skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co k tomu napsat.....
Je tomu presne rok (4.4.2014), co jsem se dovedel o tomhle vraku... Slovo dalo slovo a dohodla se cena.... I nastalo dlouhe dohadovani co se tyka dopravy atd.... Zacatkem brezna 2015 mi na FB pristala zprava, ktera mne potesila... Auto je mozne vyzvednout.... Zatim jeste neni v CR, ale pocitam, ze nejpozdeji 5.4.2015 bude....
Stav je zrejmy z fotek...cca 6 let to stalo pod plachtou... i z fotky je zrejme, ze majitel uplne nechtel, aby to "nedychalo", tak je hardtop trosku zvedly. Mimochodem HARDTOP je velmi raritni doplnek... dle mych info jich bylo vyrobeno cca 5ks... proto nejsem moc rad, ze existuje nove vyrobena forma pro vyrobu. Stale premyslim zda ho prodat ci si ten neforemny kus laminatu potazeny kozenkou nechat.... No... uvidime.....jak se vyvine situace.
Tot zatim vse... Upravy a opravy, pripadne foto z dopravy do CR budou brzo nasledovat...
4.4.2015 16:20 Nalozeno... ted na dalku sepsat papiry a sup do CR....
5.4.2015 Poprve na ceske pevnine....
Stav: nema to prahy, lemy, podelniky prahu, okraj podlahy. Kufr skrz jen u chladicovky, kolem brzdovych hadic zdrave, P kapsy cele... proste zajimave shnile... Plus tedy shnily novy C sloupek - proste jak se anglani vyprdli na antikorozni ochranu.... A jeste shnily ram okna, ovsem ne v dolni casti u sloupku, kde by to bylo normalni, ale nahore....
9.4.2015 Nakoupena cast plechariny-pravy podbeh, lem, vyztuha prahu, zadni podelniky prahu....
23.4.2015 Clovek mini a priroda meni... P kapsy jsou sice temer OK - az na dve dirky cca pul cm, ale vrsky podbehu jsou emental... A jako tresnicka na dortu je ZAREZLY motor. Ani velky trhak a trubka ho neprimely se otocit...
27.4.2015 Oloupana ipa z prednich podlah... zjistena koroze u praveho podbehu, castecne urezly tunel od podlahy (to uz jsem resil i na garde), a sikma cast podlahy pod pedaly... jinak kupodivu OK... zadek, ktery budu loupat priste je na tom hur....
16.6.2015 Prevezeno na dilnu... Zitra zacne komplet odstrojovani a o vejkundu pocne vyvarka.... Nejake foto pridam zitra....
17.6.2015 Odstrojovani.... nasly se nejake nove direcky a na co sahl anglan, to je shnily....
18.6.2015 Odlouban zbytek podlahy, vyskleno predni okno, opatrne odstranena kozenka, aby se nektere casti daly vratit a nektere nechat udelat nove dle originalu.... Zatim se jako nejvetsi krize jevi ram celniho okna, ktery je kupodivu vespod uplne OK, ale zvrchu total KO...
14.7.2015 Mame zpet vrsek chladicovky a jeden vrsek podbehu.... zitra snad levou P kapsu plus zavareni nejakych direk...
16.11.2015 A abyste nerekli, ze se nic nedeje, tak davam par fotek... Chvili to byla dokonce Flintstoun kara, ale podlaha je zpet.... za to kufr zatim zeje prazdnotou... ale reknete... kdy mate moznost videt napravnici zvrchu, kdyz je v aute?! :-D
2.2.2016 Tak a hop zpatky na vetev (neplest s Vetev)... pujdou vymenit i podbehy, rost kufru a komplet chladicovka.... proste z gruntu novy....
10.3.2017 Po dlooooouhe dobe nejaka cinnost.... Protoze Tuxik byl jiz dlouhou dobu casove vytizen, tak se kastle presunula jinam, kde by mela byt do leta hotova... a Tuxika ceka jen slozeni naprav, ktere jsou jiz v dilech pripraveny... Jinak je jiz pripraven funkcni motor, ale ten prozatim spinka v garazi kousek od Prahy.
21.1.2018 Noční prevoz, protoze se na kastli temer rok nesahlo :( no.. ale to se zmeni... koncem unora si na ni klempir, ktery dela povetsinou erka, udela cas... Dekuji clenum APPLE a Bibendum30 za pomoc pri transportu.
9.11.2018 S 3/4 rocnim spozdenim prisla konecne u klempire rada na cabrio... postupne sem budu pridavat fotky s postupem praci, tak jak mi je klempira bude posilat.
