skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co k tomu napsat.....
Je tomu presne rok (4.4.2014), co jsem se dovedel o tomhle vraku... Slovo dalo slovo a dohodla se cena.... I nastalo dlouhe dohadovani co se tyka dopravy atd.... Zacatkem brezna 2015 mi na FB pristala zprava, ktera mne potesila... Auto je mozne vyzvednout.... Zatim jeste neni v CR, ale pocitam, ze nejpozdeji 5.4.2015 bude....
Stav je zrejmy z fotek...cca 6 let to stalo pod plachtou... i z fotky je zrejme, ze majitel uplne nechtel, aby to "nedychalo", tak je hardtop trosku zvedly. Mimochodem HARDTOP je velmi raritni doplnek... dle mych info jich bylo vyrobeno cca 5ks... proto nejsem moc rad, ze existuje nove vyrobena forma pro vyrobu. Stale premyslim zda ho prodat ci si ten neforemny kus laminatu potazeny kozenkou nechat.... No... uvidime.....jak se vyvine situace.
Tot zatim vse... Upravy a opravy, pripadne foto z dopravy do CR budou brzo nasledovat...
4.4.2015 16:20 Nalozeno... ted na dalku sepsat papiry a sup do CR....
5.4.2015 Poprve na ceske pevnine....
Stav: nema to prahy, lemy, podelniky prahu, okraj podlahy. Kufr skrz jen u chladicovky, kolem brzdovych hadic zdrave, P kapsy cele... proste zajimave shnile... Plus tedy shnily novy C sloupek - proste jak se anglani vyprdli na antikorozni ochranu.... A jeste shnily ram okna, ovsem ne v dolni casti u sloupku, kde by to bylo normalni, ale nahore....
9.4.2015 Nakoupena cast plechariny-pravy podbeh, lem, vyztuha prahu, zadni podelniky prahu....
23.4.2015 Clovek mini a priroda meni... P kapsy jsou sice temer OK - az na dve dirky cca pul cm, ale vrsky podbehu jsou emental... A jako tresnicka na dortu je ZAREZLY motor. Ani velky trhak a trubka ho neprimely se otocit...
27.4.2015 Oloupana ipa z prednich podlah... zjistena koroze u praveho podbehu, castecne urezly tunel od podlahy (to uz jsem resil i na garde), a sikma cast podlahy pod pedaly... jinak kupodivu OK... zadek, ktery budu loupat priste je na tom hur....
16.6.2015 Prevezeno na dilnu... Zitra zacne komplet odstrojovani a o vejkundu pocne vyvarka.... Nejake foto pridam zitra....
17.6.2015 Odstrojovani.... nasly se nejake nove direcky a na co sahl anglan, to je shnily....
18.6.2015 Odlouban zbytek podlahy, vyskleno predni okno, opatrne odstranena kozenka, aby se nektere casti daly vratit a nektere nechat udelat nove dle originalu.... Zatim se jako nejvetsi krize jevi ram celniho okna, ktery je kupodivu vespod uplne OK, ale zvrchu total KO...
14.7.2015 Mame zpet vrsek chladicovky a jeden vrsek podbehu.... zitra snad levou P kapsu plus zavareni nejakych direk...
16.11.2015 A abyste nerekli, ze se nic nedeje, tak davam par fotek... Chvili to byla dokonce Flintstoun kara, ale podlaha je zpet.... za to kufr zatim zeje prazdnotou... ale reknete... kdy mate moznost videt napravnici zvrchu, kdyz je v aute?! :-D
2.2.2016 Tak a hop zpatky na vetev (neplest s Vetev)... pujdou vymenit i podbehy, rost kufru a komplet chladicovka.... proste z gruntu novy....
10.3.2017 Po dlooooouhe dobe nejaka cinnost.... Protoze Tuxik byl jiz dlouhou dobu casove vytizen, tak se kastle presunula jinam, kde by mela byt do leta hotova... a Tuxika ceka jen slozeni naprav, ktere jsou jiz v dilech pripraveny... Jinak je jiz pripraven funkcni motor, ale ten prozatim spinka v garazi kousek od Prahy.
21.1.2018 Noční prevoz, protoze se na kastli temer rok nesahlo :( no.. ale to se zmeni... koncem unora si na ni klempir, ktery dela povetsinou erka, udela cas... Dekuji clenum APPLE a Bibendum30 za pomoc pri transportu.
