skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 1000 MB
! ! ! V žádném případě prosím nekupujte laminátové repliky blinkrů od OB autodíly - stojí za hovno ! ! ! :) :)
r.v. 20.II. 1967, AZNP Mladá Boleslav, typ Škoda 990, 12.série, barva - modrozelená. Číslo karoserie - 177 517, číslo motoru 177 534/1. První registrace : 23.II. 1967 . První majitel : Rudolf Mrázek z Nymburka - povoláním řidič. Vozidlo vlastnil 1967-2006 (tzn. 39 let). Jsem jeho čtvrtým majitelem od roku 2009. Od té doby je v renovaci a na původních číslech, která si chci nechat.
V plánu : celková GO, zatím budu schánět ND, zejména plechy a do tří let bych jí rád měl pěkně v originálním stavu v modrozelené barvě tak, jak opustila roku 1967 výrobní linky AZNP v Mladé Boleslavi. Líbí se mi žábrovky, ale vzhledem k orginalitě na MBčku zůstanou tyto blatníky s mřížkami.
27.5.2009 tak MBčko už mám v garáži, cesta ze Sázavy do Prahy byla perkfektní, bez jednýho problému, o víkendu MBčko jede 80 km na chatu, kde ho trochu víc prohlídnu a zjistím co je ted akutního vyměnit.
Seznam koupených ND
6.6.2009 koupeny oba přední vyvařené blatníky (použité) 1400,-
15.62009 sada na GO motoru Š 1000/100 (písty, ložiska, těsnící kroužky) 1500,-
21.6. koupeny oba zadní blatníky (použité), přední nárazník, 2x karburátor Jikov BST 32, 2x pumpa, těsnění na motor a karburátor, chromové šipky na blatník, hliníkové lišty do dveří, 7x obložení brzd nové, gumy, kliky a kravinky do dveří a další píčovinky celkem za 2200,-
12.8 pokračuji ve shánění ND i kontaktů, koupeno gumové těsnění na kufr,pod blatníky, hrnce světel atp. + manžety na poloosy, = 555,- (spousta gum...)
nový šnek řízení,víka rozdělovačů,4 čepy řízení,ventily(výfukové i sací), cívka, membrána benzínové pumpy vše nové za 350,-
26.8. sehnané nové hrnce předních světel,přední světla, dvoje céčka na masku,plech po nádrž,krytky předních blikačů (starší typ,který se špatně schnání),rozdělovač,jedny dveře,zadní sklo a spoustu dalších věcí. Tímto bych chtěl poděkovat panu Hynkovi, který mi tyto díly daroval za odvoz. ĎĚKUJI !
30.8. thank you pidzik za díly ! ted už nemám skoro co shánět, v zimě budeme vařit + auto do základu.
30.9.2009 VIDEO z chaty
29.10.2009 dělám soupis všech dílů s cenami v excellu
8.4.2010 rozhodnutím AZNP Mladá Boleslav se zbavím veškerých dílů na vozy škoda spartak/octavia. V budoucnu budou v pobočném závodě ve stodole u Lovosic vyráběny pouze vozy 1000MB, 1100MB, 1000MBX, 1100MBX, 1000MBG a to z důvodu zjednodušení výroby a nesmyslné výše cen na starší typy vozů škoda. :)
Pár ND na renovaci
jj1987.rajce.idnes.cz/ND_ skoda_1000_MB
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ______________________
************************* *************************
** Přehled základních modelů Škoda 1000 MB **
************************* *************************
1.) Žábrovka široký úsměv 1964–1966 = model 1964
auta5p.eu/srazy/.../slavk ov_076.htm
2.) Žábrovka úzký úsměv 1966 = model 1966
auta5p.eu/muzea/.../skoda _mb.htm
ale v roce 1966 bylo provedení de Luxe již bez žaber = v podstatě model 1967
skoda-virt.cz/cz/.../6153 -teufelswerk
3.) Nežábrovka úzký sloupek,pozička = model 1967 (ten mám já,tzn. nejhezčí )
auta5p.eu/zkusenosti/.../ s1000mb_01.htm
4.) Nežábrovkaúzký sloupek,úzký úsměv, bez pozičky = model 1968
skoda-virt.cz/cz/.../1792 -letadlo-skoda-1000mb
5.) Široký sloupeklišta přišel 8/1968 = model 1969
auta5p.eu/katalog/.../s10 00mb_07.htm
Pozn. : nezahrnoval jsem modely 1000 MBG, 1000 MBX a 1100 MBX a taky jsem nezniňoval různá provedení z přechodů modelů, protože se to montovalo stylem „co zbylo“. Označení modelu se nemusí shodovat s rokem výroby.