13.3.2019 Jsem si udelal radost v podobe novych number plates.
9.-12.7.2019 Pripraven novy ram predniho okna a vykuchan stary shnily z auta.....
13.-17.7.2019 Ram okna usazen, lehce nabodovan a vyzkouseno zda vse pasuje... VSE OK - mozno natvrdo navarit....
22.-25.7.2019 Priprava "nove" podlahy....
6.8.2019 Flintstones.... upadla podlaha......
8.2019 - 11.2019 Pokracuje vyvarka..... semtam aktualizuji foto....
1.2020 Z hovna se tu plete cele auto.... ANO, KLEMPIR JE KOUZELNIK!!!
7.2020 Prodan hardtop - zustava vsak na virtu....
Zkontrolovan postup praci.... vicemene nebylo moc co fotit... Na aute jeden novy C sloupek (zatim bez obalu), ktery je nadherne udelany. Zkonzultovany nejake detaily atd... Zbyva dovarit nekolik drobnosti... obaly C sloupku, drzaky podelnych ramen.... a vse k sobe poradne provarit.... Pak priprava pod lak... NOVE FOTO budou v horizontu 14 dnu.
Objeven novy prvek v konstrukci Luxe.... kdo cekal, ze ten jekl, ze ktereho je oblouk, je prazdny, tak se mylil... jsou v nem dve tenke avsak pomerne silnostenne trubky.
14.7.2020 V Anglii vyzvednuty EMPI.... v CR budou obuty na 195/55/15, coz temer odpovida 165/82/13.
4.8.2020 Konecne vyzvednuty EMPI a jsou doma... Jeste uvazuji o rozmeru 185/60/15, ktery je puvodnim 13" jeste blize, ale 195/55/15 jsou levnejsi :D E: ceny se zmenily a 185/60/15 jsou levnejsi
26.9.2020 Navsteva u klempiry... mizi male dirky.... chybi jeste par vetsich veci, ale ty dle slov klepmpire jsou hotove rychle a prave tohle mizeni malych direk je casove nejnarocnejsi.... oblouk je take zpet....
6.1.2021 Vyzvednut TP z registru. V TP zapsany vsechny typicky skodovacke rozmery kol a 185/60/15 a 195/55/15
Je tomu presne rok (4.4.2014), co jsem se dovedel o tomhle vraku... Slovo dalo slovo a dohodla se cena.... I nastalo dlouhe dohadovani co se tyka dopravy atd.... Zacatkem brezna 2015 mi na FB pristala zprava, ktera mne potesila... Auto je mozne vyzvednout.... Zatim jeste neni v CR, ale pocitam, ze nejpozdeji 5.4.2015 bude....
Stav je zrejmy z fotek...cca 6 let to stalo pod plachtou... i z fotky je zrejme, ze majitel uplne nechtel, aby to "nedychalo", tak je hardtop trosku zvedly. Mimochodem HARDTOP je velmi raritni doplnek... dle mych info jich bylo vyrobeno cca 5ks... proto nejsem moc rad, ze existuje nove vyrobena forma pro vyrobu. Stale premyslim zda ho prodat ci si ten neforemny kus laminatu potazeny kozenkou nechat.... No... uvidime.....jak se vyvine situace.
Tot zatim vse... Upravy a opravy, pripadne foto z dopravy do CR budou brzo nasledovat...
4.4.2015 16:20 Nalozeno... ted na dalku sepsat papiry a sup do CR....
5.4.2015 Poprve na ceske pevnine....
Stav: nema to prahy, lemy, podelniky prahu, okraj podlahy. Kufr skrz jen u chladicovky, kolem brzdovych hadic zdrave, P kapsy cele... proste zajimave shnile... Plus tedy shnily novy C sloupek - proste jak se anglani vyprdli na antikorozni ochranu.... A jeste shnily ram okna, ovsem ne v dolni casti u sloupku, kde by to bylo normalni, ale nahore....
9.4.2015 Nakoupena cast plechariny-pravy podbeh, lem, vyztuha prahu, zadni podelniky prahu....
23.4.2015 Clovek mini a priroda meni... P kapsy jsou sice temer OK - az na dve dirky cca pul cm, ale vrsky podbehu jsou emental... A jako tresnicka na dortu je ZAREZLY motor. Ani velky trhak a trubka ho neprimely se otocit...
27.4.2015 Oloupana ipa z prednich podlah... zjistena koroze u praveho podbehu, castecne urezly tunel od podlahy (to uz jsem resil i na garde), a sikma cast podlahy pod pedaly... jinak kupodivu OK... zadek, ktery budu loupat priste je na tom hur....
