-> Petr98: Trubičky těžko někdo dovyráběl, standart byl zahodit celej ten vynález někam pod ponk.. a že jsem viděl oboje trubičky pohozený - vyhozený, tak jsou asi oba materiály origo. Z katalogů se mi ale bližší info zjistit nepovedlo..
-> Bukaj: Pravda, měnilo se s blatníkama, na rozdíl od nich byly gumky dostupný a levný.. Na zadních to bylo dobrý i v tom, že původní trasa gumy nebyla šťastně vedená původně.. S víčkama bych tak souhlasil - krom toho pedálovýho.. To ani nespočítám, kolikrát jsem renovoval včetně výměny gumky.. Brzdovka je pěkná sviňa..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
07:54:24
10.01.2012
10.01.2012
Jozka
07:12:21
10.01.2012
10.01.2012
Petr98
tak jsem vcera koukal na ty rohy narazniku a skutecne je zadni serizly a predni ne. A prisel mi zajimavy dotaz. Z ceho jsou trubky termosytice??? Mel jsem za to, ze mosazne. Ale v dotazu bylo, ze ty trubicky nekomu reziveji- uvedomil jsem si, ze na moji sedesatctverce z prvni serie jsou taky rezave..... Tak jak to s nima je?????
19:04:55
09.01.2012
09.01.2012
Bukaj
-> Jozka 09.01.12 10:08:29:
S tou gumou kufru máš pravdu - ze začátku měla MBčka stejný profil gumy kufru a gumy mezi zadní podběhy a blatníky. Ono také proč ne, když je stejný profil hrany plechu kufru i podběhu. Asi poté zjistili, že do kufru zatéká, nebo fouká, nebo bůhvíco (třeba to jen divně vrzalo) a ten profil přepracovali. U zadních podběhů nebyla těsnost tak důležitá, tak tam zůstal profil původní. Ale u takových těsnění, jako jsou víka podlah a podobně bych na 99% řekl, že bude původní to, co tam je dodnes. U těsnění kapot, blatníků a dveří je naopak pravděpodobné, že bylo měněno spolu s blatníky...
S tou gumou kufru máš pravdu - ze začátku měla MBčka stejný profil gumy kufru a gumy mezi zadní podběhy a blatníky. Ono také proč ne, když je stejný profil hrany plechu kufru i podběhu. Asi poté zjistili, že do kufru zatéká, nebo fouká, nebo bůhvíco (třeba to jen divně vrzalo) a ten profil přepracovali. U zadních podběhů nebyla těsnost tak důležitá, tak tam zůstal profil původní. Ale u takových těsnění, jako jsou víka podlah a podobně bych na 99% řekl, že bude původní to, co tam je dodnes. U těsnění kapot, blatníků a dveří je naopak pravděpodobné, že bylo měněno spolu s blatníky...
10:42:10
09.01.2012
09.01.2012
Jozka
Dobrý nápad. Taky jsem zkoušel, ale nakonec jsem se v tom vždycky "utopil" z nedostatku času.
10:25:06
09.01.2012
09.01.2012
Petr98
az se budu nudit, dam na papir ty cisla dle katalogu a zkusime pak pridavat obrazky nebo popisy k jednotlivym cislum......
10:08:29
09.01.2012
09.01.2012
Jozka
-> Petr98: Víceméně tuším, jak vypadá většina těch profilů, i když mezery v tom určitý taky mám.. Třeba zrovna tu odchylnou gumku pod víčkem u prvních sérií jsem taky někde vyčetl, ale na víku nikdy neviděl.. Trochu baseball mám dokonce i gumách víka kufru - zahajovací byla pravděpodobně tvrdá "hadice", přičemž takovou jsem našel jen na zadních podbězích.. se třema břitama a fakt topornou..
09:39:10
09.01.2012
09.01.2012
Petr98
tezko to nekdo da do kupy. Napr. Ve zmenach (ted nevim v ktere serii presne-ale to je jedno) je: zmena tesneni pedalove podlahy. V cisle jsou myslim zmeneny dve cisla- to je jedno. Ale ja vim pouze o jednom druhu- takovem, jak je pod vsema deklama...... Jo, seznam profilu do kupy dame, ale kdo k tomu priradi obrazky????
08:41:18
09.01.2012
09.01.2012
Jozka
-> Petr98 08.01.12 21:29:10: Mívali takovou tabulku v některých prodejnách kdysi, původ neznám a nemám.. V jiných měli jen odřezky, přivázaný drátkama na karton.. Kdyby profily zdokumentoval někdo třeba sem do článků, bylo by to dílo záslužné..
