1000MB Custom 1000MB Custom

komentáře | popis | fotky | klimotomas | 03.01.15 21:39 | 153x v oblíbených
Škoda 1000 MB zlatá
V roku 1968 sa súdruhovia v Mladej Boleslavi rozhodli, že obľúbené ľudové vozidlo Škodu 1000 MB zbavia ďalších typických a oku lahodiacich prvkov z prvých modelov tisícoviek. Zmizol prelis zo strechy s ostala rovná stovková placka, zmizlo klenuté zadné okno a nahradili ho stovkovým nudným štvorcom. Preč boli krásne kovové chrómové lišty z prednej masky ako aj pol guľaté typické žiabry prvých modelov na zadných blatníkoch. Nahradili to hranatou umelou hmotou a prívod vzduchu k motoru na zadnom blatníku dostal tvar obdĺžnika. Keď hrany, tak viac, povedal som si. Môj plán bol spraviť na tomto hranatom modely, ktorý je dosť nudný, trochu odvážne, možno kontroverzné pre zanietených originalistov, zostrenie hlavne bočného profilu auta. Základ plánu boli zadné svetlá, ktoré sú moja hlavná téma aj pri predošlých projektoch, hlavne na tisícke. Tentoraz bol darca stará Škoda Octavia. Ako by vyzeralo, keby súdruhovia na linke vymontovali zadné svetlá z predošlého výrobného modelu do práve nabiehajúceho. Trochu fantázie a zvárania a zaujímavý fiktívny prechodový model škodovky s ostro rezanými svetlami je na svete. Ostrosť predku zabezpečili šilty nad prednými svetlami. Keďže sa zadné blatníky predĺžili, zhora som prehodil ozdobné hliníkové lišty za predné dlhšie a kratšie zadné išli na predné blatníky, kde na ne nadväzujú súmerne spätné zrkadlá. Bočný profil auta zhranatel nárazníkmi zo Škody 100 a aj vďaka prekrytiu zadných kolies ozdobným plechom na štýl customových amerík. Vždy som túžil mať tie dekle na zadných kolesách. Auto samozrejme prešlo typickým customizingom ako je zahladenie ozdobných nápisov a bočných znakov, zníženie o 10 cm, dvojvrstvové lakovanie v zlatej perleti, rohy strechy majú ozdobné ornamenty, interiér čierny mat, sedadlá darovala Škoda 100 LS, tapacíre z potlačov, ktoré odkazujú na históriu, vývoj, prototypy, športové úspechy, tunning ako aj vznik tejto konkrétnej Škody 1000 MB. Motor optický tunning žltý zinok, kolesá pôvodné, biele atlasky, pukličky zo 120tky. Premiéra bola na tradičnom stretnutí vozidiel značky Škoda 1000, 1100, MB, MBG, MBX v Banskej Štiavnici, kde sa zúčastnilo 35 vozov,a väčšina 68-čiek v pôvodnom stave. Takže rad na fotenie som zo svojou 1000ckou radšej nekazil. Najlepšie vyznie na fotkách sama.


škoda 1000 MB custom style

www.cruisincolors.sk
Rok vzniku: 2012

1000MB Custom - komentáře:

21:52:22
29.06.2015
exwrcteam
3 3 3 3 3 boha jeho nez se sem nekdo prihlasi mel by snad projit kvizem debility... 1
21:51:37
29.06.2015
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: oj, to bylo krutě upřímný 3
21:49:08
29.06.2015
Milan 136
Klasika jako každej rok. Koncem června po vysvědčení se objeví registrace těhdle blbečků...
21:39:27
29.06.2015
ochoda
-> Velkej: To nic nemění na tom, že by tě Eidy stejně pojel. 3 ...soráč za uplnej OT.
14:49:11
29.06.2015
castrol
-> Velkej: to je nás koníček , tu sa nepozera na peniaze
14:44:32
29.06.2015
Eidy
-> Velkej: No, je vidět, že dál než za značku BMW nevidíš. 1 To nemá cenu. Zdar a užij si svůj život. Jen to tu prosím nezasviň svými výlevy.
Díky
14:41:18
29.06.2015
Velkej
Eidy: je vidět,že dál než na značku škoda,nevidíte.
Zadokolky s klasickým uspořádáním(tj.motor,přev odovka vpředu) tě nevybízejí jezdit rovně,jak ty tu tvrdíš.
Souvisí to s tím tak,že na tenhle,podle vás šmelo motor,plácneš kompresor a pokud nejsi idiot a budeš foukat0,3-0,5bar,jsi rázem na cca 500hp,bez nutnosti úpravy(nepočítám vedení vzduchu,chladič a hadice).
To je za málo peněz,rozumnej výkon.


