skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
17:52:49
08.12.2013
08.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tabi: Je to tuner! Hoďte na něj síť!
19:48:32
07.12.2013
07.12.2013
Tabi
-> Koblet:
-> Bukaj:
Hoši,běžte radši něco dělat,máte nějaký roupy.
-> Bukaj:
Hoši,běžte radši něco dělat,máte nějaký roupy.
15:48:14
07.12.2013
07.12.2013
Koblet
-> Bukaj: No ja pouzivam ciste trenky a silichrom. Mozna ze nevyprane maji lestici ucinek i bez pasty.
14:07:46
07.12.2013
07.12.2013
Bukaj
-> Tabi: Bohužel, na Tvoje trenky (soudě dle výsledků Tvého leštění) to nemá
13:08:58
07.12.2013
07.12.2013
Tabi
-> Bukaj: Jj,tak jak píšeš jsem to měl poskládané taky.Ale nikdy jsem HBSV nerozebíral ani neviděl rozebraný,a v žádné knížce co mám doma není žádný popis ani obrázek.A předemnou už někdo HBSV rozebíral,a když jsem viděl,že jedna segrovka byla prasklá a pod každou byla ještě obráceně ta podložka,tak už mi bylo tuplem jasný,že si musím všechno ověřit.Takže jsem se potřeboval ujistit jak mají být válce poskládané.Držím se jednoho pravidla,které nám mistr v učení tloukl pořád do hlavy,"když něco rozebíráš a spravuješ,tak to tam potom dej nazpět,tak jak to tam patří správně a ne,tak jak to tam bylo"
PS:Doufám,že na to leštění používáte kvalitní trenky s fajnového matroše.
PS:Doufám,že na to leštění používáte kvalitní trenky s fajnového matroše.
09:14:50
07.12.2013
07.12.2013
Bukaj
-> Koblet:
07:05:34
07.12.2013
07.12.2013
Koblet
-> Bukaj: Dojem máš naprosto správný. Tzv. Bukajova leštící sada, tedy vrtačka, roxor, staré Bukajovo trenky a silichrom funguje skvěle. Bohužel se mi nepodařilo sehnat originál sadu, tak jsem použil trenky vlastní. Každopádně jsem takto udělal i totálně zarezlá přední prasátka a fungují parádně.
00:14:07
07.12.2013
07.12.2013
Bukaj
-> Tabi: Ten gumovej kroužek, co nevíš, kde má být, je těsnicí kroužek zpětného ventilku v brzdovém válci. Je to úplně první věc, která přijde do HBV
Ve spojkovém není, tam není třeba držet tlak - naopak se musí kapalina volně vracet do válce, je tam jen tvarovaná podložka pružiny.
Jinak používám také zkratku HSV, HBV, u MB HBSV, v mluveném projevu "brzdospojka", nebo "kostka"
A válce jsem leštil stejně, jako Koblet (dokonce mám dojem, že tuto metodu jsem mu doporučil)
plovákem Ti neporadím, 69 je na mne moc nový model s přemírou moderních vymožeností
Ve spojkovém není, tam není třeba držet tlak - naopak se musí kapalina volně vracet do válce, je tam jen tvarovaná podložka pružiny.
Jinak používám také zkratku HSV, HBV, u MB HBSV, v mluveném projevu "brzdospojka", nebo "kostka"
A válce jsem leštil stejně, jako Koblet (dokonce mám dojem, že tuto metodu jsem mu doporučil)
plovákem Ti neporadím, 69 je na mne moc nový model s přemírou moderních vymožeností
23:02:15
05.12.2013
05.12.2013
Tabi
-> Eidy: To určitě.
22:45:34
05.12.2013
05.12.2013
Eidy
-> Tabi: Kdepak, Eidy se v ničem nevyzná, jen blbě kecá.
22:42:10
05.12.2013
05.12.2013
Tabi
Budu rád když se někdo podíváte jak to pod tou plastovou krytkou má přesně být.Ale ještě jsem našel u Medáka fotku,když dělal HBSV na své jedenáctistovce.A tam je vidět ještě jeden plíšek,ten by tam mohl patřit,zkusím mu napsat.
15:06:22
05.12.2013
05.12.2013
Petr98
-> Tabi: jestli dneska postiham, mrknu se ti...
14:57:49
05.12.2013
05.12.2013
Tabi
-> Jozka: V pohodě,snad někdo poradí,díky.
14:35:17
05.12.2013
05.12.2013
Jozka
-> Tabi: Jsem se ti chtěl na kontakt včera podívat (na novým víku), protože si nepamatuju, jak to má pod tou plastovou krytkou vypadat, ale jak teď jezdím domů večer, do garáže se mi ani trochu nechce a ani teď nevím, kam jsem víčko odložil.. Ale nejsem tu sám, kdo má nový víko nádržky v syslátech..
14:13:46
05.12.2013
05.12.2013
Tabi
Přesně tak,HBSV je mezi embéčkařema jasné označení,a každý ví o co jde.Ale Eidy si možná ani nevšimnul,že v příspěvku níže píšu o HBSV,že jsem ho začal rozebírat.A na to jsem v zápětí v dalším psal,že budu muset leštit válce,ale tam už jsem nepsal jaké. A kdo zná Eidyho,tak ví,že se ve škodovkách trochu vyzná,že Eidy? Já taky kolikrát v krabicích s ND narazím na díl,a sám nevím kam to patří,musím někdy hodně přemýšlet,hledat nebo se i zeptat
Jako se ptám teď znova na ten kontakt Na HBSV co hlídá hladinu b.kapaliny.Potřeboval bych fotku nebo radu jak to tam má být přesně tak jako s výroby.A taky mě zajímá jakou funkci plní ten měděný plíšek pod šroubem víčka válců,je tam pouze jako kostra?Díky za případné rady.
Jako se ptám teď znova na ten kontakt Na HBSV co hlídá hladinu b.kapaliny.Potřeboval bych fotku nebo radu jak to tam má být přesně tak jako s výroby.A taky mě zajímá jakou funkci plní ten měděný plíšek pod šroubem víčka válců,je tam pouze jako kostra?Díky za případné rady.
11:17:23
05.12.2013
05.12.2013
Koblet
-> Tabi: HBSV je celosvětově známá zkratka a kdo ji nezná tak Ti stejně s ničím neporadí protože eMBéčko nikdy neměl. Takže Tě ani nemusí trápit že neví co to je.
10:28:03
05.12.2013
05.12.2013
Danster
-> Tabi: Já to označuju taky HBSV a řekl bych že většina MBčkářů ví o co se jedná
23:30:16
04.12.2013
04.12.2013
dragon_cb_cz
-> Tabi: Jak se to označuje správně netuším, já tomu říkám brzdospojkový pedálový komplet Jenže Eidy je eRkař, takže ten už zná jen hezky civilizované separátní válce...
19:28:48
04.12.2013
04.12.2013
Tabi
Jo ještě jedna věc,jak se správně označuje hlavní brzdospojkový válec,já myslel,že HBSV.