9.11.2018 S 3/4 rocnim spozdenim prisla konecne u klempire rada na cabrio... postupne sem budu pridavat fotky s postupem praci, tak jak mi je klempira bude posilat.
13.3.2019 Jsem si udelal radost v podobe novych number plates.
9.-12.7.2019 Pripraven novy ram predniho okna a vykuchan stary shnily z auta.....
13.-17.7.2019 Ram okna usazen, lehce nabodovan a vyzkouseno zda vse pasuje... VSE OK - mozno natvrdo navarit....
22.-25.7.2019 Priprava "nove" podlahy....
6.8.2019 Flintstones.... upadla podlaha......
8.2019 - 11.2019 Pokracuje vyvarka..... semtam aktualizuji foto....
1.2020 Z hovna se tu plete cele auto.... ANO, KLEMPIR JE KOUZELNIK!!!
7.2020 Prodan hardtop - zustava vsak na virtu....
Zkontrolovan postup praci.... vicemene nebylo moc co fotit... Na aute jeden novy C sloupek (zatim bez obalu), ktery je nadherne udelany. Zkonzultovany nejake detaily atd... Zbyva dovarit nekolik drobnosti... obaly C sloupku, drzaky podelnych ramen.... a vse k sobe poradne provarit.... Pak priprava pod lak... NOVE FOTO budou v horizontu 14 dnu.
Objeven novy prvek v konstrukci Luxe.... kdo cekal, ze ten jekl, ze ktereho je oblouk, je prazdny, tak se mylil... jsou v nem dve tenke avsak pomerne silnostenne trubky.
14.7.2020 V Anglii vyzvednuty EMPI.... v CR budou obuty na 195/55/15, coz temer odpovida 165/82/13.
4.8.2020 Konecne vyzvednuty EMPI a jsou doma... Jeste uvazuji o rozmeru 185/60/15, ktery je puvodnim 13" jeste blize, ale 195/55/15 jsou levnejsi :D E: ceny se zmenily a 185/60/15 jsou levnejsi
26.9.2020 Navsteva u klempiry... mizi male dirky.... chybi jeste par vetsich veci, ale ty dle slov klepmpire jsou hotove rychle a prave tohle mizeni malych direk je casove nejnarocnejsi.... oblouk je take zpet....
6.1.2021 Vyzvednut TP z registru. V TP zapsany vsechny typicky skodovacke rozmery kol a 185/60/15 a 195/55/15
Je tomu presne rok (4.4.2014), co jsem se dovedel o tomhle vraku... Slovo dalo slovo a dohodla se cena.... I nastalo dlouhe dohadovani co se tyka dopravy atd.... Zacatkem brezna 2015 mi na FB pristala zprava, ktera mne potesila... Auto je mozne vyzvednout.... Zatim jeste neni v CR, ale pocitam, ze nejpozdeji 5.4.2015 bude....
Stav je zrejmy z fotek...cca 6 let to stalo pod plachtou... i z fotky je zrejme, ze majitel uplne nechtel, aby to "nedychalo", tak je hardtop trosku zvedly. Mimochodem HARDTOP je velmi raritni doplnek... dle mych info jich bylo vyrobeno cca 5ks... proto nejsem moc rad, ze existuje nove vyrobena forma pro vyrobu. Stale premyslim zda ho prodat ci si ten neforemny kus laminatu potazeny kozenkou nechat.... No... uvidime.....jak se vyvine situace.
Tot zatim vse... Upravy a opravy, pripadne foto z dopravy do CR budou brzo nasledovat...
4.4.2015 16:20 Nalozeno... ted na dalku sepsat papiry a sup do CR....
5.4.2015 Poprve na ceske pevnine....
Stav: nema to prahy, lemy, podelniky prahu, okraj podlahy. Kufr skrz jen u chladicovky, kolem brzdovych hadic zdrave, P kapsy cele... proste zajimave shnile... Plus tedy shnily novy C sloupek - proste jak se anglani vyprdli na antikorozni ochranu.... A jeste shnily ram okna, ovsem ne v dolni casti u sloupku, kde by to bylo normalni, ale nahore....
