skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ahoj, chtěl bych vám představit můj stroj, sloužící k odreagování a na kochací jízdy. Jedná se o škodu 1000MB, r.v. 69 v provedení de luxe.
Vlastníkem tohoto vozu jsem se stal v roce 04, kdy stála v autobazaru za cenu 5000kč.
Tak jsem po chvilkovém přemýšlení vyrazil do bazaru. Jelikož bylo asi 20 pod nulou, baterie otočila startérem asi dvakrát, tak jsem pelášil domů pro otcovu baterku z uloženky a po hodině si vychutnával cestu v MB.
K vozu byla poměrně slušná výbava ND, jako sada paken, relé, tesnění pod hlavu, paraboly a klínáky.
Chvilku jsem si jezdil pouze v původním stavu, kdy byla celá natřená štětkou, chycené chromy a semtam nějaký ten šrám, skelet jinak v pořádku.
Protože mi v té době bylo dvacet začal jsem toužit po kotoučových brzdách, motoru Favorit a o širokých nápravách.
Nejvíce mě ale začal trápit vzhled auta, vypadalo zuboženě v tom štětkolaku, tak jsem začal pod vodou brousit celou kastly, docela jsem si dal, ale za den hotovo.
Pak nějaké to kytování a volba odstínu padla na červenou tmavou 8850.
Lakování proběhlo celkem bez větších problémů, auto hnedle prokouklo.
Následovala montáž alu kol kopretin a takto odjezdila asi rok.
Měla následovat další evoluce s již zmíněnými komponenty z mladších modelů škoda, kterou jsem si nakonec rozmyslel a přiklonil se k originálu, s pouze vratnými úpravami jako elektrony, volant a jiné dobové věci.
Dostala nové pakny, kulové čepy, tlumiče, náplně.........
Nijak se nebráním ani 14tkovým pneu, které mám zrenovované takže jsou kdykoli k použití podle nálady.
Škodovkám zdar, věrný fanoušek.
Vlastníkem tohoto vozu jsem se stal v roce 04, kdy stála v autobazaru za cenu 5000kč.
Tak jsem po chvilkovém přemýšlení vyrazil do bazaru. Jelikož bylo asi 20 pod nulou, baterie otočila startérem asi dvakrát, tak jsem pelášil domů pro otcovu baterku z uloženky a po hodině si vychutnával cestu v MB.
K vozu byla poměrně slušná výbava ND, jako sada paken, relé, tesnění pod hlavu, paraboly a klínáky.
Chvilku jsem si jezdil pouze v původním stavu, kdy byla celá natřená štětkou, chycené chromy a semtam nějaký ten šrám, skelet jinak v pořádku.
Protože mi v té době bylo dvacet začal jsem toužit po kotoučových brzdách, motoru Favorit a o širokých nápravách.
Nejvíce mě ale začal trápit vzhled auta, vypadalo zuboženě v tom štětkolaku, tak jsem začal pod vodou brousit celou kastly, docela jsem si dal, ale za den hotovo.
Pak nějaké to kytování a volba odstínu padla na červenou tmavou 8850.
Lakování proběhlo celkem bez větších problémů, auto hnedle prokouklo.
Následovala montáž alu kol kopretin a takto odjezdila asi rok.
Měla následovat další evoluce s již zmíněnými komponenty z mladších modelů škoda, kterou jsem si nakonec rozmyslel a přiklonil se k originálu, s pouze vratnými úpravami jako elektrony, volant a jiné dobové věci.
Dostala nové pakny, kulové čepy, tlumiče, náplně.........
Nijak se nebráním ani 14tkovým pneu, které mám zrenovované takže jsou kdykoli k použití podle nálady.
Škodovkám zdar, věrný fanoušek.
MB 69 - komentáře:
Pane jo, ta je nádherná, seš borec to dát do takovéhleho stavu!
Děkuji všem za kladné ohlasy, moc mě to potěšilo.

Kráásná..



Moc pěkná 1000covka 

Krása, šup do obľúbených...

krasa, riadna leštenka!

Moc moc pekny kousek !!!



