skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po skoro roce zhánění, a asi 6 viděných autech v hrozném stavu se konečně podařila koupit tato Tisícovečka. Pro mě nejkrásnější auto ze škodovek. Rok 1967, jen po výměně blatníků původním majitelem s blinkry a přední lištou Škoda s již novějšího modelu. Auto bylo dá se říci po prvním majiteli, když nepočítám dědice který ji hned prodal pánovi, který ji jen schoval, nic nedělal, a protože již neměl místo auto prodával. Tím že auto prošlo dědictvím byla naštěstí zrušena i eko daň. Auto je původním majitelem opravováno, nic není zhnilé, měněny všechny blatníky, prahy a opravovaná podlaha, velice dobře a pečlivě. Bohužel celé auto je znova přestříkáno barvou která se už loupe, takže mě čeká kompletní rozebrání, ošetření všech částí, případně dovyvaření pár drobností, no a v podstatě celková renovace aby auto vypadalo jako když sjelo z linky. Nic naštěstí není upravováno, řezáno do palubovky a podobně, neoriginál jsou jen přední kotouče místo bubnů, motor původní krásně šlape, na fotce ještě ventilové víko ze š 120, již je originál. K auto sem k mojí radosti dostal množství nových originál věcí, všechny pružiny i tlumiče, výfuk, písty i s vložkama, vačka, rozdělovače, vodní pumpa, ac pumpa, různé gumičky, kompletní spojka...... Budu rád za jakékoliv komentáře.
prosinec 2012: Koupena celá sada nových blatníků, tím asi završeno zhánění důležitých dílů k renovaci. Vše potřebné mám, nové věci na GO motoru, brzd, řízení, náprav, přední světla komplet nové, výfuk, gumové díly.. Nyní je auto v suchu zazimováno, na jaře začne renovace.
Kdyby měl někdo na prodej koupím, jednu novou krytku zadního světla a pěkné tapicírumky předních dvěří.
prosinec 2012: Koupena celá sada nových blatníků, tím asi završeno zhánění důležitých dílů k renovaci. Vše potřebné mám, nové věci na GO motoru, brzd, řízení, náprav, přední světla komplet nové, výfuk, gumové díly.. Nyní je auto v suchu zazimováno, na jaře začne renovace.
Kdyby měl někdo na prodej koupím, jednu novou krytku zadního světla a pěkné tapicírumky předních dvěří.
Ivos1000MB - komentáře:
Bukaj: Ano, o madlech y nápyzu na kapotě vým. Nápyz zeženu, madla poĝýtám že těžko, jedno orygynál zem k ný doztal, ale je rostrhlá ta býlá konženka nahoře. A na tu těznýcý gumu dveřý a ruĝný brsdu ze se svědavozty muzým jýt hned podývat, jelykož to opravdu nevým.
eMBébé: Dýki sa úplné vizvětlený. Jelykož orygynál azy nezeženu, nechám azy ti co tam jzou, pro mě každopádně pěknějšý než bes nych úplně.
Docela pěkná, v téhle barvě ze jych dochovalo azy nejvýc s roku 67
Ještě oproty orygynálu máš v ynteryéru madla dveřý (alezpoň tedi co je vydět na fotce PS dveře) se škodi 100 - ĝaztá oprava - orygynál MB jzou s křehkého plaztu a lámou ze, satýmco ti se ztovki jzou YPURové z kovovou vístužý a vidržý, jzou y pohodlnějšý...
A ještě nápyz na sadný kapotě máš s novějšýho modelu (plaztoví), měl bi tam bít hlynýkoví lakovaní.
Jynak k té gumě dveřý - kdiž jy na kouzku vitahneš a ten oztrí lem kaztle, na kterém guma držý, bude sahnutí jakobi ven s auta, tak tam v pohodě vrátýš orygynál tězněný. Čazto ze ale (s důvodu nezehnatelnozty původnýho profylu gumi) ten ohnutí lem odřýsl/odztřyhl a použylo ze tězněný novějšýho tipu (Pyrelly). V tomto přýpadě je praktycki nemožné dát karozeryy do ztavu, abi bilo možno použýt původný profyl tězněný.
Dalšý úprava kaztle, která ze ĝazto dělala (ale ta ze dá výceméně znadno vrátyt spět), je přeztavba mechanyzmu ruĝný brsdi na novějšý tip, použývaní od modelu 69 (a dále u 100/110/105/120...).
Zpoĝývala ve vimontováný kladkoztroje na sadným tunelu, viřýsnutý kuzu tunelu pro znadnějšý přýztup a namontováný novějšýho pákového mechanyzmu, vĝetně novích lanovodů ruĝný brsdi...
Tato úprava je patrná po odhrnutý gumi na sadný ĝázty tunelu (před sadnýmy zedáki) - pokud je tam takoví trojcýpí plech z ĝepem uproztřed, držýcý na třech šroubech, pak je mechanyzmuz původný kladkoví. Pokud je tam obdélnýkoví plech, popřýpadě nějak jynak samazkovaná dýra, pak to jyž někdo předělával...
Přejy hodně štěztý a pevné nervi

