Doking/De Luxe Doking/De Luxe

komentáře | popis | fotky | doking | 20.06.15 14:35 | 67x v oblíbených
AKTUÁLNĚ:





Něco málo k autu:


- Škoda 1000 MB De Luxe

- vyrobena na Vánoce 67

- 16 série

- barva: Lahvová zelená BAL 5910

- blinkry v blatnicích

- béžový koženkový interiér, šedá palubní deska



- Jsem její 4 majitel.Původní spz byla ABA 41-14





Dneska jsem v PC našel dokonce i nějaké video,když jsem ještě zkoušel světla:

MVI 3955


MVI 3954






Zajímavé počtění o jednotlivých změnách,úpravách jednotlivých sériích během výroby:



skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=487









Doking/De Luxe - komentáře:

11:01:19
11.04.2011
afro100
-> Jozka: ja pouzijem radiator z r19 alebo golfa mk I ...jednak mam oba doma a tiez na ne netreba nasrobovat ventil, teda ventil si dam akykolvek na hadicu a hotovo :)
10:53:56
11.04.2011
Jozka
-> afro100: Aha, tak na 110r to bylo favo.. sice mám ještě v zásobě originály, ale raděj si to stáhnu, abych nemusel tolik myslet, kdyby náhodou.. Ale jak píšeš, asi by se našly i výhodnější varianty, tak aby se úprava odehrávala uvnitř obalu..
08:38:32
11.04.2011
afro100
-> Jozka: na 110r.cz sa riesilo vnutro z fáva www.skoda110r.cz/article. php?id=1177



Ale, po vhodnej uprave ide zabudovat prakticky cokolvek ..
08:12:56
11.04.2011
Jozka
-> doking 10.04.11 20:13:50: Kdysi mi soused vysvětloval, jak zabudovatat vložku ze 120ky, že prý do toho laminátovýho krytu, kterej se trochu poddá, to jde elegatně - ale nějak jsem ho nepochopil. nějaký řešení téhož se tady nebo snad 110r.cz vyskytlo - ale i když funkční, tak patrný hned po odklopení sedáku.. Zkus pohledat - nebo dát jinej, absence žeber bude (při nevalný účinnosti i novýho kusu) určitě znát.
20:13:50
10.04.2011
doking
-> Jakuza: Novej jo?, Co bys rád za něj? Spíš přemýšlím,nad něčím novodobým,co tam půjde zabudovat.

Dnes jsem vyzkoušel jeho těsnost,tak samotné těleso netěče,tak to unikalo ventilem,který je na odpis,ale samotné těleso taky,když jsem se snažil vyčistit bordel mezi žebrama,tak se mi jich cca třetina rozpadla pod rukama v te části,co ležela v te vodě (na fotce horni strana).
upraveno 1x, naposled 10.04.2011 20:14:34
07:40:43
10.04.2011
Jakuza
čeče.Mám doma jeden radiátor. Když už to máš venku, dej nový. Co za to?
upraveno 1x, naposled 10.04.2011 07:41:01
20:31:02
08.04.2011
doking
20:30:22
08.04.2011
doking
dnešní úlovky I.
zvětšit Doking/De Luxe - obrázek od doking vložen 08.04.2011 20:30:22
15:29:50
08.04.2011
Jozka
-> doking: Ano. A když je přes třicet, ještě se pouští i větrák..4. Malej okruh je tak na ohřátí motoru nebo nějaký popojíždění, kdy je zas ten nežádoucí ten termositič. To pak i úplně nový a dokonale seřízený auto bralo 10-12 l/100..

Jinak vodou bych radiátor netlakoval, někde mají vodovody docela slušnej tlak a mohla by to být zkouška poslední. Stačí dva plastový špunty, hustilka na míče a kýbl s vodou, čili pneumatická zkouška těsnosti. A fakt jsou většinou praskliny v prolisech vaniček, jen občas se vyskytne v letovaném spoji - jinde jsem netěsnost neviděl.
14:24:31
08.04.2011
doking
Takovej blbej dotaz, vím ,že se i v létě topí u mb, nikdy mi nebylo jasné úplně proč (nepátral jsem potom).