Proč eMBéčko ?
1.) Design - design embéčka mě uchvátil, dobová kritika sice embéčku vytýkala "o 5 let zastaralý design" a třeba i "ošklivé" zadní žábry, ale podle mě je to nádherné auto s designem 60. let.
2.) Technika na svojí dobu geniální litrový motor dělaný technologií lití hliníku do kokily. Řadící páka na zemi, synchronizovaná převodovka.
3.) Nostalgie spousta lidí si embéčko pamatuje z dětství, protože ho "měl jejich děda" - to se Vám u auta z 20.let již moc nepovede, byť bude sebenádhernější.
4.) Cestování pohodlné cestování, měkké pérování, cestovní rychlost cca 80 km/h - nádhera.
Příznivci novějších škodovek nečíst bod č. 5)
5.) xxx podle hodně obyčejných uživatelů, ale i lidí z vývoje je MB jedna z posledních povedených škodovek - produkce let 1969-1990 byly již jen deriváty embéčka - beznadějně zastaralé...
j_j
! ! ! V žádném případě prosím nekupujte laminátové repliky blinkrů od OB autodíly - stojí za hovno ! ! ! :) :)
r.v. 20.II. 1967, AZNP Mladá Boleslav, typ Škoda 990, 12.série, barva - modrozelená. Číslo karoserie - 177 517, číslo motoru 177 534/1. První registrace : 23.II. 1967 . První majitel : Rudolf Mrázek z Nymburka - povoláním řidič. Vozidlo vlastnil 1967-2006 (tzn. 39 let). Jsem jeho čtvrtým majitelem od roku 2009. Od té doby je v renovaci a na původních číslech, která si chci nechat.
V plánu : celková GO, zatím budu schánět ND, zejména plechy a do tří let bych jí rád měl pěkně v originálním stavu v modrozelené barvě tak, jak opustila roku 1967 výrobní linky AZNP v Mladé Boleslavi. Líbí se mi žábrovky, ale vzhledem k orginalitě na MBčku zůstanou tyto blatníky s mřížkami.
27.5.2009 tak MBčko už mám v garáži, cesta ze Sázavy do Prahy byla perkfektní, bez jednýho problému, o víkendu MBčko jede 80 km na chatu, kde ho trochu víc prohlídnu a zjistím co je ted akutního vyměnit.
Seznam koupených ND
6.6.2009 koupeny oba přední vyvařené blatníky (použité) 1400,-
15.62009 sada na GO motoru Š 1000/100 (písty, ložiska, těsnící kroužky) 1500,-
21.6. koupeny oba zadní blatníky (použité), přední nárazník, 2x karburátor Jikov BST 32, 2x pumpa, těsnění na motor a karburátor, chromové šipky na blatník, hliníkové lišty do dveří, 7x obložení brzd nové, gumy, kliky a kravinky do dveří a další píčovinky celkem za 2200,-
12.8 pokračuji ve shánění ND i kontaktů, koupeno gumové těsnění na kufr,pod blatníky, hrnce světel atp. + manžety na poloosy, = 555,- (spousta gum...)
nový šnek řízení,víka rozdělovačů,4 čepy řízení,ventily(výfukové i sací), cívka, membrána benzínové pumpy vše nové za 350,-
26.8. sehnané nové hrnce předních světel,přední světla, dvoje céčka na masku,plech po nádrž,krytky předních blikačů (starší typ,který se špatně schnání),rozdělovač,jedny dveře,zadní sklo a spoustu dalších věcí. Tímto bych chtěl poděkovat panu Hynkovi, který mi tyto díly daroval za odvoz. ĎĚKUJI !
30.8. thank you pidzik za díly ! ted už nemám skoro co shánět, v zimě budeme vařit + auto do základu.
