skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si koupil další křáp do baráku :D
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Luky / Standa(rd) - komentáře:
13:10:07
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> Luky:
12:54:28
11.02.2019
11.02.2019
Luky
-> Bukaj: bych si teda myslel, že mě chceš vidět i letos, ale já to teda bez Tebe do příštího roku nějak přežiju...
12:50:32
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> Luky: Aha (u té první foto jsem pochopil, že není aktuální, když je tam všude zeleno)
Takže až se příště potkáme, tak mne svezeš Funkou, jo?
Takže až se příště potkáme, tak mne svezeš Funkou, jo?
12:42:12
11.02.2019
11.02.2019
Luky
-> Bukaj: ona není aktuální ani ta první
Nicméně ne, sníh u nás momentálně už téměř není, během pár dnů to rychle odtálo
No a Fun aktuálně vypadá nějak takhle...
Nicméně ne, sníh u nás momentálně už téměř není, během pár dnů to rychle odtálo
No a Fun aktuálně vypadá nějak takhle...
12:27:55
11.02.2019
11.02.2019
Bukaj
-> Luky: Fotka s Funem asi není aktuální, že? Nebo u vás není sníh?
11:14:33
11.02.2019
11.02.2019
onda
Moc pěknej.
10:26:19
11.02.2019
11.02.2019
Rudá Máňa
-> Luky: jo jsou pěkný
09:31:20
11.02.2019
11.02.2019
Luky
-> Rudá Máňa: vnější tvar je fabrický, výřezy na dopasování na škodovku jsou samo domo, ale ne mnou, už na tom byly. Docela mě překvapilo, že po umytí byly barevný, když jsem je sundaval, neměl jsem o barevném provedení skrz špínu ani tušení
23:03:56
10.02.2019
10.02.2019
Rudá Máňa
Luxus zástěry samo domo ?
01:13:29
15.04.2017
15.04.2017
Eidy
-> Luky: To jsou ty Tvoje terénní fotky někde v poli :)
22:24:28
02.04.2017
02.04.2017
Luky
Sezóna zahájena Nepřebývá někomu žlutý Favorit MTX? Potřeboval bych doplnit sbírku žlutých kabrií
16:45:46
04.11.2015
04.11.2015
Milan 136
16:12:37
04.11.2015
04.11.2015
Luky
-> m8rinek: vidíš, já bych s tím výkonem čekal, že se spíš zkrátí. Něco jako Rinspeed Presto
Nicméně kdyby se do toho vevařila chytře vymyšlená klec, vzhledově by tam moc nepřekážela a pevnost by byla někde jinde, než na současné nule U LDD by to takový problém nebyl jako třeba u MTX, který by jsi tím vzhledově zabil...
Nicméně kdyby se do toho vevařila chytře vymyšlená klec, vzhledově by tam moc nepřekážela a pevnost by byla někde jinde, než na současné nule U LDD by to takový problém nebyl jako třeba u MTX, který by jsi tím vzhledově zabil...
16:01:11
04.11.2015
04.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 04.11.15 15:38:55: Alespon nekdo ma tady jeste rozum
15:54:23
04.11.2015
04.11.2015
m8rinek
-> Luky: kabrio s technikou ala simurda se za chvili rozleze na dvojnasobnou delku:-D
15:38:55
04.11.2015
04.11.2015
Luky
-> vhml: huš porád taky, mě tuctovky nebaví
15:26:32
04.11.2015
04.11.2015
vhml
-> Luky 04.11.15 15:13:50: to si rovnou můžeš koupit miatu
15:13:50
04.11.2015
04.11.2015
Luky
-> Eidy: neříkám, že myšlenka cabria s R/H kitem a technikou a´la Šimurda mě nenapadla, ale...