16.6.2015 Prevezeno na dilnu... Zitra zacne komplet odstrojovani a o vejkundu pocne vyvarka.... Nejake foto pridam zitra....
17.6.2015 Odstrojovani.... nasly se nejake nove direcky a na co sahl anglan, to je shnily....
18.6.2015 Odlouban zbytek podlahy, vyskleno predni okno, opatrne odstranena kozenka, aby se nektere casti daly vratit a nektere nechat udelat nove dle originalu.... Zatim se jako nejvetsi krize jevi ram celniho okna, ktery je kupodivu vespod uplne OK, ale zvrchu total KO...
14.7.2015 Mame zpet vrsek chladicovky a jeden vrsek podbehu.... zitra snad levou P kapsu plus zavareni nejakych direk...
16.11.2015 A abyste nerekli, ze se nic nedeje, tak davam par fotek... Chvili to byla dokonce Flintstoun kara, ale podlaha je zpet.... za to kufr zatim zeje prazdnotou... ale reknete... kdy mate moznost videt napravnici zvrchu, kdyz je v aute?! :-D
2.2.2016 Tak a hop zpatky na vetev (neplest s Vetev)... pujdou vymenit i podbehy, rost kufru a komplet chladicovka.... proste z gruntu novy....
10.3.2017 Po dlooooouhe dobe nejaka cinnost.... Protoze Tuxik byl jiz dlouhou dobu casove vytizen, tak se kastle presunula jinam, kde by mela byt do leta hotova... a Tuxika ceka jen slozeni naprav, ktere jsou jiz v dilech pripraveny... Jinak je jiz pripraven funkcni motor, ale ten prozatim spinka v garazi kousek od Prahy.
21.1.2018 Noční prevoz, protoze se na kastli temer rok nesahlo :( no.. ale to se zmeni... koncem unora si na ni klempir, ktery dela povetsinou erka, udela cas... Dekuji clenum APPLE a Bibendum30 za pomoc pri transportu.
9.11.2018 S 3/4 rocnim spozdenim prisla konecne u klempire rada na cabrio... postupne sem budu pridavat fotky s postupem praci, tak jak mi je klempira bude posilat.
13.3.2019 Jsem si udelal radost v podobe novych number plates.
9.-12.7.2019 Pripraven novy ram predniho okna a vykuchan stary shnily z auta.....
13.-17.7.2019 Ram okna usazen, lehce nabodovan a vyzkouseno zda vse pasuje... VSE OK - mozno natvrdo navarit....
22.-25.7.2019 Priprava "nove" podlahy....
6.8.2019 Flintstones.... upadla podlaha......
8.2019 - 11.2019 Pokracuje vyvarka..... semtam aktualizuji foto....
1.2020 Z hovna se tu plete cele auto.... ANO, KLEMPIR JE KOUZELNIK!!!
7.2020 Prodan hardtop - zustava vsak na virtu....
Zkontrolovan postup praci.... vicemene nebylo moc co fotit... Na aute jeden novy C sloupek (zatim bez obalu), ktery je nadherne udelany. Zkonzultovany nejake detaily atd... Zbyva dovarit nekolik drobnosti... obaly C sloupku, drzaky podelnych ramen.... a vse k sobe poradne provarit.... Pak priprava pod lak... NOVE FOTO budou v horizontu 14 dnu.
Objeven novy prvek v konstrukci Luxe.... kdo cekal, ze ten jekl, ze ktereho je oblouk, je prazdny, tak se mylil... jsou v nem dve tenke avsak pomerne silnostenne trubky.
14.7.2020 V Anglii vyzvednuty EMPI.... v CR budou obuty na 195/55/15, coz temer odpovida 165/82/13.
4.8.2020 Konecne vyzvednuty EMPI a jsou doma... Jeste uvazuji o rozmeru 185/60/15, ktery je puvodnim 13" jeste blize, ale 195/55/15 jsou levnejsi :D E: ceny se zmenily a 185/60/15 jsou levnejsi
26.9.2020 Navsteva u klempiry... mizi male dirky.... chybi jeste par vetsich veci, ale ty dle slov klepmpire jsou hotove rychle a prave tohle mizeni malych direk je casove nejnarocnejsi.... oblouk je take zpet....
