skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
v roce 2007 jsem si splnil konecne svuj sen a sehnal jsem skodu 1000 mbx. mbx-ko ma doklady celkem pekny interier a bohuzel motor ze 130. mbx-ko je z roku 1967/10, origo barva ma byt slonova kost a taky bude.
Leden 2009 zdravim vsechny nadsence š 1000, auto me stoji porad v garazi, pouze shanim dily na renovaci, preji hodne trpelivosti
8.3.2009 koupím hliníkové růžky do interiéru auta, viz. poslední foto
5.7.2009 začínám renovovat motor, mám po renovaci pedálovou jednotku
20.12.09 hliníkové růžky do interiéru sehnány
21.01.10 koupím přední a zadní podběhy, nabídněte
3.04.10 podběhy koupeny, koupím podlahy předních kufrů a most. rozebírám auto a připravuji ke klempíři, fotky přidám
18.04.10 auto rozebráno, skelet opískován
10.5.10 auto mám u klempíře, několik aut 1000mb a mbx již zrenovoval, fotky přidám.koupím palubku do škody 1000 z deluxe
8.6.10 koupim prahy pouze s částí př. sloupku
1.11.10 koupím zední podběhy ze škody 1000 mb nebo na škodu 100
30.11.10 koupím díly mbx, děkuji za nabídku
11.1.11 koupím pěkné gumové koberce ze š 1000, palubku drsnou a matnou z modelu de luxe
nemáte někdo na prodej palubku na skodu 1000 mb, z deluxe modelu
koupím pneu origo tzv. zmijovky
10.7. 11 mám doma další mbx- ko, velice špatný stav, nafotím a ukážu
18.7.11 koupím nový chladic 1000 mb
18.9.11 koupím díly palubky na skoda 1000 z deluxe modelu
26.1.12 koupím palubku ze škody 1000mb de luxe, možno i jednotlivě / matná, drsná /
14.2. 2012 koupím kapiláru s budíkem, zachovalé čalovnění p. podběhů, pěkné koberce, palubku de luxe, a jiné díly mbx
25.2. 2012 koupím pružinku/pérko/ do stropní lampičky 1000mbx
5.3. 2012 koupím gumy trojúhelníkových oken
12.4.2012 prodam skoda 1000 MBX, skelet s napravami, rizenim a prevodovkou viz.foto, na aute je origo stitek s vyrobnimi udaji, bez tp. V případe zajmu nabidnete cenu, děkuji Pulda pro upřesnění, na prodej je jen to modré rezavé mbx
16.6.2013 Prodám další škoda mbx, jedno z prvních patnácti vyrobených, rok výroby 1966, pouze skelet/ to co je na fotce/ + odhlášený TP
Leden 2009 zdravim vsechny nadsence š 1000, auto me stoji porad v garazi, pouze shanim dily na renovaci, preji hodne trpelivosti
8.3.2009 koupím hliníkové růžky do interiéru auta, viz. poslední foto
5.7.2009 začínám renovovat motor, mám po renovaci pedálovou jednotku
20.12.09 hliníkové růžky do interiéru sehnány
21.01.10 koupím přední a zadní podběhy, nabídněte
3.04.10 podběhy koupeny, koupím podlahy předních kufrů a most. rozebírám auto a připravuji ke klempíři, fotky přidám
18.04.10 auto rozebráno, skelet opískován
10.5.10 auto mám u klempíře, několik aut 1000mb a mbx již zrenovoval, fotky přidám.koupím palubku do škody 1000 z deluxe
8.6.10 koupim prahy pouze s částí př. sloupku
1.11.10 koupím zední podběhy ze škody 1000 mb nebo na škodu 100
30.11.10 koupím díly mbx, děkuji za nabídku
11.1.11 koupím pěkné gumové koberce ze š 1000, palubku drsnou a matnou z modelu de luxe
nemáte někdo na prodej palubku na skodu 1000 mb, z deluxe modelu
koupím pneu origo tzv. zmijovky
10.7. 11 mám doma další mbx- ko, velice špatný stav, nafotím a ukážu
18.7.11 koupím nový chladic 1000 mb
18.9.11 koupím díly palubky na skoda 1000 z deluxe modelu
26.1.12 koupím palubku ze škody 1000mb de luxe, možno i jednotlivě / matná, drsná /
14.2. 2012 koupím kapiláru s budíkem, zachovalé čalovnění p. podběhů, pěkné koberce, palubku de luxe, a jiné díly mbx
25.2. 2012 koupím pružinku/pérko/ do stropní lampičky 1000mbx
5.3. 2012 koupím gumy trojúhelníkových oken
12.4.2012 prodam skoda 1000 MBX, skelet s napravami, rizenim a prevodovkou viz.foto, na aute je origo stitek s vyrobnimi udaji, bez tp. V případe zajmu nabidnete cenu, děkuji Pulda pro upřesnění, na prodej je jen to modré rezavé mbx
16.6.2013 Prodám další škoda mbx, jedno z prvních patnácti vyrobených, rok výroby 1966, pouze skelet/ to co je na fotce/ + odhlášený TP
David/ mbx - komentáře:
05:58:29
26.01.2012
26.01.2012
Peto 110R
krasna prajem vela stastnych kilometrov
13:28:44
24.01.2012
24.01.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> dejf: Moc pěkná práce ;) občas chodím koukat a moc pěkné. Jen tak pro zajímavost, čím jsi čistil blok, obal od převodovky a všeobecně tyhle hliníkové díly?
