skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si koupil další křáp do baráku :D
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Luky / Standa(rd) - komentáře:
21:55:48
29.06.2014
29.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 29.06.14 21:46:32: To věřím. BTW z té první fotky nevypadá moc dobře ani práh. V předu i vzadu je na spodním pertlu denní světlo, ale uprostřed je ve stínu, to je jako by byl prohnutý. Já vím jsem hnidopich
21:46:32
29.06.2014
29.06.2014
Luky
Nadšenej z toho nejsem, ale není to žádná trága. Natáhne se to, zamaluje a jedem dál. Aspoň už je to pokřtěný...
20:54:51
29.06.2014
29.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 29.06.14 20:13:02: Bez ťopkovadla
-> Luky 29.06.14 20:22:22: To zamrzí, ale vše jde opravit, já to měl teď líznutý od nájezdů na odtahovku a to jsem předek podložil
-> Luky 29.06.14 20:22:22: To zamrzí, ale vše jde opravit, já to měl teď líznutý od nájezdů na odtahovku a to jsem předek podložil
20:37:20
29.06.2014
29.06.2014
m8rinek
-> Luky: Tak to nasere na novince...
20:36:15
29.06.2014
29.06.2014
Luky
-> minno: jj je, ale jezdí s ním kde kdo
20:28:32
29.06.2014
29.06.2014
minno
-> Luky: "někdo"? však je to tvoje auto, či nie?
20:22:22
29.06.2014
29.06.2014
Luky
Jsem se byl teď podívat, fakt už s tím někdo chytnul na obou stranách, zespoda je to odřený, prasklá barva a tak...
20:18:06
29.06.2014
29.06.2014
Nwkt
-> Luky: Porovnej foto 7 a 1
20:17:38
29.06.2014
29.06.2014
Nwkt
-> Luky: Takhle zalomený to bejt nemá. On stačí jeden obrubník a prohne se
20:16:53
29.06.2014
29.06.2014
Luky
Kdopa by s tim asi kde oral...
20:13:02
29.06.2014
29.06.2014
Nwkt
-> Tuner#2: Jj, je to zalomený. Aspoň udělá nový v pořádný barvě
20:11:08
29.06.2014
29.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 29.06.14 19:50:25: To nebude jen klam, to už někdo s čelem oral, tohle je prostě prohnuté dovnitř. U eMka se na to musí dávat sakra bacha.
19:50:25
29.06.2014
29.06.2014
Luky
-> Kocvin: asi jen klam, ono když ho napasuješ na přední blatníky a přišroubuješ k roštu tak vlastně ani být uhnuté nemůže
19:43:00
29.06.2014
29.06.2014
Kocvin
Sice tuhle barvu moc nemusím, ale stavba je to parádní :) Možná je to jen klam, ale na první fotce mi připadá, že je přední čelo nějak moc kopnuté pod auto..
19:37:08
29.06.2014
29.06.2014
havlik
-> Luky: Prostě paráda:)
22:50:22
19.06.2014
19.06.2014
bajou
-> Eidy: Jelikož jsou krapet natržené, tak by na Kóči asi dlouho nevydržely
22:48:18
19.06.2014
19.06.2014
dragon_cb_cz
-> Luky: Parádička
22:49:16
18.06.2014
18.06.2014
Jozka
-> Luky: Tedy řekl bych... že fakt dosti dobré !
22:47:27
18.06.2014
18.06.2014
Eidy
-> Luky 18.06.14 22:44:12: Sakra. Jsem doufal, že je od Tebe vyloudím.
22:44:12
18.06.2014
18.06.2014
Luky
-> MISCHO: už tam jsou