9.4.2015 Nakoupena cast plechariny-pravy podbeh, lem, vyztuha prahu, zadni podelniky prahu....
23.4.2015 Clovek mini a priroda meni... P kapsy jsou sice temer OK - az na dve dirky cca pul cm, ale vrsky podbehu jsou emental... A jako tresnicka na dortu je ZAREZLY motor. Ani velky trhak a trubka ho neprimely se otocit...
27.4.2015 Oloupana ipa z prednich podlah... zjistena koroze u praveho podbehu, castecne urezly tunel od podlahy (to uz jsem resil i na garde), a sikma cast podlahy pod pedaly... jinak kupodivu OK... zadek, ktery budu loupat priste je na tom hur....
16.6.2015 Prevezeno na dilnu... Zitra zacne komplet odstrojovani a o vejkundu pocne vyvarka.... Nejake foto pridam zitra....
17.6.2015 Odstrojovani.... nasly se nejake nove direcky a na co sahl anglan, to je shnily....
18.6.2015 Odlouban zbytek podlahy, vyskleno predni okno, opatrne odstranena kozenka, aby se nektere casti daly vratit a nektere nechat udelat nove dle originalu.... Zatim se jako nejvetsi krize jevi ram celniho okna, ktery je kupodivu vespod uplne OK, ale zvrchu total KO...
14.7.2015 Mame zpet vrsek chladicovky a jeden vrsek podbehu.... zitra snad levou P kapsu plus zavareni nejakych direk...
16.11.2015 A abyste nerekli, ze se nic nedeje, tak davam par fotek... Chvili to byla dokonce Flintstoun kara, ale podlaha je zpet.... za to kufr zatim zeje prazdnotou... ale reknete... kdy mate moznost videt napravnici zvrchu, kdyz je v aute?! :-D
2.2.2016 Tak a hop zpatky na vetev (neplest s Vetev)... pujdou vymenit i podbehy, rost kufru a komplet chladicovka.... proste z gruntu novy....
10.3.2017 Po dlooooouhe dobe nejaka cinnost.... Protoze Tuxik byl jiz dlouhou dobu casove vytizen, tak se kastle presunula jinam, kde by mela byt do leta hotova... a Tuxika ceka jen slozeni naprav, ktere jsou jiz v dilech pripraveny... Jinak je jiz pripraven funkcni motor, ale ten prozatim spinka v garazi kousek od Prahy.
21.1.2018 Noční prevoz, protoze se na kastli temer rok nesahlo :( no.. ale to se zmeni... koncem unora si na ni klempir, ktery dela povetsinou erka, udela cas... Dekuji clenum APPLE a Bibendum30 za pomoc pri transportu.
9.11.2018 S 3/4 rocnim spozdenim prisla konecne u klempire rada na cabrio... postupne sem budu pridavat fotky s postupem praci, tak jak mi je klempira bude posilat.
13.3.2019 Jsem si udelal radost v podobe novych number plates.
9.-12.7.2019 Pripraven novy ram predniho okna a vykuchan stary shnily z auta.....
13.-17.7.2019 Ram okna usazen, lehce nabodovan a vyzkouseno zda vse pasuje... VSE OK - mozno natvrdo navarit....
22.-25.7.2019 Priprava "nove" podlahy....
6.8.2019 Flintstones.... upadla podlaha......
8.2019 - 11.2019 Pokracuje vyvarka..... semtam aktualizuji foto....
1.2020 Z hovna se tu plete cele auto.... ANO, KLEMPIR JE KOUZELNIK!!!
7.2020 Prodan hardtop - zustava vsak na virtu....
Zkontrolovan postup praci.... vicemene nebylo moc co fotit... Na aute jeden novy C sloupek (zatim bez obalu), ktery je nadherne udelany. Zkonzultovany nejake detaily atd... Zbyva dovarit nekolik drobnosti... obaly C sloupku, drzaky podelnych ramen.... a vse k sobe poradne provarit.... Pak priprava pod lak... NOVE FOTO budou v horizontu 14 dnu.
Objeven novy prvek v konstrukci Luxe.... kdo cekal, ze ten jekl, ze ktereho je oblouk, je prazdny, tak se mylil... jsou v nem dve tenke avsak pomerne silnostenne trubky.
