litroplán litroplán

komentáře | popis | fotky | tatraplan | 22.01.12 20:30 | 14x v oblíbených
Tááák a další pán na holení, 1000 mb, 1967, moje v pořadí už šestý eMBéčko, vyměnit prahy, blatníky, dovařit nějakou drobotu, no s kastlí to bude podobný jako Litrofón akorát tady bude trochu víc mechaničiny. Postupně budu osazenstvo informovat o průběhu bastlení... Tak už mám připravený prahy, vybraný všechny čtyři slušnější blatouchy a začínám opravovat dveře, teď začnu sháňet věci na generálku přední a zadní nápravy, což jak jsem zjistil nebude žádnej veget! Leden 2012 - tak jsem zatim vyspravil přední kapotu, už třetí ale tentokrát i s vnitřní částí, to zas byla akce :-) no a uvidíme co bude dál... Jo a ještě k tomu názvu Litroplán, možná se někteří z vás budete smát ale já když vidim neustále se seroucí ceny ropy a nekonečný spekulace o ještě existujících zásobách toho černýho hnoje a taky na základě mojí silně vrozený nenávisti k závislosti na komkoliv a čemkoliv, jsem se rozhodnul že jedno ze svých aut přestavim na elektriku, co vy na to?

litroplán - komentáře:

19:43:23
17.05.2016
tatraplan
Trochu mě to mrzí ale prodal jsem ho, nemám to kde dělat atd, atd...
09:14:48
24.06.2013
packa
Elektromobil, výborný nápad, to byl můj sem mít 1000mb elektro. Přijedu si takhle na sraz a nic nebude slyšet, odjedu bez nastartování jakoby nic. Jinak ta kapota pěkná práce.
20:20:09
27.07.2012
tatraplan
vojta99 25.07.12 20:12:12 napsal:

→ tatraplan: Tak co elektromobil?6
Hele vůbec nic, teď na to nemám vůbec čas, navíc nemám po ruce žádnýho všehoschopnýho elektrikáře, akorát jsem si vhlýdnul pěknej elektromotor ze zkušebny brzd pro náklaďáky...
20:12:12
25.07.2012
vojta99
-> tatraplan: Tak co elektromobil?6
19:29:56
13.03.2012
tatraplan
fidelmc 05.03.12 20:45:41 napsal:

Cus, nemel bys levej drzak motoru? To co se prichyti na nohu vetraku a na

silenty
Hele asi nemám, tobě ureznul či co?
20:45:41
05.03.2012
fidelmc
Cus, nemel bys levej drzak motoru? To co se prichyti na nohu vetraku a na silenty
19:27:05
23.01.2012
tatraplan
-> m8rinek: Díky
20:34:16
22.01.2012
m8rinek
-> tatraplan: Hezká práce ;).
20:19:51
22.01.2012
100ka11
1
01:55:31
16.10.2011
fidelmc
-> doking: V dejvicich vladnu sedivym MB ja :) ale tu paku mam ocelovou a podlahu laminatovou :D
08:17:42
14.10.2011
Jozka
-> PAV-PO: Congratulations! A založ..4.
20:16:53
13.10.2011
PAV-PO
-> Jozka: Diky za drzeni. Proslo. Vice jen jak najdu chvilicku casu a zalozim preci jenom Belousovi kartu.
08:48:14
13.10.2011
Jozka
-> PAV-PO: Držíme.. To je standartní, nebo je to tam s veteránama jinak?
20:32:31
12.10.2011
PAV-PO
Jo to mas pravdu, ale i podle motoru jsem v 15. serii. 256'196. Zitra mi drzte palce, jdu tady na technickou. Pri prvni neproslo protoze brzdove pakny na levem zadnim kole byly patrne nacucane kapalinou z tekouciho valecu, sice vymeneneho, ale byl moc velky rozdil mezi pravym a levym kolem. Navic cestou na technickou odesel jeden kabel ke svicce a motor sel na tri valce. Ted je vse odstraneno tak uvidime...
07:31:23
11.10.2011
Jozka
-> PAV-PO: / -> Embeso: Jak bylo včera hnusně, projížděl jsem archivy a taky jsem jednu 67-ku s vínovo-černými dveřmi našel, číslo 254xxx, XII/1967, snad standart. Všechny ostatní standarty 1967 v mém archivu (20 - 25 kusů) mají trojdílný.. Takže jsme se k lokalizaci přechodu opět přiblížili 4. Akorát ale série se berou podle čísel motorů, což se koncem roku od čísel karosérii o nějaký ten tisíc lišilo (15. série: motory 232570 - 259270)
upraveno 1x, naposled 11.10.2011 07:34:08
21:31:21
10.10.2011
PAV-PO
Ja mam 15. serii a uz jen dvoubarevne bordeau-cerne karosserie 257795 z prosince 67. Ta cerna je na cisteni skutecne praktictejsi nez bila.
15:15:33
10.10.2011
Jozka
-> Embeso: Tos nebezpečně blízko 16. sérii, kterou znám od mala a ta už má 2-dílný.. Ještě jsem doma koukal na 13tou, ta měla ještě dole světlej pruh.. Hlavně aby byly v ok stavu, řekl bych.
14:44:57
07.10.2011
Embeso
Díky za odpověď.Řeším to u šedesát sedmičky,standart,15.séri e,takže ok,zůstane to tak.S praktickým bílým pruhem,který se tak krásně okopává a úžasně čistí 3
07:51:09
07.10.2011
Jozka
-> Embeso: Hodně zajímavá otázka, katalogy neřeší, literatura tápe.. navíc je rozdíl deLuxe a Standart. Dle některých pramenů mají mít všechny Luxy 2-dílný baculatý tapecy, u Standartů přechod jen odhaduju na rok 67.. (v 01/1968 už byly 100% jen 2 dílný).

-> j_j: Lépe průprdné, leč horší údržba..4
20:19:23
06.10.2011
Embeso
Mám dotaz na kolegy embéčkáře!V kolikátý sérii,nebo alespoň roce se přestaly dávat tapecírunky s bílým spodkem?Neorientuje se v tom někdo z vás?

4
Extreme Tyres