skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stal jsem se majitelem této Škody 1000 MB Deluxe,vyrobená 26.10.1968,19 série barva 8220 červeň rubínová.Postupně budu přidávat informace a foto.
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Já jsem celkově 5 majitel,jen pro zajímavost,1 majitel (povoláním chemik) jí koupil 4.12.1968 v mototechně v Praze a už 10.12.1968 jí prodal 2 majiteli.Ten jí měl necelé 3 roky a 27.8.1971 jí prodal 3 majiteli,který už si jí užíval trochu déle :-).Až do 16.1.2002,kdy byla vyřazena z registru.Ale naposled vyjela na silnici někdy v polovině roku 2001.Pak jí v od něho v roce 2004 koupil kluk tady kousek od nás,a od té doby jí měl uskladněnou v garáži až do teď.Já jí u něj měl ještě nějakou dobu schovanou,a včera 22.3.2013 jsem jí konečně převezl ke mě domů do garáže.Takže začíná běh na dlouhou trať.:-) Doufám,že se mi jí podaří dát do stavu s kterým budu spokojen.
Scháním aktuálně tyto ND:
-vnitřní zpětné zrcátko,stačí pouze ten plast,
-madla dveří,stačí pouze vrchní díl v bílé barvě,2ks
-gumy pod zadní světla a karoserii-koupeno
-gumičky do HBSV,ty co jsou přímo na pístkách včetně pojistných kroužků
-plovák do nádrže
výhledově:
-zadní sedačku v černé barvě,pouze levé opěradlo,slíbeno?
-kovralové koberce (to bude asi oříšek) podařilo se mi koupit zadní,ale sehnat přední bude horší :-(
-gumy na slzy nárazníků
-zadní mlhovku Pal-už jsem koupil novou
-jednu hliníkovou lištu na př.blatník
-bezp.pásy-už jsem koupil
-čelní sklo-mělo by být na půdě :-)
-postupně ještě něco určitě přibude :-)
Tabi / Škoda 1000 MB DeLuxe - komentáře:
17:52:21
15.03.2016
15.03.2016
Tabi
-> zralous: No vidíš,tak to mám ještě času.
17:41:43
15.03.2016
15.03.2016
zralous
-> Tabi: Já vlastním MBX 11let a 9let renovuju
17:38:47
15.03.2016
15.03.2016
Tabi
Si tak pročítám kartu a koukám,že tisícovku vlastním už tři roky. No jestli půjde renovace tímto tempem jako do teď,tak si ani netroufám odhadnout,kdy vyjedu.Měl bych na ní zase začít něco dělat. Nějvětší strach mám s toho,aby se nějak nezměnila legislativa a já jí potom ani nepřihlásím.Zatím to jde,ale člověk nikdy neví,co tam nahoře nějakého blba napadne.
21:12:39
20.01.2016
20.01.2016
Tabi
-> Duri: Na disky se zeptej třeba tady: skoda-virt.cz/cz/.../,mir
ecek666 je jezdí jako spousta dalších.Myslím,že nikdo s diskama nemá nějaké zásadní problémy aby se na nich nedalo jezdit. Jinak ty středové pokličky jak píšeš mám doma.Nejlepší zbůsob bude dát je stejně jako to je na apolech,čili prostrčit z vnitřní strany ven.Musí se na disku kde přiléhá k bubnu (nebo kotouči) na středové díře srazit hrana stejně velká jako je rantl na pokličkách.Jinak dobrý jsou třeba tyto matky s podložkou.
11:25:22
20.01.2016
20.01.2016
Duri
-> Tabi: dakujem
Ja mam len obavu, ci je hrubka toho disku (cca 17mm) dost hruba na to, aby sa to dalo jazdit bez ocelovych vloziek pripadne trubkovych matic. Snazim sa zistit, ci to niekto takto uz jazdi, alebo ma skusenosti. Ako to vidis?
Ohladom pukliciek, daju sa na to nabastlit Apollo/Jupiter krytky?
Ja mam len obavu, ci je hrubka toho disku (cca 17mm) dost hruba na to, aby sa to dalo jazdit bez ocelovych vloziek pripadne trubkovych matic. Snazim sa zistit, ci to niekto takto uz jazdi, alebo ma skusenosti. Ako to vidis?
Ohladom pukliciek, daju sa na to nabastlit Apollo/Jupiter krytky?