30.9.2009 VIDEO z chaty
29.10.2009 dělám soupis všech dílů s cenami v excellu
8.4.2010 rozhodnutím AZNP Mladá Boleslav se zbavím veškerých dílů na vozy škoda spartak/octavia. V budoucnu budou v pobočném závodě ve stodole u Lovosic vyráběny pouze vozy 1000MB, 1100MB, 1000MBX, 1100MBX, 1000MBG a to z důvodu zjednodušení výroby a nesmyslné výše cen na starší typy vozů škoda. :)
Pár ND na renovaci
jj1987.rajce.idnes.cz/ND_ skoda_1000_MB
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ______________________
************************* *************************
** Přehled základních modelů Škoda 1000 MB **
************************* *************************
1.) Žábrovka široký úsměv 1964–1966 = model 1964
auta5p.eu/srazy/.../slavk ov_076.htm
2.) Žábrovka úzký úsměv 1966 = model 1966
auta5p.eu/muzea/.../skoda _mb.htm
ale v roce 1966 bylo provedení de Luxe již bez žaber = v podstatě model 1967
skoda-virt.cz/cz/.../6153 -teufelswerk
3.) Nežábrovka úzký sloupek,pozička = model 1967 (ten mám já,tzn. nejhezčí )
auta5p.eu/zkusenosti/.../ s1000mb_01.htm
4.) Nežábrovkaúzký sloupek,úzký úsměv, bez pozičky = model 1968
skoda-virt.cz/cz/.../1792 -letadlo-skoda-1000mb
5.) Široký sloupeklišta přišel 8/1968 = model 1969
auta5p.eu/katalog/.../s10 00mb_07.htm
Pozn. : nezahrnoval jsem modely 1000 MBG, 1000 MBX a 1100 MBX a taky jsem nezniňoval různá provedení z přechodů modelů, protože se to montovalo stylem „co zbylo“. Označení modelu se nemusí shodovat s rokem výroby.
Proč eMBéčko ?
1.) Design - design embéčka mě uchvátil, dobová kritika sice embéčku vytýkala "o 5 let zastaralý design" a třeba i "ošklivé" zadní žábry, ale podle mě je to nádherné auto s designem 60. let.
2.) Technika na svojí dobu geniální litrový motor dělaný technologií lití hliníku do kokily. Řadící páka na zemi, synchronizovaná převodovka.
3.) Nostalgie spousta lidí si embéčko pamatuje z dětství, protože ho "měl jejich děda" - to se Vám u auta z 20.let již moc nepovede, byť bude sebenádhernější.
4.) Cestování pohodlné cestování, měkké pérování, cestovní rychlost cca 80 km/h - nádhera.
Příznivci novějších škodovek nečíst bod č. 5)
5.) xxx podle hodně obyčejných uživatelů, ale i lidí z vývoje je MB jedna z posledních povedených škodovek - produkce let 1969-1990 byly již jen deriváty embéčka - beznadějně zastaralé...
j_j
MB ´67 - komentáře:
12:55:25
08.03.2010
08.03.2010
Jozka
-> Jakuza: Mě čeká večer gruntování v koupelně - z téhož důvodu.
18:43:23
06.03.2010
06.03.2010
Jakuza
-> j_j: Ti říkám že to moc hrotíš. Inak z jiného soudku, já včera díky litřence vytřel v kuchyni - hold mýt okna z dveří v dřezu kam se nevejdou ztropí solidní potopu, ale to jen tak pro zasmání.
18:30:09
06.03.2010
06.03.2010
j_j
už mě to auto přestává bavit
10:06:09
12.02.2010
12.02.2010
Jozka
-> j_j: Safra, alespoň PP podběh bych taky "uživil".. Jak jseš na tom s tachometrama - můj novej (snad) 1203 nemá na plechový škebli vylisovaný pacičky se svorníkama, tak jsem musel prohrabat archív a budu skládat ze 4. zdrojů..
11:47:06
10.01.2010
10.01.2010
j_j
-> Fifa: díky moc, pohledám tady nějakej DIF 23. Nápravy i šavle, půjdou do komaxitu. Snad jediná věc, kterou již ted plánuju neorigo jsou tlumiče - koupim nějaký lepší. Ty od PALu sice mám,ale nechám si je v krabici. Na fóru se ted vede diskuze o pískování, měl jsem v plánu auto nechat opískovat - je to snad základ pořádný renovace nebo ho nemám nechat pískovat? díky (PS - znovu podotýkám,jsem v autech diletant, jen si chci postavit pěkný origo embéčko.)
