skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si koupil další křáp do baráku :D
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Škoda Rapid 136 Standard LDD. Na českých papírech, navíc od držitele ZTP v posledním záříjovém týdnu, takže to je skoro jako výhra v Bingu :)
Auto je v původním (tedy několikrát opravovaném) předrenovačním stavu, ale jako celek je to hezký kousek. Vymění se přední blatníky, kapota, zavaří se sem tam dírka a je to v cajku. Jo a asi taky vyměnit zadní nápravu, tahle už má svoje nejlepší léta asi za sebou, mám tu místo ní krásnou zachovalou.
22. 10. 2013
O víkendu jsem auto dorozkuchal, momentálně ve stavu holé kastle na kolech, s převodovkou a částečně demontovaným motorem. Pod čalouněním rámu na mě místy vykoukla povrchová koroze, tak se to bude muset trochu pořešit svářečkou, aby vůbec bylo kam tu koženku pak zase přilepit :)
16. 11. 2013
Odvoz ke klempíři. Když to bude někdy v lednu hotové, v březnu uděláme lak a na jaře vyjedeme (haha)
26. 11. 2013
V mezičase rozebíráme a čistíme motor, byla na něm asi centimetrová vrstva mazutu. Stav dílů, které jsem měl dnes v ruce zatím moc radostí nepřináší:
- spojková lamela ojetá až na nýty
- přítlačák ojetý od ložiska, s ulomenou pacičkou
- vodní kanály sacího potrubí ucpané blátem
- výfukové potrubí má vyžrané dosedací plochy, takže foukalo kolem těsnění a nejspíš asi zase bude, navíc má momentálně ulomený šteft (ale za to angláni nemůžou :D )
- vstupní trubka vodní pumpy je takřka prožraná skrz (on hliník ve vodě koroduje?!)
- alternátor má vůli na ložiskách
- domeček termostatu má stržené a VELMI odborně odvrtané závity
Sumasumárum, hlavu asi radši sunadavat nebudeme :D Ale zase o co byl motor zasranější zvenku, o to je čistší pod ventilovým víkem
1. 12. 2013
Současně s rekonstrukcí kabria probíhá doma i rekonstrukce stodoly. Jako na potvoru tam v uplynulém týdnu při přemisťování veškerého marastu vyplavala na povrch nová spojková lamela, pěkný alternátor, přítlačák a sací a výfukové potrubí na 742.136 :)
Tak jsem to trošku pohladil dráťákem ve vrtačce a je to jako nový. A provedl jsem halabala pokus o slícování výfukového potrubí s kanály v hlavě. Očekávám nárůst výkonu alespoň 10 koní :)
12. 1. 2014
Prakticky dorozkuchán dárce orgánů (použije se zadní náprava a převodovka). Náprava rozebraná na prvočinitele, připravená na opískování
15. 2. 2014
Přivezeno od klempíře. Kompletně vyvařeno a spasováno. Klempíř nakonec dělal víc než se čekalo, ono to pod těmi vrstvami kytu nebylo moc vidět. Ale byla tam veselá místa, jako třeba zadní lemy přibodované, překytované a přelakované přes ty původní shnilé, kus prahu vyrobený z kytu a pod...
Celkově moc hezky odvedená práce. Teď už jen nalakovat a nastrojit, to už je zívačka :)
23. 2. 2014
O víkendu proběhlo oškrábání problémových míst na spodku a jejich nástřik asfaltovým černidlem. K tomu montáž nádrže, vodovodních trubek, táhla řazení a podobných drobností na spodku a v tunelu
12. 4. 2014
Nalakováno. Do jarních Běšin zbývá méně než 10 týdnů...
13. 4. 2014
Částečně natahaná elektrika, montáž chladiče, hrnců světel apod.
20. 4. 2014
Původní zadní náprava ven, zrepasovaná dovnitř. S ní i převodovka. A odvzdušněna hydraulika, takže brzdíme a spojkujeme
4. 6. 2014
Na autě dveře, přední kapota, kus interiéru, motor. Už se to pomalu chýlí ke konci
8. 6. 2014
Konečně dolepené koženky, namontovány tapeci
18. 6. 2014
Jezdí! Ono to fakt jezdí! :)
**SHÁNÍM ČERNOBÍLÉ PRUHOVANÉ SEDAČKY V PĚKNÉM STAVU, ALESPOŇ PŘEDNÍ NEBO I PO KUSECH**
Luky / Standa(rd) - komentáře:
21:03:49
22.10.2013
22.10.2013
Pavel P..
fuj to je ale rezatice
21:57:46
16.10.2013
16.10.2013
Luky
-> Pavel P..: ok, díky za radu
21:41:57
16.10.2013
16.10.2013
Pavel P..