14.7.2020 V Anglii vyzvednuty EMPI.... v CR budou obuty na 195/55/15, coz temer odpovida 165/82/13.
4.8.2020 Konecne vyzvednuty EMPI a jsou doma... Jeste uvazuji o rozmeru 185/60/15, ktery je puvodnim 13" jeste blize, ale 195/55/15 jsou levnejsi :D E: ceny se zmenily a 185/60/15 jsou levnejsi
26.9.2020 Navsteva u klempiry... mizi male dirky.... chybi jeste par vetsich veci, ale ty dle slov klepmpire jsou hotove rychle a prave tohle mizeni malych direk je casove nejnarocnejsi.... oblouk je take zpet....
6.1.2021 Vyzvednut TP z registru. V TP zapsany vsechny typicky skodovacke rozmery kol a 185/60/15 a 195/55/15
Rapid 136 Lux Renovace - komentáře:
20:08:09
18.06.2015
18.06.2015
Mantrabeach
-> Matsoft: já bych to teda nelepil.když to dělat,tak rovnou pořádně.tohle sem chtěl dělat tenkrát s ricem a ted s bmw a nakonec sem se na to vysral a radši auto nechávám stát.
20:06:09
18.06.2015
18.06.2015
m8rinek
-> Matsoft: A takhle máš cca představu co do toho narveš? Ok karosářský díly, 3tabule plechu, milion hodin práce, oprava náprav, oprava čalounění, lak? Nebo to hodláš polepit ze čtverečků, natřít barvou na vagony z výprodeje a finále tomu dát válečkem, aby to mělo jednu barvu?
20:02:14
18.06.2015
18.06.2015
Matsoft
-> m8rinek: je to jednoduchy. Proste ted do toho nemuzu nasypat treba 70kkc a je skoda aby to stalo... A nenazyval bych to dokurvenim. Proste rychlorenovace... Plecharina bude castecne origo/autodemont a castecne bohuzel slovenska, coz neni nicmoc, ale lepsi jak cina. Blatniky a predni celo bude demont...
20:01:10
18.06.2015
18.06.2015
m8rinek
-> Jozka: Jo, jenže tady o tohle provedení vůbec nejde :D.
19:59:11
18.06.2015
18.06.2015
Jozka
-> Matsoft: Jo, přesně na to zadní z pevnýho deklíku jsem si myslel..
-> m8rinek: On tohle chápe každej jinak - ale provedení renovace se zachováním max. množství původních dílů (samozřejmě co nejpečlivější) a doložený fotkama postupu, bude pro mnohé vždycky hodnotnější, nežli novostavba..
-> m8rinek: On tohle chápe každej jinak - ale provedení renovace se zachováním max. množství původních dílů (samozřejmě co nejpečlivější) a doložený fotkama postupu, bude pro mnohé vždycky hodnotnější, nežli novostavba..
19:47:19
18.06.2015
18.06.2015
m8rinek
-> Matsoft: tak to fakt nechápu...... Dokážu to pochopit u auta co stačí pošudlat a jet, tady je všechno v píči, tak proč to dokurvit (nejhorší je opravovat opravovaný auto) a ne to udělat rovnou pořádně...
19:42:46
18.06.2015
18.06.2015
Matsoft
-> m8rinek: v tuhle chvili jde o to to dat do kupy, aby to vydrzelo treba 5-10 let a pak aby se ta renovace udelala poradne...
19:41:34
18.06.2015
18.06.2015
m8rinek
-> Matsoft: Zrovna tohle mi nepřijde jako moc fajn přístup u rádoby cennýho auta. Na renovaci ocením právě kvalitu provedení i dílů co nejsou vidět a nejsou funkční... Jít do toho s vědomím, že to ochčiju jak to jen půjde mi přijde jako škoda peněz, protože ve finále to bude potřeba nějak polejt a prachy to stát stejně bude, ale pokud to udělám hezky, tak to bude mít úroveň, zatímco zazáplatovaná srágora politá barvou bude pořád jen zazáplatovaná srágora...
19:40:48
18.06.2015
18.06.2015
Pavell
no kaše je to pěkná, ale když se toho nebojí tak proč ne. Držím palce a budu také sledovat postup prací.
19:35:43
18.06.2015
18.06.2015
Matsoft
-> Tomaso435: jsem to napsal trochu blbe... treba co se tyka treba podlahy mi fakt nejde o krasu, takze pokud je shnila cast podlahy za prvni prolis, tak na prolis proste seru a zazaplatuje se to rovnym plechem... podlaha neni na krasu, ale na funkci... prahy, ram okna atd na vzhled jsou, takze tam co nejlip...