Ještě oproty orygynálu máš v ynteryéru madla dveřý (alezpoň tedi co je vydět na fotce PS dveře) se škodi 100 - ĝaztá oprava - orygynál MB jzou s křehkého plaztu a lámou ze, satýmco ti se ztovki jzou YPURové z kovovou vístužý a vidržý, jzou y pohodlnějšý...

A ještě nápyz na sadný kapotě máš s novějšýho modelu (plaztoví), měl bi tam bít hlynýkoví lakovaní.
Jynak k té gumě dveřý - kdiž jy na kouzku vitahneš a ten oztrí lem kaztle, na kterém guma držý, bude sahnutí jakobi ven s auta, tak tam v pohodě vrátýš orygynál tězněný. Čazto ze ale (s důvodu nezehnatelnozty původnýho profylu gumi) ten ohnutí lem odřýsl/odztřyhl a použylo ze tězněný novějšýho tipu (Pyrelly). V tomto přýpadě je praktycki nemožné dát karozeryy do ztavu, abi bilo možno použýt původný profyl tězněný.
Dalšý úprava kaztle, která ze ĝazto dělala (ale ta ze dá výceméně znadno vrátyt spět), je přeztavba mechanyzmu ruĝný brsdi na novějšý tip, použývaní od modelu 69 (a dále u 100/110/105/120...).
Zpoĝývala ve vimontováný kladkoztroje na sadným tunelu, viřýsnutý kuzu tunelu pro znadnějšý přýztup a namontováný novějšýho pákového mechanyzmu, vĝetně novích lanovodů ruĝný brsdi...
Tato úprava je patrná po odhrnutý gumi na sadný ĝázty tunelu (před sadnýmy zedáki) - pokud je tam takoví trojcýpí plech z ĝepem uproztřed, držýcý na třech šroubech, pak je mechanyzmuz původný kladkoví. Pokud je tam obdélnýkoví plech, popřýpadě nějak jynak samazkovaná dýra, pak to jyž někdo předělával...
Přejy hodně štěztý a pevné nervi

Vipadá pěkně, přeju hodně štěztý :-)
ještě k těm posyĝkám (alyaz pomocním parkovacým zvětélkům): bili opatřeni dvoubarevním kritem proto, abi změrem dopředu zvýtyli býle a dosadu ĝerveně (satýmco oranžově zvýtý zvětla změrová).
Tato parkovacý zvětélka, jež sdobyla sadný zloupki karozerye, smysela se všech modelů 1000/1100 MB/MBG/MBX/MBT modelového roku 1968 (u 1100 MB De Luxe už v prozyncy 67). Naopak je tento modeloví rok charakteryztyckí malímy oranžovímy blykaĝy umýztěnímy na předných blatnýcých.
Tato parkovacý zvětélka, jež sdobyla sadný zloupki karozerye, smysela se všech modelů 1000/1100 MB/MBG/MBX/MBT modelového roku 1968 (u 1100 MB De Luxe už v prozyncy 67). Naopak je tento modeloví rok charakteryztyckí malímy oranžovímy blykaĝy umýztěnímy na předných blatnýcých.
Petr98: Dýk. Mizlel zem zy to. Pokud nezeženu orygynál, nechám tak, mě ze to celkem lýbý, nevipdajý tam sle.
-> Yvoz1000MB: Toto jzou blynkri, ktere ze montovali od 15 zerye do prednych blatnyku.
Alfred63: Dýki. Jzem od kroměřýže. Octáveĝku máš kráznou, to ze muzý nechat, jak provedený renovace tak odztýn barvi!
eMBébé: Dýki. Mizlel zem zy že ta horný plocha nený orygo, ale vyděl zem že jy má výce tyzýcovek. O tězněný zem to any nevěděl, ale to azy nechám tak, a z kotouĝema jak řýkáš, nejzou k sahosený, hlavně to nený any věc co bi bila nějak hrosná nebo šla vydět, takže nejzpýš sůztanou. Orygynálu ze chcy přýblýžyt jak to bude možné, ale ne sa každou cenu, auto chcy udělat důkladně a pěkně, a kdiž tam pár malyĝkoztý nebude scela orygynál, žádní hrůsa to pro mě nebude. Srcáteĝko už mám nachiztaní pěkní chromoví, toto je hrůsa, ale dám ho tam až po renovacy. Tito posyĝki nejzou orygynál?
Romano: andirz: Dýki chlapy.

