skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typové označení: Tamya TL 01
Motor: Mabuchi 600
otáčky:kolem 20 000 ot/min
odběr ve špičkách : až 40 Ampér
podvozek:
tlumiče: tamya - stavitelné, hydropneumatické s vinutými pružinami
přenos točivého momentu: zadní náprava přímo hnaná z převodovky, přední náprava přes ocelový kardan, na obou nápravách diferenciály, ocelové poloosy na obou nápravách
výztuhy z duralu
Vše je v kuličkových ložiskách, ani si nedokážu vzpomnět, kde všude jsou.
Nejnižší bod je asi 12 mm nad zemí, při propružení auto dosedá na břicho.
Podvozek je vyvážen závažím na elektrony,kvůli jízdím vlastnostem.
Kola: 5 paprsků, mat. tvrzené PVC, musím něco udělat s tou růžovou
Pneu:27/ 9mm /R65 vše v mm
rally - kříže (venek - asfalt) sada 400 Kč, vložky do gum: středně měkké
Elektronika:
Řízení: servo Hitec 300 s kluznými ložisky
Regulátor Hitec EZX- R - do 50 Ampér, pasivní chladič
baterie Sanyo 1700 mAH (6ks)
přijímač: Hitec HFS 04MI - 4 kanály
vysílač: Hitec Focus 4 FM - 4 kanály
Karoserie:Skoda octavia WRC 2001
mat. lexan
Auto se brzdí motorem.Na první zatáhnutí páky směrem k sobě regulátor začne motor brzdit, na druhé se kola roztočí nazpět. Takže se občas stává, že to jede dopředu, ale kola se otáčí vzad.
Kastli jsem několikrát upravil o obrubník a další překážející předměty ve směru jízdy.
Motor: Mabuchi 600
otáčky:kolem 20 000 ot/min
odběr ve špičkách : až 40 Ampér
podvozek:
tlumiče: tamya - stavitelné, hydropneumatické s vinutými pružinami
přenos točivého momentu: zadní náprava přímo hnaná z převodovky, přední náprava přes ocelový kardan, na obou nápravách diferenciály, ocelové poloosy na obou nápravách
výztuhy z duralu
Vše je v kuličkových ložiskách, ani si nedokážu vzpomnět, kde všude jsou.
Nejnižší bod je asi 12 mm nad zemí, při propružení auto dosedá na břicho.
Podvozek je vyvážen závažím na elektrony,kvůli jízdím vlastnostem.
Kola: 5 paprsků, mat. tvrzené PVC, musím něco udělat s tou růžovou
Pneu:27/ 9mm /R65 vše v mm
rally - kříže (venek - asfalt) sada 400 Kč, vložky do gum: středně měkké
Elektronika:
Řízení: servo Hitec 300 s kluznými ložisky
Regulátor Hitec EZX- R - do 50 Ampér, pasivní chladič
baterie Sanyo 1700 mAH (6ks)
přijímač: Hitec HFS 04MI - 4 kanály
vysílač: Hitec Focus 4 FM - 4 kanály
Karoserie:Skoda octavia WRC 2001
mat. lexan
Auto se brzdí motorem.Na první zatáhnutí páky směrem k sobě regulátor začne motor brzdit, na druhé se kola roztočí nazpět. Takže se občas stává, že to jede dopředu, ale kola se otáčí vzad.
Kastli jsem několikrát upravil o obrubník a další překážející předměty ve směru jízdy.
Don Carlos Oct. WRC - komentáře:
10:07:58
27.12.2005
27.12.2005
Don Carlos
-> Majkl: Hele, jestli Ti Ježíšek nedonesl,cos chtěl, tak já za to fakt nemůžu. Nech mne na pokoji.
09:30:16
27.12.2005
27.12.2005
Majkl
-> Don Carlos: hm, akorát si ukázal že si horší než ti, kteří sem taky dávají plevel. jen tak dál a ještě více plevelu na stránkách a bude to tady za chvíli fakt super
00:51:21
27.12.2005
27.12.2005
Don Carlos
-> Majkl: Až zmizí ten traktor, autobus, užovka, monstertruck, tak ti dám vědět.Jestli to auto není reálné, tak klidně přijeď, dám ti ho do ruky potěžkat.A jestli ti vadí, ty 2MB, co tu zabírám, tak jednodušše, máš smůlu.Hele, až mně odsud vypere webmaster, tak prosim.
21:47:31
26.12.2005
26.12.2005
Majkl
hmm super, škoda že tohle je web o reálnejch autech a né RC modelech, myslím že bys to měl smazat... a prezentuj si to na nějakym svym webu...
17:51:18
26.12.2005
26.12.2005
jate-line
No pěkné sem to tak rozkuchane ani neviděl...
17:28:33
26.12.2005
26.12.2005
jate-line
Nějaké foto!