20:50:00
09.01.2010
09.01.2010
Fifa
Tady je pár tabulek s info o karburátorech které jsem skenoval.
skoda-virt.cz/cz/.../5290 -osazovaci-tabulky-karbura toru-jikov
tady též: rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
A přední nápravu v komaxitu nemám. Tu mám zalakovanou alkytonem. Komax mám jen na podélných ramenech zadní nápravy, ale ty nedostávají žádný zatěžkávací test odolnosti vzhledem tomu že s autem jezdím jen pokud je pěkně.
skoda-virt.cz/cz/.../5290 -osazovaci-tabulky-karbura toru-jikov
tady též: rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
A přední nápravu v komaxitu nemám. Tu mám zalakovanou alkytonem. Komax mám jen na podélných ramenech zadní nápravy, ale ty nedostávají žádný zatěžkávací test odolnosti vzhledem tomu že s autem jezdím jen pokud je pěkně.
14:33:06
08.01.2010
08.01.2010
Jozka
-> Jakuza: On je zas solidní, že když je karb v dobrým stavu, tak účtuje jen to, co propracuje, ne nějakej paušál.
K tomu komaxu - na provozce ho mám teď druhou zimu i na nárazníkách a žádný stopy po šutrech ani ničem jiným na nich nejsou..
K tomu komaxu - na provozce ho mám teď druhou zimu i na nárazníkách a žádný stopy po šutrech ani ničem jiným na nich nejsou..
10:06:41
08.01.2010
08.01.2010
Jakuza
Ted jsme se ptal Jirouše na cenu a podmínky. Cenově to vychází na 1200-1400 u DIF 23. Automat stejně rozcházet nehodlám, tak jsem se na něj ani neptal.
Komaxit je perfektní matroš. Mám s ním zkušenosti z rámu koloběžky kde spodní lyžiny jezdili dost často po ostrých hranách - přímá mechanická zátěž hranami schodů a jiných brusných věcí měli vždy za následek, že se komaxit v místě časem probrousil na kov, ale nikdy nedošlo k loupání či rzy jinde než kde byl probroušen na kov. Zeptej se Fífy, ten snad má v komaxitu komplet přední nápravu pokud si to správně pamatuju.
Komaxit je perfektní matroš. Mám s ním zkušenosti z rámu koloběžky kde spodní lyžiny jezdili dost často po ostrých hranách - přímá mechanická zátěž hranami schodů a jiných brusných věcí měli vždy za následek, že se komaxit v místě časem probrousil na kov, ale nikdy nedošlo k loupání či rzy jinde než kde byl probroušen na kov. Zeptej se Fífy, ten snad má v komaxitu komplet přední nápravu pokud si to správně pamatuju.
08:38:47
08.01.2010
08.01.2010
Jozka
-> j_j: No, když jsem to po sobě teď četl.. tak se nedivím, ale kvaltoval jsem.. a nechtěl do toho motat první typy nebo MBX..
Pro řadu MB jsou jen karburátory s automatem 32BST18 (DIF23 -1000MB) a 32BST21 (DIF24- 1100MB). Sestavy sytiče jsou pro oba typy téměř zcela jistě shodný.
Stejný karburátory měly i stovky ročníku 70, posléze se změněným označením. Pokud se jedná o ten větší s DIF24 pro 110L, tak ten se pak jmenoval 32BST-3140 a jeho nástupcem s mechanickým sytičem byl typ 32BS-3171. Od automatu se liší hlavní tryskou (125 vs. 122), vzdušníkem volnoběhu (150 vs. 130) a tryskou sytiče (95 vs 90 – menší hodnoty pro BS) a navíc ten nálitek s trubičkou na hadičku do filtrboxu. Čísílka a osazení pro "menší" karby 100 a 1000 s DIF23 jsem neopisoval, pamatuju si ale, že se liší ještě velikostí čtvrtého mosazného bazmeku. Uff!
Já jsem poté, co v Budějovicích zmizel firemní servis Motor Jikov chvíli tápal, teď jsem dával repasovat k Jirouš OCELOT / Žacléř.
Pozinkováním hrnců určitě nic nezkazíš, nejlíp asi žárovým - galvanicky jsem to měl, ale barva na tom moc nedrží a časem (2 roky asi) se mi zdola hrana na konci válcový části otryskala a začlo to reznout, přestože navrch byl resistin a tlumex plast. Což jsem pořešil v zárodku demontáží a komaxitem - ten, pokud je udělanej správně, tak je přes obecnej názor zde panující pružnější než syntetika a už tam vydrží celoou věčnost.
Pro řadu MB jsou jen karburátory s automatem 32BST18 (DIF23 -1000MB) a 32BST21 (DIF24- 1100MB). Sestavy sytiče jsou pro oba typy téměř zcela jistě shodný.
