skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Embéčko rv.1968, 17. série. jeden z posledních modelů s úzkým sloupkem.
Koupil jsem ho letos v květnu, původně jsem si představoval drobné vyvaření a opravy, časem jsem musel změnit názor :)
Originální barva je studená bílá. Na ní je tmavě zelený lak (matný nebo co), pravděpodobně přestříkané po bouračce. A celé auto je velmi zhruba natřeno zase hrubou vrstvou bílé barvy, spíš to fakt vypadá jako natřené štětcem aby se zakryly díry :(
Ad bouračka - to jsem zjistil, až mě doma upozornili na to že podlážka kufru je přibodovaná - toho jsem si nevšiml a ani jsem se na to při koupi neptal, nenapadlo mě to :( Není to ale nic hrozného, asi jen lehce trefil značku takže prostřední díly jsou vepředu měněny. Jediný očividný pozůstatek je pod předním oknem, kam náraz přenesly panty kapoty a dostalo to tam takový zvláštní úhel. Jak budu u auta tak to nafotím.
Teď je aktuálně auto na chalupě pod střechou, na autě zůstaly jen skla a nápravy. Obě půjdou brzy ven a odvezu si je domů do garáže, kde na nich můžu dělat. Momentálně čistím ventilátor chladiče, topení a taky ten černý ventilátor u sání. Celý motor je pokrytý tak 4mm vrstvou mastné špíny... bleee
Do budoucna se chci dostat do originálního stavu, jediné rozpaky mám ze stříbrných ráfků kol (nevěděl jsem, že 17. série je měla stříbrné) a taky zvažuju dvouokruhové brzdy (bezpečnost především :) )
Ale to už je hoodně dopředu :)
12.5.2010 Na autě se průběžně (pomalu) pracuje, sehnal jsem nápravnici, rozebral zadní i přední nápravu. Zasekl jsem se na vytažení poloosy z jedné nohavice a taky s barvou. Nádrž a nějaké plechy jsou očištěné a natřené syntetikou, bohužel svrchní barva to celé zkazila takže znova obrousit a zkusit to jinak :(
Zkoušel jsem rozchodit startér a motorek ventilátoru ale nejedou.
Btw, konec nápravnice, ten půloblouk nad silentblokem komplet zreznul a tak ho původní majitel zacpal dvěmi velkými kameny!! a zatmelil. brrr.
6.7.2010 Nahrál jsem nějaké nové fotky. Sehnal jsem od Pulina další (teď už dobrou) nápravnici a Gejzír. První várku dílů mám nachystanou na pískování a čekám sadu na GO motoru. Usilovně sháním díly, v mototechně si ze mně asi dělají srandu (trvdili že nemají vlbec nic :))
Jediné rozpaky mám stále z barvy (pragoprimer 2-3 vrstvy a na to dvě vrsty Unimatu. Někdy je barva dobrá, jindy je trochu měkčí a jde do ní slabě rýpat nehtem. Tož nevím jestli je to dobře, rád bych nápravnici a nohavice natřel pořádně..
13.9 2010 Horní ramena a drobnosti natřené, poloosy taky. Nápravnice v základu, sehnán origo rozdělovač (díky dobré radě Pavla P). Taky nové poklice.
20.9.2010 Koupil jsem knížku "Montážní a kontrolní pomůcky pro Š100 a Š1000MB", motorek ventilátoru (a zjistil jsem že chyba je nejspíš v baterce) a hlavně nový LP podběh na Š100. Uvídíme co s tím. Nápravnice natřená, třeba dodělat uchycení čepů ramen (na 2 jsem zapomněl) a plechy silentbloku příčky motoru. Zadní štíty brzd natřeny šedou. Rozebírám přední kola, nemůžu ani za nic vyrazit řídící tyče..
23.2. 2011 Sešly se mi tři nákupy:
1-Dva nové a dva jeté svisláky, nějaké ty pouzdra, bowdeny, nějaké tlumiče, hadice, blinkry, plasty na oktávku, orezlé paraboly a hromadu nových destiček,,
2- Hrnce a rámečky světel
3-Asi 150kg věcí z kila - převodovka, náboj, svislák, bubny a kotouče, mlhovky, karbec, čepy ramen a hromada dalších věcí, dost z toho je ze stovky a budu se toho zbavovat. Nové fotky jsou v galerii 1000mb2. Kdo by měl o něco zájem pište
7.3 2011 Nové prahy a výztuhy
13.3 2011 Vydařená rodinná oslava narozenin - druhý den jsem si odvezl cívky, pakny, gumičky a dva spojkové talíře a hlavně dva krásné plecháče.