6.1.2021 Vyzvednut TP z registru. V TP zapsany vsechny typicky skodovacke rozmery kol a 185/60/15 a 195/55/15
Rapid 136 Lux Renovace - komentáře:
20:35:44
26.03.2015
26.03.2015
Deacon
-> Tomaso435:
20:34:51
26.03.2015
26.03.2015
Tomaso435
-> castrol: ono by tam toho mnohé nenašel....
20:33:19
26.03.2015
26.03.2015
castrol
-> Tomaso435: jako ze by to tam zacal oskrabavat ?
20:32:05
26.03.2015
26.03.2015
Tomaso435
-> Matsoft: a kouknul ses i pod plastizol ?
20:30:18
26.03.2015
26.03.2015
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Krup mysli asi toho olezlyho sedana...
A diky, ze ses zminil o jeho stavu... Ja ho prolejzal uz na Doksech a nestacil jsem se divit, jak je zespoda peknej...mne totiz tady nikdo neveri :-D
A diky, ze ses zminil o jeho stavu... Ja ho prolejzal uz na Doksech a nestacil jsem se divit, jak je zespoda peknej...mne totiz tady nikdo neveri :-D
20:20:38
26.03.2015
26.03.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> krup: obrázky čeho? toho co mi jaksi někdo prosral?
19:43:02
26.03.2015
26.03.2015
krup
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: máš nekde obrázky? Asi mě trošku mrzí, že jsem se nakonec nerozhoupal..
Jinak, kdo si vsadí, že to bude větší krám jak to moje auto?
Jinak, kdo si vsadí, že to bude větší krám jak to moje auto?
00:04:45
26.03.2015
26.03.2015
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Pavel P..: pavliku, tu 130sporta sem si důkladně prohlédl v garáži, nebejt zamluvená, a neřešit ten průser s mim exSportem tak ji mám doma, ona byla fakt hnusná na povrch, myslim tim všechny dveře atd na výměnu, neřikám že by se něco nevyklubalo, ale spodek apod byl fakt krásnej
12:17:04
23.03.2015
23.03.2015
Matsoft
-> Burák 22.03.15 13:22:43: tenhle zna jak CO, tak autogen, takze tim ze by neznal to urcite nebude.
14:03:14
22.03.2015
22.03.2015
Jozka
-> Burák:
13:41:41
22.03.2015
22.03.2015
Burák
-> Jozka: a to jde, ne?
13:38:03
22.03.2015
22.03.2015
Jozka
-> Burák: Jo, buď něco zbyde - nebo nezbyde..
13:36:56
22.03.2015
22.03.2015
Burák
-> Jozka: tak samozrejme, nejspolehlivejsi je pisek a.pak je to jasny dratakem to uhladis.
13:32:02
22.03.2015
22.03.2015
Jozka
Se ještě ani nezačlo a už je mela.. Na jedný straně se zhusta ukazuje, že i když někdo dělá něco dlouho, nemusí to dělat úplně nejlíp - na druhý straně vyjde vyřezání všech trochu podezřelých míst životností cca nastejno jako vykartáčování a použití "plastizujícího"
; odrezovače (velkej panák asi za 250 ?).. pokud se teda karosérie nerozloží na prvočinitele a následně neošetří (nevyřežou) i plochy spojovacích lemů pro bodové svary..
13:22:43
22.03.2015
22.03.2015
Burák
-> Pavel P..: asi tak, bohuzel velka cast klempiru, zivici se tim 40 nezna ani CO, a jsou zvykli dily pouze opravovat. Klasicka Svazarmovska prasarna
13:17:10
22.03.2015
22.03.2015
Pavel P..
-> Matsoft: mám zkušenost že tenhle postup, obroušení, odrezení a natření moc dlouho nevydrží... ale jestli to je ten slavnej kubátův lowcost klempíř, tak se ani nedivim..
13:12:38
22.03.2015
22.03.2015
Matsoft
-> Pavel P..: nedovolil bych si nazvat postup cloveka co se tim zivi 40 let prasecinou.... ale zrejme mas vice zkusenosti
13:09:47
22.03.2015
22.03.2015
Pavel P..
At si to každej dělá jak chce... ale pak se nediv že do tebe bude někdo rejpat že to je prasečina. Protože tenhle postup co píšeš je fakt prasečina....
12:54:53
22.03.2015
22.03.2015
Matsoft
-> Pavel P..: ano, tudiz je pro tebe shnily i tohle, co ma jen povrchovku, o cemz klempir prohlasil, ze menit blatniky atd je nesmysl, ze staci obrousit a natrit odrezovacem.... A jinak souhlas... kazdy ma meritko jine....
12:28:09
22.03.2015
22.03.2015
exwrcteam
se z toho nepos****