Tak jsem koukal do katalogu a je to tak, jak píši:
LP/PZ - 110-720050 a PP/LZ - 110-720060
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
20:25:54
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
20:25:14
08.01.2012
08.01.2012
Duri
-> Petr98: U stredovych casti je to jednoduche. Ta s 2-mi dierami uprostred v dolnej casti je predna. Bez dier zadna.Ak su nove, vacsinou byvaju zatavene v origo folii a su pekne oznacene katalogovym cislom.
Co sa tyka krajov, je to trosku horsie. Myslim si ale, ze to pasuje tak, alebo onak. Ale rozdiel je v dolnej casti pod "slzou". Jeden ma ostry ten spodny roh (tak ako vrchna cast) a druhy ma tu spodnu cast zrezanu sikmo.
Neviem ci som sa dost zrozumitelne vyjadril. Skusim pohladat dake foto. Ktora cast je ale predna, a ktora zadna z hlavy neviem... skusim este pozriet
Co sa tyka krajov, je to trosku horsie. Myslim si ale, ze to pasuje tak, alebo onak. Ale rozdiel je v dolnej casti pod "slzou". Jeden ma ostry ten spodny roh (tak ako vrchna cast) a druhy ma tu spodnu cast zrezanu sikmo.
Neviem ci som sa dost zrozumitelne vyjadril. Skusim pohladat dake foto. Ktora cast je ale predna, a ktora zadna z hlavy neviem... skusim este pozriet
20:22:48
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
Divný, řekl bych (i z vlastní praktické zkušenosti), že rohy nárazníku jsou stejné levý přední a pravý zadní a LZ a PP. Myslím, že buďto jsi blbě koukal do katalogu, nebo je tam chyba? Stejné pravidlo platí pro svislé členy. Jinak střed předního nárazníku se od zadního liší tím, že má díry na M6 šrouby na uchycení držáku SPZ
14:01:02
08.01.2012
08.01.2012
Petr98
jsem tedka listoval v katalozich a zjistil jsem, ze kazda cast narazniku krome svislych clenu a gum je podle cisla jina. Jak mam tedy nejjednoduseji zjistit, kterou cast kupuji???? Abych nemel nektere veci vicekrat????
01:07:08
07.01.2012
07.01.2012
Petr98
dik moc rano to proctu....
20:22:59
06.01.2012
06.01.2012
Duri
-> Petr98: Spominana diplomova praca na temu prahove listy:
skoda-virt.cz/cz/.../1378 62-originalni-uchyceni-pra hovych-list-1000mb
skoda-virt.cz/cz/.../1378 62-originalni-uchyceni-pra hovych-list-1000mb
11:38:07
06.01.2012
06.01.2012
Petr98
no.... Uvidime.....
11:25:07
06.01.2012
06.01.2012
Jozka
-> j_j:
11:07:57
06.01.2012
06.01.2012
j_j
-> Petr98: co děláš? hele to seženeš později nebo to někdo bude vyrábět znova...10 tkč mi přijde bláznivina...to radši kup někde nový chromy pokud jsou na netu za dobrou cenu...
11:01:50
06.01.2012
06.01.2012
Petr98
jj, je to věda..... Ale 10000 se mi davat nechce. Ale co mi zbyva.....
10:16:37
06.01.2012
06.01.2012
Jozka
-> Bukaj: Tak.
09:55:45
06.01.2012
06.01.2012
Bukaj
Prahové lišty, které pasují na tuhle kastli, jsou 4 druhy - na MB De Luxe patří ty, co zakrývají celý práh včetně patek blatníků (mám doma jedny docela shnilé), pak jsou stejné, které nejdou až dolů na práh (první modely 100/110) a pak jsou další dva druhy lišt na stovky - ty jsou úzké a tvarované jen jako lišta, nekopírují přesně tvar prahu a nezasahují pod lem dveří - jedny kratší (nejsnáze sehnatelné) a druhé delší, které částečně překrývají patky blatníků. Předpokládám, že ještě bude další typ na Rko, ale tyhle auta moc neznám...
09:09:41
06.01.2012
06.01.2012
Jozka
-> Petr98: Na prahový lišty tady existuje buď celý téma, nebo minimálně u nějakýho auta se to řešilo. Někdo bude vědět.. Tam se šlo až do šroubků. A jo, ty lišty jsou v různých provedeních, i když na tvoje asi patří celoprahová dlouhá..
08:36:39
06.01.2012
06.01.2012
Petr98
vcera jsem volal s nejakym tygrem a rikal, ze ma nekde objednanou vyrobu repliky. A tvrdil mi, ze tech prahovych list byly dva druhy. Na cely prah a jenom na horni cast. Je to pravda??? Nikdy jsem to neslysel....
08:29:21
06.01.2012
06.01.2012
Bukaj
Tak jestli potřebuješ založit 10000 na prahový lišty, tak Ti založím - s jedinou podmínkou - v případě, že bys je nechtěl dát na auto, tak bych měl předkupní právo
14:19:25
05.01.2012
05.01.2012
Petr98
díky moc, zkusím něco......
11:56:28
05.01.2012
05.01.2012
Jozka
Nebejt tý vzdálenosti, nějaký ty dobroty na zkoušku bych ti půjčil, dalšího cvičnýho materiálu máš celkem dost asi..
11:54:10
05.01.2012
05.01.2012
Jozka
-> Petr98: Aj tak.. Tak to už jsem opravoval známýmu kdysi.. Nerezem ve spreji - v podstatě jemňoučký šupiny v epoxidový pryskyřici, výrobce třeba Weicon (ale drahota). Teda nestříkal jsem přímo do blinkru, to jsem se bál, ťupoval jsem to sirkou z papíru. Standartní chromy ve spreji nevím, ty znám jen interiérový a nepřelakovatelný a výdrž asi tedy pochybná, stejnou službu by asi jako ten Weicon by asi udělaly i lepší a levnější ZN nebo AL-ZN spreje profi na řezy a svary. Se "zinkem světlým" (Wurth) jsem lakoval celý blinkry, zvenku to vydrželo asi pět let celoročně a plast to neleptá. No, kdyby jo, tak je to tam asi dodneška..
11:30:54
05.01.2012
05.01.2012
Petr98
ja jsem to blbe napsal. Odrene tecky ze strany chromu. V chromu jsou ty mista. Ono by to nemuselo byt ani uplne chromove barvy. Paaac ty mista jsou malicke, tak by se to stratilo. Jeste me napadl nejaky lihovy fix.
11:07:29
05.01.2012
05.01.2012
Jozka
-> Petr98: Sami máme málo...
Zkus nějaký čirý "hard plastic adhesive". Lepil jsem jakýmsi zlomeniny blinkrů a přitom vyplňoval odštípnutý místa (mívaj ty lepidla něco jako plnič) a celkem to dopadlo.. Lak na nehty tada nevím, ale dle toho, že odlakovač smrdí po acetonu a acetonem se tyhle prvotní plasty na principu naleptání spojovaly, tak by mohl na povrchu držet.. ale agresivita by se musela zkusit, pokud to už někdo nedělal.
Zkus nějaký čirý "hard plastic adhesive". Lepil jsem jakýmsi zlomeniny blinkrů a přitom vyplňoval odštípnutý místa (mívaj ty lepidla něco jako plnič) a celkem to dopadlo.. Lak na nehty tada nevím, ale dle toho, že odlakovač smrdí po acetonu a acetonem se tyhle prvotní plasty na principu naleptání spojovaly, tak by mohl na povrchu držet.. ale agresivita by se musela zkusit, pokud to už někdo nedělal.