsi :D E: ceny se zmenily a 185/60/15 jsou levnejsi



26.9.2020 Navsteva u klempiry... mizi male dirky.... chybi jeste par vetsich veci, ale ty dle slov klepmpire jsou hotove rychle a prave tohle mizeni malych direk je casove nejnarocnejsi.... oblouk je take zpet....



6.1.2021 Vyzvednut TP z registru. V TP zapsany vsechny typicky skodovacke rozmery kol a 185/60/15 a 195/55/15



Rapid Lux poprve na ceske pevnine

Rapid 136 Lux Renovace - komentáře:

15:49:44
02.09.2018
Tuxik
-> Bukaj 02.09.18 07:27:06: vidis, toho jsem si nevsiml :) az budu pokracovat na naprave tak ji otocim jak ma byt :)
15:22:15
02.09.2018
Jozka
07:41:33
02.09.2018
Matsoft
-> Bukaj: to neumim posoudit, protoze nevim jak tam ma byt... mu to reknu...
07:27:06
02.09.2018
Bukaj
-> Matsoft: Koukám, že tam má opačně prachovku na svisláku4
23:21:24
01.09.2018
Matsoft
Na kastli se zatim moc nedeje, tak alespon Tuxik sklada napravy..... Danke....
19:34:06
05.12.2017
doly120
-> Matsoft: Jak pokračuješ? :)
18:47:35
19.05.2016
Matsoft
-> Nwkt 12.01.16 10:05:56: a kdo by to byl rekl, ze po opiskovani jsou podelna ramena jak nova, pricka prevodovky totez, pruziny tez a sikma ramena jsou take zcela v poradku...
20:09:41
14.03.2016
Tuxik
Novy podbeh ridice je na svem miste, rost kufru taky, vyztuha prahu ridice + podelnik tez. Foto neni, na blbosti nebyl cas. Stay tuned
08:52:15
23.01.2016
Lůďa
-> Matsoft: Jak pokračuješ?
10:05:56
12.01.2016
Nwkt
-> Luky: Zcela OK u Matěje znamená, že kdokoliv jinej to vyřeže 3
09:12:32
12.01.2016
Luky
-> Matsoft: no jo, ale to je tak jediný... 8
03:25:51
12.01.2016
Matsoft
-> Jarda: vidis... ja drzaky podelnejch ramen mam zcela OK....
10:53:48
31.12.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Mantrabeach: ja se do toho taky chci pustit sam, no mam to o neco lepsi, ale kdyz jsem videl drzaky podelnejch ramen, nechapu, ze to jeste drzi, ale zase treba kufr mam celkem peknej, dostala me koroze ramu PP dveri (na karoserii), jedine, co nechci delat sam jsou lemy, to se mi vzdycky blatnik pokrouti :(, ale zas prahy mi celkem jdou, rekl bych, ze se mi povedly i na nive
22:20:06
16.11.2015
Mantrabeach
jak říká Syny.koupit kastli rapida a předělat než to lepit.Jako chápu že je omezenej financ ale kastle na rapida se daj ještě sehnat.A sere pes na to že to nebude v origo kastli.to si můžou dovolit jenom ty co maj přístup k origo dílům a nebo zaplatěj šikovnýho klempíře kterej udělá všechno znova.Akorát že bys nebyl v tom třeba za 25t. ale třeba taky za 100t.kč(možná ještě málo)
21:16:10
16.11.2015
Tuxik
-> Syny 16.11.15 21:06:16: nervy jeste jsou, akorat v garazi asi bude bordel (ve smyslu nevestince) - takovejch kurev jsem snad nikdy v zivote nevyslovil :)
21:13:50
16.11.2015
Tuxik
-> Syny 16.11.15 21:07:26: pujde, z normalniho rapida :) a nasledne se strecha doreze tak jako u luxe - no way, jinak to nejde
21:07:26
16.11.2015
Syny
-> Matsoft 16.11.15 21:04:03: Aha, tak to jsem asi blbe pochopil, prolit jsem tady tu diskusi od zacatku fofrem... Mel jsem za to, ze nekde padlo, ze ram strechy a okna pujde z jinyho auta.
21:06:16
16.11.2015
Syny
-> Tuxik: Pak nezbyva nez poprat pevny nervy a hodne stesti :)
21:04:03
16.11.2015
Matsoft
-> Syny: ja nikde o Luxovi nepsal... Ja psal o normalnim rapidu na ND... Bejt to kabrio, tak by slo na zachranu.... Je jich tak malo, ze se vyplati zachranit temer cokoli... A tohle je jeste dobry... U jednoho cloveka jsem videl "kastli" prototypu T603... To byla kase... Tam chybelo tak 70procent kastle...
21:01:56
16.11.2015
Tuxik
-> Syny: a rozhodne se nejdriv musi udelat podlaha a prahy, jinak to praskne a nebude co resit. Strecha ma cas, na ty ty stejne nedrzi (je to uhnily komplet).
Extreme Tyres