Jo, ty céčka dopadly velice dobře..
4. různé rohy nárazníků se s největší jistotou rozliší měřením oblouků (přední jsou delší), už dvakrát jsem narazil (3ks celkem) na chybný zkosení. O středním dílech mám podezření, že se liší právě jen těmi dírkami na držáky SPZ, třeba táta když měnil, dával novej zadní dozadu a z původního zadního udělal vrtačkou přední..
Jo, ty céčka dopadly velice dobře..
4. různé rohy nárazníků se s největší jistotou rozliší měřením oblouků (přední jsou delší), už dvakrát jsem narazil (3ks celkem) na chybný zkosení. O středním dílech mám podezření, že se liší právě jen těmi dírkami na držáky SPZ, třeba táta když měnil, dával novej zadní dozadu a z původního zadního udělal vrtačkou přední..
23:05:15
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
Jo, tomu rozumím :)
21:53:19
08.01.2012
08.01.2012
Petr98
pro kvalitu prijedu kamkoli. Kastli nepotrebuju opravit- jak mi tady nekteri nabizeli, ale zrenovovat do stavu jako z fabriky......
21:43:19
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
No, také sháním karosáře a mám doporučení na dva tady z okolí - jeden momentálně dělá kamarádovi na E-type, k němu bych to asi dal
Ale pro Tebe by to bylo trochu z ruky, ne?
Ale pro Tebe by to bylo trochu z ruky, ne?
21:39:58
08.01.2012
08.01.2012
Petr98
tak to je taky z pr.ele klika..... ono to zas tak nespecha, ted teprve hledam karosare. Ale potom mozna budu potrebovat pomoct. Nevis o nejakem karosari???
21:32:46
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
Nějaký profily i s číslama maj nafocený na Pragosu, ale asi nic ucelenýho neexistuje.
Kdybys chtěl poradit, co kam patří, tak pár originálních MB jsem již viděl - ale zajisté tady na Virtu jsou zkušenější lidé, co se MB týče.
A ještě něco - pravda, já si to štěstí vybral před pár lety - novej střed předního nárazníku a tři rohy mi někdo položil pod zaparkovaný MB
Kdybys chtěl poradit, co kam patří, tak pár originálních MB jsem již viděl - ale zajisté tady na Virtu jsou zkušenější lidé, co se MB týče.
A ještě něco - pravda, já si to štěstí vybral před pár lety - novej střed předního nárazníku a tři rohy mi někdo položil pod zaparkovaný MB
21:29:10
08.01.2012
08.01.2012
Petr98
jo a jeste jedna vec, nevim, jestli jsem se na to uz neptal..... V katalogu je u gumovych profilu uvedeno vzdy: profil a cislo. Existuje nebo ma nekdo z vas seznam techto profilu i s obrazkem????
21:15:58
08.01.2012
08.01.2012
Petr98
jednou jsem mel konecne stesti... Doufam, ze ne naposled...... Jo tak jeste najit ty chromy a prahove listy.......
21:04:24
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
Já chcu taky takovej kontejneeeer
21:02:48
08.01.2012
08.01.2012
Petr98
diky. Mam ctyri katalogy- na 0-3, 7-9, 17-18, 19-21. Nebo tak nejak a vsude jsou stejně ruzna cisla. S tim prostrednim je to jasne- diky. A prikladam foto dvou kontejnerovych blinkru a dvou cecek. Po "go"
20:41:58
08.01.2012
08.01.2012
Duri
Foto kde a co pozerat je u mna v karte:
skoda-virt.cz/cz/.../3117 -duri-1100-mb
Paradoxne to vyzera tak, ze predne maju na spodu ostry ten roh a zadne zrezany....
skoda-virt.cz/cz/.../3117 -duri-1100-mb
Paradoxne to vyzera tak, ze predne maju na spodu ostry ten roh a zadne zrezany....
20:31:51
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
Tak pokud se liší v nějakém vykrojení, tak vykrojené (zkosené) by měly být asi přední rohy, kvůli dvoutónovým houkačkám Fanfar :)
20:29:10
08.01.2012
08.01.2012
Bukaj
Aha, tak se omlouvám, blbě jsem koukal já :(
(mám tu katalog naskenovaný v notebooku a na 14" monitoru jsem se překoukl - zadní jsou 110-7202..
(mám tu katalog naskenovaný v notebooku a na 14" monitoru jsem se překoukl - zadní jsou 110-7202..