Stejný karburátory měly i stovky ročníku 70, posléze se změněným označením. Pokud se jedná o ten větší s DIF24 pro 110L, tak ten se pak jmenoval 32BST-3140 a jeho nástupcem s mechanickým sytičem byl typ 32BS-3171. Od automatu se liší hlavní tryskou (125 vs. 122), vzdušníkem volnoběhu (150 vs. 130) a tryskou sytiče (95 vs 90 – menší hodnoty pro BS) a navíc ten nálitek s trubičkou na hadičku do filtrboxu. Čísílka a osazení pro "menší" karby 100 a 1000 s DIF23 jsem neopisoval, pamatuju si ale, že se liší ještě velikostí čtvrtého mosazného bazmeku. Uff!
Já jsem poté, co v Budějovicích zmizel firemní servis Motor Jikov chvíli tápal, teď jsem dával repasovat k Jirouš OCELOT / Žacléř.
Pozinkováním hrnců určitě nic nezkazíš, nejlíp asi žárovým - galvanicky jsem to měl, ale barva na tom moc nedrží a časem (2 roky asi) se mi zdola hrana na konci válcový části otryskala a začlo to reznout, přestože navrch byl resistin a tlumex plast. Což jsem pořešil v zárodku demontáží a komaxitem - ten, pokud je udělanej správně, tak je přes obecnej názor zde panující pružnější než syntetika a už tam vydrží celoou věčnost.
18:45:44
07.01.2010
07.01.2010
j_j
-> Jozka: přiznám se, že si mi slušně zamotal hlavu...ty karburátory musim ještě nastudovat :) a mrknout na 7 mejch karburátorů :( poslal bych jeden na renovaci k www.1203.sk/ . Myslíš že je dobrý nechat pocínovat ži pozinkovat hrnce světel? Mám sice nový,ale už začínaj "hnít" - odlupuje se brava a tak.
11:27:36
07.01.2010
07.01.2010
Jozka
Tak jsem včera juknul do chytrých knih (Baťa, katalogy MB a 100/110 1970..) a TEORETICKY vyplynulo, že díly automatických sytičů BST-18 (dif 23 pro 1000MB + 100) a BST-21 (dif 24 pro 1100 + 110L) jsou patrně shodný. Patrně proto, že některý díly jsou v katalozích atyp popsány jen názvy bez č.d. (třeba bimetalová spirála). Přitom karb BST-21 se od BS-21 s manuálem liší jen nemnoho velikostí tří trysek/vzdušníků a má přípojku pro podtlakový odvzdušnění, kterou BST neměly (tu zaslepuju zátkou na brzd. čuníky). Takže když vyměníš ty tři komponenty (myslím ale, že to není nutné) a zapomeneš na nátrubek, dá se z BS-21 udělat BST.. Sepsal jsem to přesně (u karbů pro 100/110 se časem změnilo označení) , bohužel se mi to někam zatoulalo.. nicméně v Baťovi pro 100/110 je porovnávací tabulka, máš-li.
13:46:18
06.01.2010
06.01.2010
Jozka
-> j_j: Netroufám si radit, měl jsem termo nějakej čas zkušebně jen na kalibru 23 - i když se 23 a 24 v týhle části zřejmě neliší.. Oni se teda subjektivně moc neliší celkově ani vlastnostma.. Když jsem prvně dával větší za vylítanej původní, tak sice specialisti sejčkovali, že spotřeba, emise etc.., ale spotřeba jestli stoupla, tak o nějakej mililitr a emise vyšly jako nikdy předtím. Ale dalo by se mrknout do katalogů, zda je ten sytič stejnej pro obě varianty.
No s tím lakem, to je loterie - známej, co u nás lakoval melouchem to dělal tak, že doma stříkal až svrchní lak - tvrdil, že to pod tím se prostě nedá v garáži udělat dostatečný kvalitě - dohromady to vycházelo asi na 12 tisíc - bohužel ten už to má za sebou a příští auto bude lakovat buď kamarádovo Ford servis, nebo naši krajoví specialisti na veterány, obojí bohužel minimálně za 30..
No s tím lakem, to je loterie - známej, co u nás lakoval melouchem to dělal tak, že doma stříkal až svrchní lak - tvrdil, že to pod tím se prostě nedá v garáži udělat dostatečný kvalitě - dohromady to vycházelo asi na 12 tisíc - bohužel ten už to má za sebou a příští auto bude lakovat buď kamarádovo Ford servis, nebo naši krajoví specialisti na veterány, obojí bohužel minimálně za 30..