19:33:50
18.06.2015
18.06.2015
Matsoft
-> Jozka: v tomhle pripade pouze predni a zadni v hardtopu
19:13:54
18.06.2015
18.06.2015
Jozka
-> Matsoft: Já ti rozumím.. prostě nechceš mít fotky "před a po", přičemž na těch "po" by z původního auta byly jenom štítky a možná některé okno..
19:09:22
18.06.2015
18.06.2015
Tomaso435
-> Matsoft: a má smysl ten original dělat jen tak hlavne, ze to nebude deravy a nerozpadne se to pod prdelí... ?
19:04:45
18.06.2015
18.06.2015
Matsoft
-> crompe: coz o to.. ja bych to z parniho valce klidne poskladal taky, kdyby to bylo origo a DIKY
Jinak cabrio z kupatka samozrejme udelat jde... jsou tak koneckoncu delana vsechna kabria... nicmene jsem zjistil, ze k postavenemu nemam proste takovy vztah jako k originalu....
Jinak cabrio z kupatka samozrejme udelat jde... jsou tak koneckoncu delana vsechna kabria... nicmene jsem zjistil, ze k postavenemu nemam proste takovy vztah jako k originalu....
16:42:46
18.06.2015
18.06.2015
Pavel P..
-> crompe: tak to asi neznáš Matsofta.... závidim ti
13:57:54
18.06.2015
18.06.2015
Luky
-> sep 18.06.15 06:24:59: taky to tak vidím...
-> Matsoft: fakt myslíš, že zbastlený "originál" je lepší, než kvalitní replika? Vždyť by to na ni nebylo poznat...
-> Matsoft: fakt myslíš, že zbastlený "originál" je lepší, než kvalitní replika? Vždyť by to na ni nebylo poznat...
13:28:56
18.06.2015
18.06.2015
crompe
přeji mnoho úspěchů v práci a smekám nad tím,že si se rozhodl nechat to origo...jak čtu dole rady mistrů patlalů poskládali by to klidně i z parních válců jen aby nemuseli z gruntu pracovat...tak ať se dílo daří :-)))
12:48:47
18.06.2015
18.06.2015
castrol
to je tak ked auto parkuje bez pohnutia vonku
06:24:59
18.06.2015
18.06.2015
sep
-> Matsoft: :tak nevím,za sebe radši repliku která bude vzhledově 100%ně sedět než sice originál ale po opravě jako T34 odtažený z fronty.
03:21:00
18.06.2015
18.06.2015
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: a to je to, co nechci. Luxe bych si mohl postavit sam a nemusel bych kvuli tomu jakou dobu shanet a tahat karu z GB. A ze by ta stavba vysla levneji atd... Vzit normalni rapo, par jeklu, svarecku, flexu a zavrit se s tim v garazi a za tejden/mesic (dle casu) vyjet s kabriem umi kazdej sikovnej clovek...a omerit Luxe taky neni neprekonatelnej problem...
A je to fakt vyzva... Horsi kus jsem snad nevidel :-D a Tuxik to nebude delat sam... Ja si ukrojim ze sveho casu (a ze ho v podstate nemam) a budu na dilne taky (nerikam, ze kazdy den, ale co nejcasteji)... A nebude se to varit na "profesionalitu" ; provedeni, ale na "funkcnost" - tzn nejaky prolisy, ze bud nebudou sedet nebo nebudou vubec (na podlaze, kufru atd...) - to je mi ganz egal, hlavne, ze to nebude deravy a nerozpadne se to pod prdeli...
A je to fakt vyzva... Horsi kus jsem snad nevidel :-D a Tuxik to nebude delat sam... Ja si ukrojim ze sveho casu (a ze ho v podstate nemam) a budu na dilne taky (nerikam, ze kazdy den, ale co nejcasteji)... A nebude se to varit na "profesionalitu" ; provedeni, ale na "funkcnost" - tzn nejaky prolisy, ze bud nebudou sedet nebo nebudou vubec (na podlaze, kufru atd...) - to je mi ganz egal, hlavne, ze to nebude deravy a nerozpadne se to pod prdeli...