-> Luky: neni, je to sráč.... nemá to odpojovač volnoběhu, blbě to chytá ohřátý, se základníma tryskama chudá směs, s o řadu většíma to zase moc žere a hulí... seřizování bohatosti z boku v přírubě kam se pořádně nedoataneš a když moc přetáhneš šrouby tak se ti šroub bohatosti kousne a zalomí... už bych to nechtěl, měl jsem funglovku a rád jsem se vrátil k SEDRu.
20:38:57
16.10.2013
16.10.2013
Luky
-> Robert 106: no vždyť se na standarda podívej s nataženou střechou - to vypadá jak když podkopneš jednu tyčku u stanu
20:17:15
16.10.2013
16.10.2013
Robert 106
velmi originální název, ale opravdu v dobrém slova smyslu velmi trefné
19:30:02
16.10.2013
16.10.2013
Luky
-> MATTESS: mno.. Předně říct, že z těch mých 5,5" tyhle 7" udělám těžko A ty moje jsou origo stříbrný, nebyly v téhle kombinaci, nechám je tak jak jsou
19:19:54
16.10.2013
16.10.2013
MATTESS
-> Luky: vypadá slušně. Co ty ATS tak?
www.benzworld.org/forums/ .../348362d1293058685-whee ls-gen1-pentas-what-they-a ts-classic-vw-rims.jpg
www.benzworld.org/forums/ .../348362d1293058685-whee ls-gen1-pentas-what-they-a ts-classic-vw-rims.jpg
19:05:53
16.10.2013
16.10.2013
T
-> Luky: : jasný, tohle bude hezčí než meteory a zvlášť v té 15" vypadá auto "dospěle"
pokud by to nebylo tajné, tak by mě zajímala cenovka vozu, klidně sz...
pokud by to nebylo tajné, tak by mě zajímala cenovka vozu, klidně sz...
18:47:12
16.10.2013
16.10.2013
Luky
-> Jakub Müller: označení jsem nezkoumal, ale žádný divočák to nebude...
-> Pavel P..: je to aspoň lepší než SEDR?
-> Pavel P..: je to aspoň lepší než SEDR?
17:54:02
16.10.2013
16.10.2013
Pavel P..
-> Jakub Müller: řekl bych klasická nouzovka z anglie... 30 BDIC
17:29:10
16.10.2013
16.10.2013
Jakub Müller
pěknej :) co je to za webra ?
15:36:14
16.10.2013
16.10.2013
Luky
-> Matsoft: moje jupíky bohužel nejsou ve stavu na leštění, jsou trochu okopané a kolem jedné kolové matky okurvené majzlíkem(?). Barva to trochu schová, na leštění by to ale moc nebylo. Jsou a budou bílé
15:33:05
16.10.2013
16.10.2013
Matsoft
to vubec nevypada zle.. jen ty 15" no nevim.... to radsi pekne cernolestene jupace.... a bude to bomba.
14:25:46
16.10.2013
16.10.2013
Luky
-> T: jj, kola jsou 15", ale ty jsou moje už dlouho. Asi na tom zůstanou (nemám pro ně stejně jiné využití), případně dle nálady budu střídat s jupitery. Zas takový echt originalista, abych tam cpal Meteory který se mi nelíbí, to zas nejsem
14:20:01
16.10.2013
16.10.2013
T
-> Luky: : gratulace kola jsou 15" ? a zůstanou ? sluší mu
13:27:58
16.10.2013
16.10.2013
Luky
-> vhml: skoro - Martina dostala shnilé přední blatníky a kapotu, o čelo se zatím hádáme, to bych možná nakonec ještě použil
12:46:47
16.10.2013
16.10.2013
vhml
-> Luky 15.10.13 22:01:23: to jste se teda už rozvedli a tys dostal spodek rapida a martina střechu?
00:58:57
16.10.2013
16.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
A je to venku
22:12:00
15.10.2013
15.10.2013
Nwkt
-> Luky: Nu haleluja To do jara doladíš
22:01:23
15.10.2013
15.10.2013
Luky
No ten dělá tu stodolu
Ale nějak to dáme....
Ale nějak to dáme....