Petr98/MBG67 Petr98/MBG67

komentáře | popis | fotky | Petr98 | 27.09.23 06:27 | 115x v oblíbených
Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.



V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.





3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)



19.6. Auto přivezeno z karosárny.



22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny



2016



11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.



14.7. Auto je nalakováno.



K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění



11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.



Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)



3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)



22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví



1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků



24.5. 2017 - hotová elektrika :-)



16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)

Petr98/MBG67 - komentáře:

18:59:14
04.02.2014
Petr98
-> Jozka: to víš, že bude mustr 4 to jsem jen na focení nakamufloval 1
18:54:58
04.02.2014
Jozka
-> Petr98: Ty jseš odvážná školačka..4 Já jsem si dělal zbaběle mustr z měděnýho drátu..5
18:51:11
04.02.2014
Petr98
Příprava na ohýbání trubiček termosytiče 1
zvětšit Petr98/MBG67 - obrázek od Petr98 vložen 04.02.2014 18:51:11
13:44:12
03.02.2014
saskyn2
-> Petr98: Hele neni schnilá ale zase takovej zázrak to není aby mělo smysl jí řešit místo té tvé.
09:37:32
03.02.2014
Petr98
-> Bukaj: to by bylo fajn
09:30:07
03.02.2014
Bukaj
-> Petr98: Tak se se Saskynem domluvím a vezmu s sebou foťák...
09:15:53
03.02.2014
Petr98
-> Bukaj: to budeš hodný 4 díky
08:46:51
03.02.2014
Bukaj
-> Petr98: Tak Ti jí někdy omrknu a v případě zájmu dám přednost 4
06:27:36
03.02.2014
Petr98
-> saskyn2: já myslím, že už jsem se po ní kdysi taky ptal ne?? Ale kvůli dálce jsem se na to vybodnul. Ale vypadá to, že budu znovu zájemce. 3 3
00:05:31
03.02.2014
saskyn2
-> Bukaj: Praha - Horní Počernice, více kdyžtak SZ at to tady Petrovi nezaplácáváme, tunel předělávanej není ale aktuálně tam už není převodovka takže jedině podval. Nijak na to nespěcham, stejně to mam ted plný dílů a zlomenou nohu.
23:45:46
02.02.2014
j_j
je to fakt hezká kastle :) jsou to sice už tak 2 roky co jsem jí viděl,ale divím se, že jí někdo nechtěl (ať už na origo MB nebo na něco jiného), ted už nevím jestli neměla tunel na 5q? omlouvám se jestli si to špatně pamatuju, jsem už senilní. 8
23:42:43
02.02.2014
Bukaj
-> saskyn2: No, z fotek nevim, ale asi bych se přijel kouknout - kde to máš? 6
14:09:01
02.02.2014
saskyn2
-> Bukaj: A nechceš tohle? 66 deluxe, kastle je celkem cajk, akorát nějak nemam čas to řešit

skoda-virt.cz/cz/.../1144 38-skoda-1000mb-27
13:10:19
02.02.2014
Jozka
-> Bukaj: Z dnešního pohledu a vzhledem k účelu na tom moc nezáleží, co uděláš.. originalisticky nejšistší jsou ty V značky.. ale zas to zklamání budoucích chamtivých pozůstalých, co se budou chtít napakovat na 66 deLuxe a následně zjistěj, že to je "paskvil".. to řešení taky stojí za zamyšlení.3 4

Kdyby byl rok 2009, tak bych vážně uvažoval o výměně s tebou.. pozdě.
12:17:27
02.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: V tom pripade varianta 3 prinasi nejvice uzitku za nejmene penez...
08:25:28
02.02.2014
Bukaj
-> Petr98:

Škoda, no...10

Ale nemohu říci, že jsem to nečekal...7

Já se včera večer jel podívat do stodoly u jednoho půltisíciletí starého mlýna na jedno naše uložené odhlášené MB s úmyslem postavit ho na kamarádovo papíry coby dárce kastle (kastle od těch papírů je na kaši).

A ač jsem nic milého nečekal, tak jsem byl relativně příjemně překvapen stavem auta.

Tedy ne, že by nebylo shnilé a už jednou vyvařované, ale rozhodně je na něm méně práce, než na původní kastli.

A teď mám docela velké dilema:

Papíry mám na De Luxe 1966 a "dárce" je De Luxe model 68 bez děr na sloupcích a se zachovanými kabely na boční blinkry...8

Co z toho udělat? Určitě nebudu převařovat rozdílná místa kastle do stavu modelu 66, maximálně bych zrušil boční blinkříky a navrtal pozičky...

Druhá varianta mne napadla - nechat papíry papírama a postavit čistou 68 na Včka...

Anebo spíš tíhnu k hříchu nejvyššímu - papírově model 66, v reálu 68.

Majitel není žádný veteránista, jen rád jezdí mBčkem a je mu to vcelku fuk.
13:00:49
01.02.2014
Jozka
-> Petr98: Tak to teda10 10 Včera jsem koukal na svou odříznutou 68-ku střechu.. sice tvarově netknutá, ale jinak už bohužel zralá tak leda do šrotu..
12:54:05
01.02.2014
Petr98
Tak kluci hovno pořízeno. Ujeto 380 km, videny dve auta a biiiida 8 marné. Ještě chvíli budu čekat......
Extreme Tyres