10:35:18
24.01.2012
24.01.2012
saskyn2
Chladič byl v originále asi černý, ale takhle je to určitě hezčí.
03:18:11
24.01.2012
24.01.2012
dejf
Kabal 09.01.12 10:05:10 napsal: → dejf: cau co jsi pouzil na podvozek a podbehy (tlumex,body??) a zustanou cerny nebo to budes taky lakovat??
jo a co ten vylestenej chladic?? nema bejt ten vrsek cernej?? ahoj, podběhy zůstanou černý, napíšu ti co to je příště. podle mě chladič má být vyleštěný
jo a co ten vylestenej chladic?? nema bejt ten vrsek cernej?? ahoj, podběhy zůstanou černý, napíšu ti co to je příště. podle mě chladič má být vyleštěný
10:20:08
13.01.2012
13.01.2012
Jozka
-> Bukaj: Začínám pociťovat příznaky schizofrenie..
Jo, to byl stejnej princip, u škodovek snažší kvůli velkýmu sortimentu "volnejch techničáků- kamarád vyměnil nahnilou Š125L za identickej bílej kousek z Anglie libovej, chlapík z ulice měl LS užovku dokonce z Belgie - na původní papíry, ale by tam se asi neměnil datum registrace, nebo jo? Nevšiml jsem si. No, MBX papíry sehnat, to jsem taky v 90. letech zkoušel a moc se nedařilo..
Jo, to byl stejnej princip, u škodovek snažší kvůli velkýmu sortimentu "volnejch techničáků- kamarád vyměnil nahnilou Š125L za identickej bílej kousek z Anglie libovej, chlapík z ulice měl LS užovku dokonce z Belgie - na původní papíry, ale by tam se asi neměnil datum registrace, nebo jo? Nevšiml jsem si. No, MBX papíry sehnat, to jsem taky v 90. letech zkoušel a moc se nedařilo..
10:02:34
13.01.2012
13.01.2012
Bukaj
-> Jozka:
Možný je, že byl problém přihlásit zahraniční značky vozů, ale se škodovkama asi problém nebyl, těch dovezených tu bylo hafo. I bratranec svého času jezdil s Rapidem 136 dotaženým z Holandska, nebo odkud...
...znáš to, co úředník nezná, to zakáže :-D
Možný je, že byl problém přihlásit zahraniční značky vozů, ale se škodovkama asi problém nebyl, těch dovezených tu bylo hafo. I bratranec svého času jezdil s Rapidem 136 dotaženým z Holandska, nebo odkud...
...znáš to, co úředník nezná, to zakáže :-D
09:15:33
13.01.2012
13.01.2012
Jozka
-> Bukaj: Jo, tak jsem to myslel, přetypování - i tady měl někdo ze Slovenska Š120 asi 1967 - přetypovanou z MBX! S tím dovozem nevím, už si moc nepamatuju, jak to bylo, ale nějak 93 - 95 jsme se účastnil snahy dvě auta příhlásit (Alpine A110 a Citroen DS 21/1975) a bylo to neprůchodný.. ta Alpina se snad nakonec na papíry nějakýho Renaultu 16TX přihlásit povedla, bylo to na dobrý cestě, ten Citroen ale ne..
08:42:54
13.01.2012
13.01.2012
Bukaj
-> Jozka:
Myslím, že výměny kastle by měly v registru datum registrace původního auta, takže spíše přetypování.
A ty pozdější registrace mohou být třeba stavby (viděl jsem v bazaru MBčko model 68 roku výroby 1972 - v TP bylo razítko "stavba povolena" a poplatek 12 000 Kčs ), nebo dovozy ze zahraničí. Tak bych třeba viděl to MBX z roku 1995 - v devadesátých letech se sem tahaly dost i ojeté luxusní škodovky (nejen) z Německa...
Myslím, že výměny kastle by měly v registru datum registrace původního auta, takže spíše přetypování.
A ty pozdější registrace mohou být třeba stavby (viděl jsem v bazaru MBčko model 68 roku výroby 1972 - v TP bylo razítko "stavba povolena" a poplatek 12 000 Kčs ), nebo dovozy ze zahraničí. Tak bych třeba viděl to MBX z roku 1995 - v devadesátých letech se sem tahaly dost i ojeté luxusní škodovky (nejen) z Německa...