22:20:36
19.01.2016
19.01.2016
Tabi
-> Milan 136: -> havlik: Jedna věc se mi na těch širokých diskách nezdá,a to jak u nich přechází paprsky do límce,je to takové neohraničené.Na mojich je to prostě úplně jiné. Že by si fakt někdo ty disky udělal?Myslím,že nemožné to není. Mám doma dva druhy,jeden má paprsky s čela rovné,dají se třeba i vyleštit a celkově všude jsou ostřejší hrany.Na ostatních jsou paprsky ze zaoblenýma(kulatýma)hrana
ma.Ty mám čtyři kousky a mezi nima je taky rozdíl,je vidět,že je to asi jiný rok výroby a jiná forma.A ještě na tom jednom s ostrýma hranama je úplně jiný lak,je to určitě ještě origo s fabriky.
Duri,já ty disky kdysi sehnal od Jezkose,má tady na virtu taky auto.Už mají převrtanou rozteč na 130,díra je normálně zahloubená,takže je tam sedlo jako na klasickou škodováckou matici.Jak jsem psal,nemám je ještě dodělané.Chci to mezi dírama a středem odfrézovat a zavařit díry aby to trochu vypadalo.A mám pocit,že středová díra stačí upravit s vnitřní strany pouze u zadních.Myslím,že stačí trochu zahloubit průměr 85.Už si to pořádně nepamatuju,je to nějaká doba co jsem to řešil a od té doby disky leží v dílně. Jinak matice si můžeš dát jaký chceš,podle nich uděláš sedla.Tady jsou jedny ale s neupravovanou čelní stranou.skoda-virt.cz/cz/.../A tady jsou další skoda-virt.cz/cz/.../,tak hle jak to má mirecek.666 to chci i já.
Duri,já ty disky kdysi sehnal od Jezkose,má tady na virtu taky auto.Už mají převrtanou rozteč na 130,díra je normálně zahloubená,takže je tam sedlo jako na klasickou škodováckou matici.Jak jsem psal,nemám je ještě dodělané.Chci to mezi dírama a středem odfrézovat a zavařit díry aby to trochu vypadalo.A mám pocit,že středová díra stačí upravit s vnitřní strany pouze u zadních.Myslím,že stačí trochu zahloubit průměr 85.Už si to pořádně nepamatuju,je to nějaká doba co jsem to řešil a od té doby disky leží v dílně. Jinak matice si můžeš dát jaký chceš,podle nich uděláš sedla.Tady jsou jedny ale s neupravovanou čelní stranou.skoda-virt.cz/cz/.../A tady jsou další skoda-virt.cz/cz/.../,tak hle jak to má mirecek.666 to chci i já.
14:30:25
07.01.2016
07.01.2016
Jozka
-> Tabi: Mě to přišlo na nějakou melu případnou rizikový - a u MB ještě před druhým kolenem spínačka..
13:56:10
07.01.2016
07.01.2016
Tabi
-> Jozka: Myslíme oba stejný panýlek co byl vlevo dole ve stovkách nebo erku?Viz.foto třeba tady co má Lock007 ve své Heduš.Pamatuju si ho právě i s mojí 110 L a 110 R,ale jak daleko jsem od něj měl koleno,to si už nepamatuju.
Lock007,půjčil jsem si jednu tvou fotku,díky.
Lock007,půjčil jsem si jednu tvou fotku,díky.
13:04:13
07.01.2016
07.01.2016
Jozka
-> Tabi: Pravda to je, od změny charakteru provozu bych zapnutí zadní mlhovky mimo STK taky spočítal na prstech jedný ruky.. Na provozce to je trochu jinak, tam mi to právě vadilo, takže přepínače jsem dal taky zespoda plata a všechny kontrolky na klasickou 742 konzoli - nad čímž ovšem na STK mrmlaj cosi o zorným poli. Ideální by byl ten panýlek, kterej už tu padnul a co měly (asi nejen) 110 LS, ale toho jsem se bál už dobově (že bych na něm nechal v případě nehody levý jablko)..
12:40:43
07.01.2016
07.01.2016
Tabi
-> Jozka: Jj,v pohodě.Ale jak jsem psal,vyzkouším ty páčkové s diodou.Lepší aby svítili víc,než aby to nešlo vidět.Přesně jak psal Bukaj,kolikrát to budu potřebovat zapnout,jednou za dva roky na STK.To samé kdyby to v noci svítilo až moc a oslňovalo by to,kolikrá já pojedu za mlhy nebo za tmy?:-)
08:53:11
07.01.2016
07.01.2016
Jozka
-> Tabi: Jsem to blbě napsal, mám je úplně stejně jak Dan, čili pod palubkou zespoda v platu, kde jsem pomnožil ten originální.
