skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
20:58:54
01.12.2013
01.12.2013
mirecek.666
-> Tabi: a pak ještě naladit "manostavy" a bude to paráda, sám to tak budu dělat
20:57:14
01.12.2013
01.12.2013
mirecek.666
-> Tabi: vykašli se na posilovač, dej do kupy pedály a dej na všechny 4 kola beral a litr bude stát na místě:-)
20:49:09
01.12.2013
01.12.2013
Eidy
-> Koblet: S posilovačem to bude brzdit pocitově líp, protože nešlapeš tolik na brzdu. Ale u lehký Škodovky se dají zablokovat kola i bez posilovače pokud nejsi sušinka. Plánuješ kotouče? Tak to bych se s tím vůbec nezabejval. Kotouče nadělají víc parády než buben s posilovačem. Bubny se přehřejou a fertig. Nepomůže ani metrovej posilovač. Takže tak. Buď kilový válce nebo se dají najít za stejný peníze i modernejší alternativy. Třeba www.speedpro.eu/wilwood-b
rzdovy-valecek-nadobkou-19
8mm-p-8889.html
www.speedpro.eu/turn-brzd ovyspojkovy-valecek-nadobk ou-p-10515.html
www.speedpro.eu/brzdovysp ojkovy-valecek-p-10766.htm l
www.speedpro.eu/brzdovysp ojkovy-valecek-nadobkou-p- 10767.html
www.speedpro.eu/turn-brzd ovyspojkovy-valecek-nadobk ou-p-10515.html
www.speedpro.eu/brzdovysp ojkovy-valecek-p-10766.htm l
www.speedpro.eu/brzdovysp ojkovy-valecek-nadobkou-p- 10767.html
20:46:12
01.12.2013
01.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tabi: Cokoliv jinýho než originál znamená vrtat/řezat do kastle... posilovač určitě ne, a i na tu kilí soustavu bych se vykašlal. Origo MB v dobrém stavu funguje víc než uspokojivě (úměrně době, samozřejmě).
20:39:09
01.12.2013
01.12.2013
vhml
-> Tabi 01.12.13 18:37:18: posilovač ne, ne a ne :-) S posilovačem to stejně víc brzdit nebude. Jen na to budeš jinak šlapat.
20:29:45
01.12.2013
01.12.2013
Koblet
-> Tabi: No to je jasné, zrenovovat a do originálu. Brzdí to jako ďas.
18:37:18
01.12.2013
01.12.2013
Tabi
Dneska jsem vyndal HBSV,a teď přemýšlím co dál. Auto stejně nebude v originálu,tak se mi honí v hlavě myšlenka,jestli předělat komplet brzdovou soustavu.Jsou dvě možnosti,udělat to pouze jak to má třeba stovka,nebo rovnou i posilovačem
13:32:12
30.11.2013
30.11.2013
Koblet
-> j_j: Škoda přece vždy udávala trend zbytku světa.
12:28:22
30.11.2013
30.11.2013
Tabi
-> j_j: Dělali se různé věci,tak proč ne "cestovní holící strojek".
10:36:43
30.11.2013
30.11.2013
j_j
-> Koblet: úplně to vidím v Světě motorů v rubrice Udělej si sám - holící strojek do embéčka a závěsné zrcátko na dveře, u toho fotka vynálezce Homolky img.cas.sk/img/.../155791
3_josef-sebanek-herec-film
-ecce-homo-homolka.jpg s holící pěnou na xichtě...
10:27:06
30.11.2013
30.11.2013
Tabi
-> Koblet:
07:17:57
30.11.2013
30.11.2013
Koblet
-> Tabi: Kdyby jsi napsal že je to holící strojek tak také uvěřím.
21:00:56
29.11.2013
29.11.2013
Tabi
Jj,je dobový doplněk pro kuřáky,zapalovač.
20:47:14
29.11.2013
29.11.2013
Pavel P..
-> Tabi: taky mám někde jako lampičku...fungl novou
20:34:34
29.11.2013
29.11.2013
U-Geen
-> j_j: lampicka nebo zapalovac :-)
20:29:36
29.11.2013
29.11.2013
j_j
-> Tabi: co to je? intercom jako v tanku?