Z jakýho důvodu, aby jako ohřívaný vzduch intenzivněji odebíral teplo chladící kapalině v letních dnech?
13:53:48
08.04.2011
saskyn2
-> doking: Zkus to natlakovat vodou, uvidíš to hned, většinou to teče tam co jsou na stěnách takový ty promáčklý zpevnění, asi se to v tom hejbe jak se tlakuje okruh a časem to praskne, nebo teče samo těleso, já ho nechal zrepasovat někde v Čáslavi, stálo to snad 300kč, a když jsem ho dal do auta tak jsem sehnal nový
13:51:37
08.04.2011
j_j
-> doking: 4 o trochu víc nevadí,ale jde o to, aby byl zachovanej zhruba stejnej objem vody (tzn. u embéčka 6L). Taky přece v létě necháváš puštění topení (tzn. cca 3L v okruhu chladící kapaliny navíc).... ten ventil je svinstvo a s tou vložkou topení by si někdo určitě dokázal pohrát a zaletovat to).
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 13:53:01
13:37:48
08.04.2011
doking
-> j_j: Co je tak důležitýho na zachování stejnýho objemu vody,když ji bude o trochu víc,čemu to bude vadit? Právě jsem koukal,co se dá koupit jako nový,no tak jedině 120 kový,ale to má vstup a výstup na stejné straně a né jako mb,na každé straně jeden vývod a pak nevím jak je řešeno to s tím ventilem,jestli vůbec.

www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/113972071-vlozka-top eni-105-120-130.html.

Až to originální topení vyčistím,tak zkusím,kudy teče,jestli vůbec. Ale myslím si teda,že jedinný místa kudy to mohlo týct,je v oblasti ventilu,či vstupu a výstupu z topení,nebo je snad tak blbě dělaný,že prostě časem začně protýkat samotný těleso?
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 14:18:40
12:49:34
08.04.2011
j_j
-> doking: já bych celý to milý topení nejradši nehradil něčím o stejném objemu (aby byl zachován stejný objem vody), ale něčím co by se nezanášelo a těsnilo 6 ano, úzká poloosa má 67cm a nádrž MB 32 litrů 4 jinak s tou spotřebou bych to neviděl po vyčištění nádrže, rozvodů paliva, vyčištění karburátoru a jeho seřízení tak černě. Taky bych v pragosu koupil nový (!) termosytič s nevyběhaným mechanismem a se spotřebou se vejdeš na graf kdy si MB veme 7-8 l/na 100 000 metrů.
10:29:28
08.04.2011
doking
-> afro100: ano má,nevím s čím si to pořád pletu :-),nevím,kde sem si to vsugeroval.

V tom případě mi nesedí 5l,jsou to odhady,asi půjdu a změřím přesně kolik jsem vytáhl,ona i troška,ještě asi zůstala v té nádrži na dně,ale to bude opravdu minimum.
10:17:20
08.04.2011
afro100
-> doking: nema nadrz tak nahodou len 32l ?
10:07:49
08.04.2011
doking
Také konstatuji,že po minulém víkendu,co jsem vypustil nádrž,si možná rozmyslím,používání termosytiče, na to že auto před renovací nalítalo cca 220 Km,tak jsem z nádrže vytáhl přibližně 10 litrů, tak by mě zajímalo,kde se ztratilo těch zbývajíích 10,které by tam dle výpočtů měli ještě zbýt. 37l nádrž, spotřeba 7-8 na sto
upraveno 2x, naposled 08.04.2011 10:30:08
09:56:25
08.04.2011
afro100
-> doking: ano, širokú mali až 105/120 od r.v. 84 (eMká)
upraveno 1x, naposled 08.04.2011 09:56:39
09:51:53
08.04.2011
doking
-> Pavel P..: a MB má tedy úzkou kyvku že ?
Extreme Tyres