Nevím jak dnešní vypínače, ale měl jsem jeden s oranžovou páčkou, koupenej s mlhovkou a svítila dost - v noci až moc..
Nevím jak dnešní vypínače, ale měl jsem jeden s oranžovou páčkou, koupenej s mlhovkou a svítila dost - v noci až moc..
22:03:30
06.01.2016
06.01.2016
Tabi
-> ub40: Zatím ne,ale už jsem o tom přemýšlel,že bych tam něco hodil na zkoušku.Ale na malé věci mám doma ještě nedodělanou malou vibrační leštičku.Co by si potřeboval vyčistit nebo vyleštit?
20:21:05
06.01.2016
06.01.2016
ub40
cus,nezkousel si nekdy dat do omilacky hlinikovej kus
19:41:11
06.01.2016
06.01.2016
Tabi
-> Jozka: No když máš ty vypínače na palubce,tak to je v pohodě,tam jsou po ruce a jsou i vidět.Ale já myslel,kdybych je dal všechny vlevo dolů pod palubku,tam jak mám teď ten jeden bílej.Tam bych měl strach,že je budu hledat.Ale Danster píše,že se mu to ovládá v pohodě,na palubce má pouze kontrolky a dole vypínače. Takže nakonec bych to tak taky mohl udělat.Prvně ale koupím páčkové vypínače s diodou a dám je na palubku.Vlevo vedle ostřikovače s modrou diodou,pod popelníkem budou vlevo oranžová vpravo zelená.Uvídíme,snad ty diody v té páčce trochu svítí aby nebyl problém i s tímto.
-> Bukaj: To rád slyším,že nemusí být symboly.
-> Bukaj: To rád slyším,že nemusí být symboly.
10:23:59
06.01.2016
06.01.2016
Bukaj
Jak na to tak koukám, tak v tom MB byly spíš tyto kontrolky: www.auto-star.cz/eshop/in
dex.php?main_page=...
A zde přímo oranžová
Ale nebudu to řešit, MB není moje a příští STK stejně neprojde bez kompletní rekonstrukce...
A zde přímo oranžová
Ale nebudu to řešit, MB není moje a příští STK stejně neprojde bez kompletní rekonstrukce...
09:55:20
06.01.2016
06.01.2016
Jozka
-> Danster: Tak soudobá dostupnost mě překvapuje..
-> Bukaj: Tak když já začal jezdit tramvajema, tak to už jsem koukal po úplně jiných věcech.. Vybavujou se mi na dědově Zetoru 50 (asi ale neorigo) a nejspíš z Pragy S5T či Tatry 138, možná RTO..
-> Bukaj: Tak když já začal jezdit tramvajema, tak to už jsem koukal po úplně jiných věcech.. Vybavujou se mi na dědově Zetoru 50 (asi ale neorigo) a nejspíš z Pragy S5T či Tatry 138, možná RTO..
09:52:57
06.01.2016
06.01.2016
Danster
-> Tabi 06.01.16 00:54:24: Jak tak koukám na tu tvojí palubku tak máš stejně ty díry jako já. A zrovna tak před rokem jsem dal tahovej vypínač na zadní mlhovku dolu a zrovna přesně pasuje do díry co je u podběhu úplně vlevo u sloupku. A v díře kde bejval u starších modelů přepínač na mlhovky a pozičky. Mám ten samej přepínač jen ovládá přední mlhovky (zatím jsem si udělal přípravu na ně) a zpátečkový světla a na palubce jsem zvetšil dvě díry aby se tam vešli ty kontrolky. Pod popelníkem mam žlutou a oranžovou a vlevo vedle ostřikovače mám zelenou. A jsou to stejnej typ kontrolek jako máš ty tu oranžovou. A zapíná se to úplně v pohodě a nedá se to splést
09:39:59
06.01.2016
06.01.2016
Danster
-> Bukaj: Jak píše Jozka byli dost univerzální objevovali se v kde čem. A i jdou koupit nový úplně dole www.auto-star.cz/eshop/in
dex.php?main_page=...
09:29:24
06.01.2016
06.01.2016
Bukaj
-> Jozka: Já si je fakt pamatuju z pražských T3 z dětství a tam byly (nevím na co) fialové...
Edit: nikde nemůžu najít detail, všude jsou fotky inovovaných přístrojovek T3...
www.plzensketramvaje.cz/1 92/192-31p.jpg
Edit: nikde nemůžu najít detail, všude jsou fotky inovovaných přístrojovek T3...
www.plzensketramvaje.cz/1 92/192-31p.jpg