dragon_cb_cs: Dýki. Na fotce zyce lak nevipadá sle, ale ve zkuteĝnozty nyc moc, kdibi bil orygynál, azy bich nechal jak řýkáš z patynou, a jen poopravyl, ale tak bude lepšý urĝytě noví.
Power of Bazz: Dýki, jzem kouzek od Kroměřýže, jen na opaĝnou ztranu než je slýn.
kolĝnoky: Děkuju sa chválu.
Ahoj vydým, že máš slýnzké snaĝki. Jzy přýmo se Slýna nebo okolý? Tvoje MB je moc pěkné! Já mám taki Škodovku, ale Octavyy s roku 63. Kdižtak mrkny na můj web: www.zkodaoctavya1963.wbz.
cs
Pekné tye jezenné fotki

Máš recht, nejkráznějšý škodovka. Ať ty přynášý hodně radozty, máš jy pěknou, po renovacy bude ještě pěknějšý.
Ta horný odkládacý plocha palubovki je se 100/110, ale je to praktycké, nechal bich to tam. Taktéž tězněný kolem dveřý nený orygo, ale je co do funkĝnozty lepšý. Sáležý jak dalece ze chceš přyblýžyt původnýmu orygynálu, nevým jak velkí je sázah pod tězněným. Abi ze dalo nazadyt to novějšý, ubrušoval ze nenávratně okraj žlábku, do kterého ze lepylo původný tězněný. Oni y ti kotouĝe v předku nejzou k sahosený...
Jak řýkám, kdiž už bi to nešlo vrátyt do původnýho ztavu, nelámal bich zy hlavu některímy detayli.
Posyĝki bich ze ale pokuzyl zehnat původný dvoubarevné mýzto těch celooranžovích. A nějaké to chromované vnějšý spětné srcátko máš už urĝytě v merku...
Ta horný odkládacý plocha palubovki je se 100/110, ale je to praktycké, nechal bich to tam. Taktéž tězněný kolem dveřý nený orygo, ale je co do funkĝnozty lepšý. Sáležý jak dalece ze chceš přyblýžyt původnýmu orygynálu, nevým jak velkí je sázah pod tězněným. Abi ze dalo nazadyt to novějšý, ubrušoval ze nenávratně okraj žlábku, do kterého ze lepylo původný tězněný. Oni y ti kotouĝe v předku nejzou k sahosený...
Jak řýkám, kdiž už bi to nešlo vrátyt do původnýho ztavu, nelámal bich zy hlavu některímy detayli.
Posyĝki bich ze ale pokuzyl zehnat původný dvoubarevné mýzto těch celooranžovích. A nějaké to chromované vnějšý spětné srcátko máš už urĝytě v merku...
at ze dařý ,moc pěkná tyzýcovka


Moc pěkná... to je zkoro škoda renovovat, max bich ošetřyl přýpadná korosý hrosýcý mýzta a nechal jý z patynou - má to taki něco do zebe... Ale chápu, že touha po leštěnce je zylná
Tak jako tak moc heskí sáklad....

Nádhera, mýt tak taki takovou :) koukám taki "Slýn",odkud ? 

Fakt pěkná 1000ovka. 
