skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vše začalo jedním retro výletem a koupí škoda 100, pak již jsem jenom hledal tisícovku a po delší době se mě podařilo na jednu narazit.
Je po prvním majiteli, jak jinak starší pán z okr. Pardubice. Pán byl hodnej a dal mě plno náhradních dílů.
18.9.2011 jsem si ji po vlastní ose dovezl domů krasavici moji 210km bezproblémová jízda.
Je to ročník 1968 přesně ten mezi tip kde byl blinkr v blaťáku
číslo motoru 2561**/1 tj. 15.tá série
světlý interiér
původní lak
najeto 115000
Je po prvním majiteli, jak jinak starší pán z okr. Pardubice. Pán byl hodnej a dal mě plno náhradních dílů.
18.9.2011 jsem si ji po vlastní ose dovezl domů krasavici moji 210km bezproblémová jízda.
Je to ročník 1968 přesně ten mezi tip kde byl blinkr v blaťáku
číslo motoru 2561**/1 tj. 15.tá série
světlý interiér
původní lak
najeto 115000
orf 1000 MB - komentáře:
20:29:36
03.02.2014
03.02.2014
Jozka
-> orf: Jo taky jsem měl trn.. ale od tý doby, co mi ho nějakej kretén na Podolí vyčaroval, jezdím na gumovej šlahoun a 5 sm dřevěnej špalík se stejným profitem na teploměru Ta škvíra fakt nemusí být nijak moc velká..
19:51:20
03.02.2014
03.02.2014
mirecek.666
-> orf: já zvedlou kapotu jezdim celkem pořád a udělal jsem to tak že se vytočily dva válečky na ně se nastrčila hadice, která se na druhým konci rozřízne a nikde nic neodsakuje protože se to zasadí na čelo, v kapotě jsem měl na každý straně 6ku dirku a tim se to krásně přišroubovalo, neni problém:-) chtěl jsem ti sem dát fotku a ono to nejde jsem zjistil:-)
19:41:35
03.02.2014
03.02.2014
vhml
-> orf 29.01.14 13:05:51: já mám v podstatě origo trn, jen je na něm přivařen delší šroub, takže vše funguje včetně ,,odskoku. Na boku na čele pak jsou dorazy z přední nápravy aby se kapota nehýbala.
15:07:31
30.01.2014
30.01.2014
m8rinek
-> orf: Tak naštěstí krátit lze, já mam podobný bazmek doplněný miskou a pružinou, takže při odjištění kapota odskočí :))).
Případně jsme tu dělali podobnej bazmek s využitím původního trnu kapoty, který se zašrouboval do válečku se šroubem z boku...
Případně jsme tu dělali podobnej bazmek s využitím původního trnu kapoty, který se zašrouboval do válečku se šroubem z boku...
13:17:42
29.01.2014
29.01.2014
orf
se mě taky zdála dost dlouhá, ale když to prostě na tom výkresu tak bylo. :-(
13:12:45
29.01.2014
29.01.2014
m8rinek
-> orf: To je dost dlouhý, stačí škvejra cca 5cm. U litra je navíc problém s nevyztuženou kapotou, aby Ti nezačala praskat, kolega to řešil gumovejma dorazama na bokách...
13:11:36
29.01.2014
29.01.2014
j_j
-> orf: hezky, je teda dost dlouhá :) bál bych se že se na ní bude kapota moc kinklat - osobně bych zkrátil a na místo dotyku zadních blatníků a zadní kapoty pořešil nějaké gumové "dorazy" (swondr to tak má hezky udělaný)
13:05:51
29.01.2014
29.01.2014
orf
akorát teda je podle mě moc dlouhá, budu muste zkrátit :-(
ale byla vyrobena přesně dle dobového výkresu
ale byla vyrobena přesně dle dobového výkresu
13:20:00
04.10.2013
04.10.2013
orf
-> Koblet: jojo máme v partě už skifa M2 toto je M1, měli jsme i campifix ale ten šel dál byl moc těžky za litra. Tento snad pujde lepe ale i tak to bude záhul na autíčko. Co bychom neudělali pro pohodlné spaníčko, úřeci jenom roky letí....:-)
12:01:45
04.10.2013
04.10.2013
Koblet
-> orf: Jo skif je parádní. Jak zlomím ženu tak ho také pořídím.
08:49:13
23.08.2013
23.08.2013
orf
tak je tam zatím provizirně, neb čekám na plech pod motor, který byl samo proreznutej.
na chladiči vyměněna i přepadová trubička. Při opravě byly patálie, že se chladič rozletoval, ale snad to po přeletování bude držet.
na chladiči vyměněna i přepadová trubička. Při opravě byly patálie, že se chladič rozletoval, ale snad to po přeletování bude držet.
07:02:34
20.08.2013
20.08.2013
orf
jelikož jsme špatně chladili a prasknula jedna hadice k chladiči byla nutná repase foto před
14:13:18
02.08.2013
02.08.2013
m8rinek