4.4.2011 Nákup auta na díly nevyšel tak alespoň to co z něho zůstalo. Mimo jiné céčka, karbec, termosytič..
8.4-2011 Den vítězství. Sehnal jsem dva motorky stěračů v docela pěkném balení :)
========================= ================
Udělal jsem galerii s fotkama, kam jich můžu dát trochu víc:
není to rajče, já jsem s tímhle systémem už zvyklý takže proto. Postupně budu doplňovat.
krupp.ic.cz/1000mb1
krupp.ic.cz/1000mb2
========================= ================
Koupil jsem ho letos v květnu, původně jsem si představoval drobné vyvaření a opravy, časem jsem musel změnit názor :)
Originální barva je studená bílá. Na ní je tmavě zelený lak (matný nebo co), pravděpodobně přestříkané po bouračce. A celé auto je velmi zhruba natřeno zase hrubou vrstvou bílé barvy, spíš to fakt vypadá jako natřené štětcem aby se zakryly díry :(
Ad bouračka - to jsem zjistil, až mě doma upozornili na to že podlážka kufru je přibodovaná - toho jsem si nevšiml a ani jsem se na to při koupi neptal, nenapadlo mě to :( Není to ale nic hrozného, asi jen lehce trefil značku takže prostřední díly jsou vepředu měněny. Jediný očividný pozůstatek je pod předním oknem, kam náraz přenesly panty kapoty a dostalo to tam takový zvláštní úhel. Jak budu u auta tak to nafotím.
Teď je aktuálně auto na chalupě pod střechou, na autě zůstaly jen skla a nápravy. Obě půjdou brzy ven a odvezu si je domů do garáže, kde na nich můžu dělat. Momentálně čistím ventilátor chladiče, topení a taky ten černý ventilátor u sání. Celý motor je pokrytý tak 4mm vrstvou mastné špíny... bleee
Do budoucna se chci dostat do originálního stavu, jediné rozpaky mám ze stříbrných ráfků kol (nevěděl jsem, že 17. série je měla stříbrné) a taky zvažuju dvouokruhové brzdy (bezpečnost především :) )
Ale to už je hoodně dopředu :)
12.5.2010 Na autě se průběžně (pomalu) pracuje, sehnal jsem nápravnici, rozebral zadní i přední nápravu. Zasekl jsem se na vytažení poloosy z jedné nohavice a taky s barvou. Nádrž a nějaké plechy jsou očištěné a natřené syntetikou, bohužel svrchní barva to celé zkazila takže znova obrousit a zkusit to jinak :(
Zkoušel jsem rozchodit startér a motorek ventilátoru ale nejedou.
Btw, konec nápravnice, ten půloblouk nad silentblokem komplet zreznul a tak ho původní majitel zacpal dvěmi velkými kameny!! a zatmelil. brrr.
6.7.2010 Nahrál jsem nějaké nové fotky. Sehnal jsem od Pulina další (teď už dobrou) nápravnici a Gejzír. První várku dílů mám nachystanou na pískování a čekám sadu na GO motoru. Usilovně sháním díly, v mototechně si ze mně asi dělají srandu (trvdili že nemají vlbec nic :))
Jediné rozpaky mám stále z barvy (pragoprimer 2-3 vrstvy a na to dvě vrsty Unimatu. Někdy je barva dobrá, jindy je trochu měkčí a jde do ní slabě rýpat nehtem. Tož nevím jestli je to dobře, rád bych nápravnici a nohavice natřel pořádně..
13.9 2010 Horní ramena a drobnosti natřené, poloosy taky. Nápravnice v základu, sehnán origo rozdělovač (díky dobré radě Pavla P). Taky nové poklice.
20.9.2010 Koupil jsem knížku "Montážní a kontrolní pomůcky pro Š100 a Š1000MB", motorek ventilátoru (a zjistil jsem že chyba je nejspíš v baterce) a hlavně nový LP podběh na Š100. Uvídíme co s tím. Nápravnice natřená, třeba dodělat uchycení čepů ramen (na 2 jsem zapomněl) a plechy silentbloku příčky motoru. Zadní štíty brzd natřeny šedou. Rozebírám přední kola, nemůžu ani za nic vyrazit řídící tyče..
23.2. 2011 Sešly se mi tři nákupy:
1-Dva nové a dva jeté svisláky, nějaké ty pouzdra, bowdeny, nějaké tlumiče, hadice, blinkry, plasty na oktávku, orezlé paraboly a hromadu nových destiček,,
2- Hrnce a rámečky světel
3-Asi 150kg věcí z kila - převodovka, náboj, svislák, bubny a kotouče, mlhovky, karbec, čepy ramen a hromada dalších věcí, dost z toho je ze stovky a budu se toho zbavovat. Nové fotky jsou v galerii 1000mb2. Kdo by měl o něco zájem pište
7.3 2011 Nové prahy a výztuhy
13.3 2011 Vydařená rodinná oslava narozenin - druhý den jsem si odvezl cívky, pakny, gumičky a dva spojkové talíře a hlavně dva krásné plecháče.