A v serii:
Spojka má 265mm,tu než utaháš.
Brzdy 302/300-seriové 4písty vepředu.
Podvozek je vyzkoušená varianta od Bilsteinu či KONI a pružiny H&R.

Zatím vidím samé klady.
Jediný zápor,je váha auta,ale poku uděláš spartánský introš,jako to máš ty,jsi rázem na jiných hodnotách.
upraveno 1x, naposled 29.06.2015 14:42:04
14:40:21
29.06.2015
Eidy
-> Velkej: A zkoušel jsi na to šlapat v kuse 10 minut? Myslím opravdu šlapat včetně brzdění?

Pořád nechápu spojitost mezi několika tématy.

A pokud tě nahradí v práci nějaká přistěhovalecká špína (dle tvých slov), tak pak si to asi zasloužíš. 5
14:26:29
29.06.2015
Velkej
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
14:23:23
29.06.2015
Eidy
-> Velkej: Tak pokud tě zajímá jen počet válců, objem a výkon, tak máš jiný priority, ale pak vůbec nechápu, jak to souvisí s úpravou aut. Někdo nechce jen výkon motoru a rychlost v přímce. Někdo chce, aby to auto fungovalo jako celek a aby vydrželo. Zkus tebou navrhovaný auto vzít na okruh a držet ho v kuse pod krkem. Uvidíš, že to nevydrží. Minimálně spálíš brzdy po 2-3 kolech. Možná i něco horšího.

A už vůbec nevím, proč sem mícháš arabáše.
14:07:19
29.06.2015
Luky
-> Velkej: že to není seriové, to máš pravdu. Protože co taková sériová V8 s 210kw za 60 000 bude zač? Nejspíš nefunkční olítaná hujda, která se za dvě kola na okruhu rozpadne. Za mě děkuji nechci, to radši nějaká úprava. Lepší trávit čas v garáži, než když tady někdo jako ty uráží ostatní...
14:01:56
29.06.2015
Velkej
Luky: A kolik ho to stálo? Ptal jsi se ho?
Netvrdím,že mu to nejede. Jen řikám,že ho to stálo moc,aby to fungovalo.
Rozhodně to není seriová V8 s 210kw za 60 000.
upraveno 1x, naposled 29.06.2015 14:06:10
13:54:13
29.06.2015
Luky
-> Velkej: no mně teda nepřijde, že Eidyho auto by bylo málo muziky...
13:51:29
29.06.2015
Velkej
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
upraveno 1x, naposled 29.06.2015 13:55:34
12:16:11
29.06.2015
Eidy
-> Velkej: Pán je asi hrdina.
12:02:05
29.06.2015
Velkej
Jinak každý,normální člověk s mozkem, už dávno pochopil, že dělat sračky od škodů, nemá smysl.
Proto jsem se přidal k těm idiotům s baworáka.
Je to hodně muziky za pár korun a ne málo muziky za nesmysl.
11:57:32
29.06.2015
Velkej
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen
14:04:43
05.05.2015
castrol
-> Tom S 1000 MB 1964: rozdiel to je len ked hráme hokej3
07:03:42
05.05.2015
Tom S 1000 MB 1964
ČESKO, nebo Slovensko není v tom rozdíl. Auto je taky made in czechoslovakia!!1
02:52:45
05.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Extreme Tyres