10:26:25
06.01.2010
06.01.2010
j_j
-> Jozka: Takže rada zní koupit na DIF 24 termosytič? Kámoš automechanik co má MBX mi říkal, že by mi to auto nastříkal, materiál by byl za 6 000,- ,ale nevim jak kvalitně to umí...radši to nechám udělat profi.
09:38:00
06.01.2010
06.01.2010
Jozka
-> j_j: Tak novej přední karb MBX/MBG jsem ještě neviděl.. Ocelot zkus, ale už nemá na tyto kusy moc ND - ale alespoň ti odfiltruje kusy, co už jsou kvůli netěsnosti kolem klapek vhodný akorát jako dekorace. A lak za 22, to se mi zdá dost přátelská cena..
Jinak se fackuju, ještě před 2ma lety mi nabízeli ze starých zásob 4ks stovkových DIF 24 za 2 litry a já koupil jen jeden za pětikilo, protože jsem byl línej dojít k bankomatu..
Jinak se fackuju, ještě před 2ma lety mi nabízeli ze starých zásob 4ks stovkových DIF 24 za 2 litry a já koupil jen jeden za pětikilo, protože jsem byl línej dojít k bankomatu..
17:18:00
05.01.2010
05.01.2010
j_j
-> Duri - Prasa rider: bohužel se mi MBX asi nepodaří získat... :( je ve stadiu vyvařenýho skeletu. Navíc chci pořádně udělat i tuhle 67čku a jen lak bude za 22 :) MBG je dneska nejspíš mín než MBX...takže jsi na tom dobře...
www.auta5p.eu/zavody/.../ zbraslav_074.htm
měj se.
www.auta5p.eu/zavody/.../ zbraslav_074.htm
měj se.
17:03:08
05.01.2010
05.01.2010
Duri
-> j_j: Jasne pohoda, ja tiez nerad menim diely.Nikdy nevies co sa kedy zide. Drzim palce s tym MBX, hadam sa to podari.To bol vzdy aj moj sen, ale uz sa asi neuskutocni.Najskor MBG a potom uvidim :)
Vela zdaru pri renovacii
Vela zdaru pri renovacii
16:57:58
05.01.2010
05.01.2010
j_j
-> Duri - Prasa rider: Díky za info..oni už jsou pěkně v pokoji v policích, stejně jako třebo novej MB tachometr v mílích, novej tacho na octávku, atd. Mám to jako výzdobu pokoje :) Mám ještě zánovní dif 24- tak ten předělám na termosytič, pak asi další 4 karburátory. Přemejšlim, že bych nějaký nechal zgenerálkovat u toho týpka co doted vyrábí Š 1203. Neber si to zle,ale věci na embéčko nevyměňuju ani neprodávám. Ted si postavim tuhle 67čku - pěkně do originálu. Pak určitě ještě budu chtít bud další embéčko nebo 100. Od octávek sem už upustil...lepší se ted už z hlediska dílů držet řady MB/MBX/MBG/100/110. Musim ted už jen překecat kámoše aby mi prodal jeho MBX
16:30:40
05.01.2010
05.01.2010
Duri
-> j_j: U Olina si pisal, ze aj ten s termosyticom ma dif-21. To je tiez karbec na MBG/MBX.Odporucam dat oba do police a ochranovat. Na jednokarburatorovy motor to nedavaj, ma to maly difuzer.Alebo zozen dvojite sanie a sprav z toho dvojkarbec.
Je to poklad. Joooj ako by sa hodili na moje MBG, ale no co.... Hlavne ich ochranuj
Je to poklad. Joooj ako by sa hodili na moje MBG, ale no co.... Hlavne ich ochranuj
16:10:16
05.01.2010
05.01.2010
Duri
-> j_j: Tento karbec prosim neprerabaj na termosyticovy. Je ich velmi malo MBG/MBX a aj tak sa ti to asi nepodari.Telo karbecu nie je pripravene na sytic, tak sa ti tam nepodari ani nasrobovat vzdusnik a mozno ani ine casti. Ma to cenu zlata.Radsej pozhanaj nejaky iny. Ak chces motor na jeden karbec tak tento ma aj tak maly difuzer-21, zozen radsej dif-23 alebo dif-24. Prosim neznic ho! ( inac hodil by sa na MBG, nevymenis? :) )