4.4.2011 Nákup auta na díly nevyšel tak alespoň to co z něho zůstalo. Mimo jiné céčka, karbec, termosytič..
8.4-2011 Den vítězství. Sehnal jsem dva motorky stěračů v docela pěkném balení :)
========================= ================
Udělal jsem galerii s fotkama, kam jich můžu dát trochu víc:
není to rajče, já jsem s tímhle systémem už zvyklý takže proto. Postupně budu doplňovat.
krupp.ic.cz/1000mb1
krupp.ic.cz/1000mb2
========================= ================
Krupp/1000MB - komentáře:
ĝázt haraburdý, pro poloozi, převodovku a možná eRkoví motor zy pojedu o výkendu.
Nákup. Kromě normálnýho haraburdý jako jzou konsoli řasený, cývki, gumyĝki a tak jzem zehnal céĝka na šyrokí úzměv, šáli, jednu převodku a jeden "noví" šnek, páku řýsený z masnyĝkou, cloni a ti ĝervené posyĝki nebo co to je.. je to se zkla :) jo a hlavně TERMOZITYČ :)))
Tak ze saztav a udelaz zy u mne generalku :))
-> Krupp: já zy azy pořýdym ne léto kylo a pojedu z ným na Zlovenzko do Tater :)
pěkní to jo, ale většynou na kylo a ne na lytra :( mám azy 9 jetích cývek a třy nebo 4 nové bovdeni ruĝki na kylo :) budu ze toho muzet pomalu sbavovat
pěkní věcy...chválým tě 

No koukám taki práce jak na koztele
Ale urĝytě to ztojý sa to 


Nahrál bich, ale nený co :( Doteď jzem natřel akorát pár plechů podvosku, tiĝ řýsený, dávám do kupi převodku řýsený a nádrž. Tu jzem muzel kvůly barvě dvakrát obrouzyt a snovu natřýt, pak my saĝalo fezt téct do garáže a názlední vlhkí zklenýk uzpýšyl dýlo skási :(
Natýrám satým obiĝ. zintetykou, ale mám furt pocyt že to nený ono (málo tvrdá). Doporuĝyly my nějakou dvouzložkovou ale té ze saze bojým. Jak bude něco alezpoň trochu vydět, fotki udělám. Azpoň že škola je prosatým s krku :)
Natýrám satým obiĝ. zintetykou, ale mám furt pocyt že to nený ono (málo tvrdá). Doporuĝyly my nějakou dvouzložkovou ale té ze saze bojým. Jak bude něco alezpoň trochu vydět, fotki udělám. Azpoň že škola je prosatým s krku :)
Prydaj nejaké nové foto nech za aj my potešýme ako ty to yde

No na sadných dveřých ten protykuz vydět nený, tak tam nejzpýš budeš mýt to zprávní - vys: zkoda-vyrt.cs/cs/.../. Ten plazt profyl je zvyně, hlavně u negarážovanejch aut- žloutne, tvrdne a pak rád prazká, rezp. rospadá ze na kuzi. Manypulovat z ným je dobrí přy nejméně 20ty Celzyuzech..
Jožka: No abich ze přysnal tak daleko jzem saze ti tězněný neztudoval, takže any nevým co tam bilo. Hodyl jzem to všechno do kíblu kde mám gumové dýli a tým to zkonĝylo :) Ale dýk sa ynfo, na chalupě na to mrknu.
Býlá lemovka? Ta tvrdá? Co z ný může bít špatného? Tu jzem plánoval akorát pořádně vidrhnout a vrátyt spět, ta ze znad nedá jen tak snyĝyt...
Býlá lemovka? Ta tvrdá? Co z ný může bít špatného? Tu jzem plánoval akorát pořádně vidrhnout a vrátyt spět, ta ze znad nedá jen tak snyĝyt...
Jo - tězněný jzou pochopytelně sáměnné, akorát na P dveřých chibý držáĝki vnějšých ĝáztý, takže ze zhrnou a do auta teĝe. Any ta býlá lemovka nený ztejná, ale z tou problém znad nebude..
-> Krupp: K těm tězněným dveřý - mám dojem, že budeš mýt ztejní problém jako já, protože do 17. zérye patřý jednodýlné tězněný podyvného ježatého průřesu - pozledný evoluce před Pyrelly profylem, které ještě vlony Mr. Zvoboda nedodával.. Měl jen dvojdýlné v podztatě obdélnýkové profyli na předchosý modeli - ti vede y Pragoz.cs.