
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fotky budou jen jsem si to založil v práci a tady fotky mého auta nemám. ale jen tak info muj stroj byl vyroben v červenci léta páně 1964. výrobní číslo 003930 / 1 barevny odstín ten co je na obrázku těd je auto momentálně do šroubku rozebrané ale už začínám pomalu díly zase spojovat v opraveném nebo popřípadě vyměněném stavu. foto bude v pondělí.
současny stav je už trochu lepší, motor jsem už v garáži spojil s převodovkou, dával jsem nové pístní kroužky a komplet jsem ho přetěsnil,novou spojkovou lamelu ta původní nebyla sjetá ale byly natažené díry u nejtů takže hrozilo jejich ustřihnutí. vyvařené levé rameno a levá nohavice, která byla děravá pod dorazovým plechem. na plech obroušené štíty a zbylé díly zadní nápravy, všechno už natřené a co nevidět to začnu skládat.
zadní náprava hotová všechno komplet -- konečně
současny stav je už trochu lepší, motor jsem už v garáži spojil s převodovkou, dával jsem nové pístní kroužky a komplet jsem ho přetěsnil,novou spojkovou lamelu ta původní nebyla sjetá ale byly natažené díry u nejtů takže hrozilo jejich ustřihnutí. vyvařené levé rameno a levá nohavice, která byla děravá pod dorazovým plechem. na plech obroušené štíty a zbylé díly zadní nápravy, všechno už natřené a co nevidět to začnu skládat.
zadní náprava hotová všechno komplet -- konečně
Jerry / Škoda 1000 MB - komentáře:
Na parádu,krásna je

-> jerry21: Pěkně jsi ji dal dohromady. Obdivuju, že jsi z těch zadních blatníků ještě něco vytvořil. Hlavně ať sloužej bez dalšího rozpadání ;-)
Pěknej výsledek a ten interiér se k barvě auta moc hodí

-> wattanen: dikes
-> packa:
-> packa:
5let prace

Hmm pěkný kousek chválím práci
Pěkná práce, budeš mít pěkný mb.
tadyk taková promarněná aukce www.aukro.cz/item10433674
27.html
-> jerry21: ahoj, koukám jak ti to pěkně jde od ruky, držím palce, jen tak dál

dal jsem nové gumičky do hbv a je to ok
-> jerry21: Mě napadá zpětnej ventil v HBV, kterej v systému drží tlak - že nevydržel muka čekání..
těd mě ale trápí ještě jenda věc ... zapojil jsem brzdy a odvzdušnil. pedál brzdy ja uplně tvrdý a i když na něm dlouho stojím tak neklesá, ale když ho sešlápnu za 5 min klesne prošlápnu se až na podlahu a když zas dvakrát šlápnu tak je uplně nahoře. čím by to mohlo být ?? špatné gumičky v HBV? dik
tak děkuju za suprový popis jak to mam udělat s tou ruční brzdou !!!! :-) a potrubí s termosytičem už mam a komplet zapojeno:-) vyrobit si trubičky to bylo taky žůžo ... přidám nějaké další fotky.
Jestli ještě scháníš to výfukové potrubí na termositič,tak ho mam doma,pokud by si měl zájem.Jiří
-> jerry21: Krásná práce, jen tak dál, budu se muset přijet podívat

Takže citujem V. Baťu: "1. Z horní stěny podlahového kanálu za ruční pákou brzdy se vymontuje trojúhelníkové víko, t.j. držák s vodícími kladkami. Na brzdové lano se navlékne pružina a koncovka pro zadní zakotvení bovdenové hadice. Lano se navlékne do bovdenové hadice a nasadí se do páky zadní čelisti brzdového ústrojí. Lano i hadice se provléknou stěnou karosérie do prostoru pod zadními sedadly. Bovdenová hadice se zakotví a lano se provlékne otvorem pro držák vodících kladek.
2. Lano se vloží z levé strany do horní vodící kladky, přesune se dopředu a vytáhne se otvorem pro ruční páku brzdy. Z levé strany se vloží do tažné kladky a vrátí se zpět do kanálu. Vytáhne se otvorem vodících kladek a páka s tažnou kladkou se vsune do kanálu. Upevní se šrouby a pružnými podložkami. Lano z pravé strany se nasadí na spodní vodící kladku, vloží se znovu do kanálu a otvorem ve stěně kanálu se vsune do prostoru pod levým zadním sedadlem.
3. Lano se povytáhne a držák s vodícími kladkami se upevní šrouby s pružnými podložkami. Lano se připojí svorkou na táhlo (koncovku) a spojí se s táhlem levého brzdového lana. Bovdenová hadice se zajistí pojistným kroužkem v koncovce ve štítu. Obě hadice se upevní na vzpěrné rameno. Štít ústrojí se uzavře pryžovou zátkou
"
2. Lano se vloží z levé strany do horní vodící kladky, přesune se dopředu a vytáhne se otvorem pro ruční páku brzdy. Z levé strany se vloží do tažné kladky a vrátí se zpět do kanálu. Vytáhne se otvorem vodících kladek a páka s tažnou kladkou se vsune do kanálu. Upevní se šrouby a pružnými podložkami. Lano z pravé strany se nasadí na spodní vodící kladku, vloží se znovu do kanálu a otvorem ve stěně kanálu se vsune do prostoru pod levým zadním sedadlem.
3. Lano se povytáhne a držák s vodícími kladkami se upevní šrouby s pružnými podložkami. Lano se připojí svorkou na táhlo (koncovku) a spojí se s táhlem levého brzdového lana. Bovdenová hadice se zajistí pojistným kroužkem v koncovce ve štítu. Obě hadice se upevní na vzpěrné rameno. Štít ústrojí se uzavře pryžovou zátkou

zdrávím s prací na autě se pomalu chylím ke ke konci co nevidět sem vložím fotky, ale ptořebuju malou radu. jak zapojit a provléct lano ruční brzdy přes ty kladky uvnitř tunelu. už je to dva roky co jsem to rozebíral a nějak si to nepamatuju. nechápu proč jsou dvě kladky nad sebou před ruční brzdou .. nevím co tam protáhnout . kdyby tam byla jedna tak mi to je jasny , protáhnu lanovod pravé strany přes kladku ruční brzdy na levou tam to připevním, ale nechápu na co tam jsou ty dvě kladky nad sebou před ruční brzdou, prosím o radu. dyžtak mi to napiště hodně polopaticky :-) dikes.
Pokiaľ máš potrubie na š 100 dá sa termosytič dorobiť. Treba spraviť len jednu dieru a dva štifty M6. Smyčka a termosytič sa dávali aj na nejaké vysokozdvižné vozíky. Takže skús hľadať u niekoho, kto robil s tými vozíkmi - prerábalo sa to na mechanický sytič a buď to ten mechanik hodil do koša, alebo zobral domov a hodil do skrine. Ja som takto prišiel k novému termosytiču aj smyčke zadarmo.
no chtěl bych to dodělat přes zimu...:-) včera jsem si přivezl namíchanou origo barvu ..modro šedá začnu to postupně dávat do plniče a brousit a brousit . :-)