skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si koupil další křáp do baráku :D
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Luky / Standa(rd) - komentáře:
19:48:12
13.04.2014
13.04.2014
Lukyn Fakír
-> Luky: oo luxusní barvička!!! som zvědavý na výsledok
19:34:01
13.04.2014
13.04.2014
Nwkt
-> Luky: čirou náhodou jsem narazil na příklad postimg.org/image/9160a1o
ol
19:31:16
13.04.2014
13.04.2014
Nwkt
-> Luky: Už si viděl Rapida se žehličkama? a sežeň si vlastní www.imgup.cz/images/.../v
0Hof.jpg
-> Deacon: Asi až ho někdo seskládá ale já bohužel trefil na bandu línejch mechaniků, ne jako T#2 nebo Eidy, těm mejm to trvá tak 20x dýl
-> Deacon: Asi až ho někdo seskládá ale já bohužel trefil na bandu línejch mechaniků, ne jako T#2 nebo Eidy, těm mejm to trvá tak 20x dýl
19:28:24
13.04.2014
13.04.2014
Deacon
-> Nwkt: Samozřejmě jsem měl na mysli celé, hotové auto
19:28:23
13.04.2014
13.04.2014
Luky
-> Nwkt: jů, ty nemáš žehličky? (bych se pak klidně ujal těchhle světel, beztak jsou nový )
19:17:25
13.04.2014
13.04.2014
Nwkt
-> Deacon: To čelo může vyjet hned, stačí naložit do Seatu, o kterýho jsem se opíral při focení
19:14:23
13.04.2014
13.04.2014
Deacon
-> Nwkt: A kdypak tohle vyjede?
19:09:23
13.04.2014
13.04.2014
Nwkt
-> Luky: www.imgup.cz/images/.../c
0ZGQ.jpg
18:31:11
13.04.2014
13.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Ona Žlutá je spolu s červenou "nejhorší" barva na chytání odstínu a šisování. I když signální Žlutozelená jako má Vráťa na eRku 4,2l je ještě horší
14:23:52
13.04.2014
13.04.2014
Nwkt
-> U-Geen: Ono to šisovalo na obou, ale na každým jinak
14:01:13
13.04.2014
13.04.2014
U-Geen
-> Nwkt: hele ale to byl nejakej problem s lakem na plastu vs kovu ne?
12:22:51
13.04.2014
13.04.2014
Nwkt
-> Luky: Nz, jinak si najdi fotku Cupry / Cupry R z pravýho zadního úhlu, víčko, nárazník a práh bude mít úplně jinej odstín než blatník a dveře. A to i u garážovanejch aut, co mají 40-50 tis. km
12:19:06
13.04.2014
13.04.2014
Luky
-> Nwkt: díky za včasnou informaci
12:18:42
13.04.2014
13.04.2014
Luky
-> Jarda: měla by to být tahle: pictures.topspeed.com/IMG
/.../2002-seat-leon-cupra-
r-2_1280x0w.jpg
Tedy pokud Cupra a Cupra R nemají odlišné odstíny...
Tedy pokud Cupra a Cupra R nemají odlišné odstíny...
12:02:04
13.04.2014
13.04.2014
Nwkt
-> Jarda: Tahle žlutá šisuje jako prase
11:58:39
13.04.2014
13.04.2014
Jarda - zrušená registrace
-> Luky: www.google.cz/search?q=se
at+leo... tak nevim, jestli to je fotakama nebo je vic odstinu
10:05:23
13.04.2014
13.04.2014
Luky
-> T: jj, od roku 1997, kdy přijel po ose do CZ stojí v garáži Tak si říkám jestli bych se ho neujal, kdyby náhodou byl na prodej
Barva vybíraná podle skutečného auta - Seat Leon Cupra. Jestli nenastala nějaká chyba v komunikaci s lakýrou, tak je to přesně to, co jsem chtěl. Jen jsem si myslel, že jsem chtěl něco jiného... Ale co, já jsem spokojenej
(jen je blbý, že manželka si už v předstihu koupila žlutý lak na nehty, a obávám se, že ten odstín ji nebude pasovat )
Dneska to jdu vylovit z dílny, tak zkusím udělat pořádné fotky, ta co je tady v komentech je špatně barevně vyvážená, ve skutečnosti je to sytější. Ale asi zase méně, než ta fotka čela se světy, ta je zase saturovaná moc. V reálu je to něco mezi...
Barva vybíraná podle skutečného auta - Seat Leon Cupra. Jestli nenastala nějaká chyba v komunikaci s lakýrou, tak je to přesně to, co jsem chtěl. Jen jsem si myslel, že jsem chtěl něco jiného... Ale co, já jsem spokojenej
(jen je blbý, že manželka si už v předstihu koupila žlutý lak na nehty, a obávám se, že ten odstín ji nebude pasovat )
Dneska to jdu vylovit z dílny, tak zkusím udělat pořádné fotky, ta co je tady v komentech je špatně barevně vyvážená, ve skutečnosti je to sytější. Ale asi zase méně, než ta fotka čela se světy, ta je zase saturovaná moc. V reálu je to něco mezi...
10:00:12
13.04.2014
13.04.2014
U-Geen
pripomina mi to zlutou co bejvala na feldach Color Line.. ta se mi libila dost.
09:17:42
13.04.2014
13.04.2014
Eidy
-> Luky: Hmm, žlutý kabria se mi líbí. Třeba Alešovo vypadá perfektně. Tahle sice vypadá, že by mohla být žlutější, ale co už. Ono z katalogu toho moc poznat nejde. Spíš je lepší vybrat si podle skutečnýho auta, ale co už. Tak ať to složíš do Běšin.
09:17:16
13.04.2014
13.04.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 13.04.14 08:07:16: Taky se me zdal vzorek tmavsi. Jake mas cislo?