08:37:41
13.01.2012
13.01.2012
Bukaj
-> dejf:
Je to veřejně přístupná databáze, o které jsem se dozvěděl od kamaráda, který pracuje na vnitru - jednou nadával na svého kolegu, kterak spustil nějakou programovou operaci ve špičce a zhroutil se systém registru vozidel
Tak jsme se bavili na toto téma a tak nějak z něj vypadla informace o té databázi. Tak jsem ho zaúkoloval, aby ve volném čase zjistil počty MB, MBG a MBX. A asi po čtvrt roce se ozval, že to sice byla pakárna, že tam jsou asi kraviny, ale že to nějak vytáhl. Takže to asi nebylo jednoduché (ta data digitalizoval ten jeho bývalý kolega), ale něco mám. V databázi se eviduje značka, typ, objem, palivo, první registrace a okres
Je to veřejně přístupná databáze, o které jsem se dozvěděl od kamaráda, který pracuje na vnitru - jednou nadával na svého kolegu, kterak spustil nějakou programovou operaci ve špičce a zhroutil se systém registru vozidel
Tak jsme se bavili na toto téma a tak nějak z něj vypadla informace o té databázi. Tak jsem ho zaúkoloval, aby ve volném čase zjistil počty MB, MBG a MBX. A asi po čtvrt roce se ozval, že to sice byla pakárna, že tam jsou asi kraviny, ale že to nějak vytáhl. Takže to asi nebylo jednoduché (ta data digitalizoval ten jeho bývalý kolega), ale něco mám. V databázi se eviduje značka, typ, objem, palivo, první registrace a okres
07:49:18
13.01.2012
13.01.2012
Jozka
-> Bukaj 12.01.12 23:43:16: Tos teda fakt kabrňák.. pokoušel jsem se též hledat někdy v roce 2007, ale vypadávaly na mě takový nesmysle (škoda 100S/1972 apod.), že jsem toho zase hodně rychle nechal.. Je to, jak kdyby existovaly i prapředprototypy, ale možná to budou výměny (přetypování)..
05:01:54
13.01.2012
13.01.2012
dejf
Bukaj 12.01.12 23:43:16 napsal: Dle statistiky MVČR (registr vozidel) je v současnosti v republice registrovaných 101 vozidel Škoda 1000 MBX. Ale je to statistika a tudíž velmi nepřesná…
Jedno auto je registrováno 1964, dvě 1965 po desíti v 1966 a 1969, cca 20 vozů 1968 a zbytek (naprostá většina) 1967. A nakonec jeden vůz registrovaný 1995.
Měly by to všechno být vozy s litrovým motorem 988ccm a všechny benzínové
1100 MBX jsem zatím nehledal.
Ve statistice nejsou uvedeny vozy v polopřevodu a v depozitu. Všechno jsou to auta dosud registrovaná.
Ale věřte statistikám…
Jinak chválím, Dejfe, vypadá to dokonale děkuji. zajímavé info, jak si k tomu přišel, myslím tu statistiku
Jedno auto je registrováno 1964, dvě 1965 po desíti v 1966 a 1969, cca 20 vozů 1968 a zbytek (naprostá většina) 1967. A nakonec jeden vůz registrovaný 1995.
Měly by to všechno být vozy s litrovým motorem 988ccm a všechny benzínové
1100 MBX jsem zatím nehledal.
Ve statistice nejsou uvedeny vozy v polopřevodu a v depozitu. Všechno jsou to auta dosud registrovaná.
Ale věřte statistikám…
Jinak chválím, Dejfe, vypadá to dokonale děkuji. zajímavé info, jak si k tomu přišel, myslím tu statistiku
23:43:16
12.01.2012
12.01.2012
Bukaj
Dle statistiky MVČR (registr vozidel) je v současnosti v republice registrovaných 101 vozidel Škoda 1000 MBX. Ale je to statistika a tudíž velmi nepřesná...
Jedno auto je registrováno 1964, dvě 1965 po desíti v 1966 a 1969, cca 20 vozů 1968 a zbytek (naprostá většina) 1967. A nakonec jeden vůz registrovaný 1995.
Měly by to všechno být vozy s litrovým motorem 988ccm a všechny benzínové
1100 MBX jsem zatím nehledal.
Ve statistice nejsou uvedeny vozy v polopřevodu a v depozitu. Všechno jsou to auta dosud registrovaná.
Ale věřte statistikám...
Jinak chválím, Dejfe, vypadá to dokonale
Jedno auto je registrováno 1964, dvě 1965 po desíti v 1966 a 1969, cca 20 vozů 1968 a zbytek (naprostá většina) 1967. A nakonec jeden vůz registrovaný 1995.
Měly by to všechno být vozy s litrovým motorem 988ccm a všechny benzínové
1100 MBX jsem zatím nehledal.
Ve statistice nejsou uvedeny vozy v polopřevodu a v depozitu. Všechno jsou to auta dosud registrovaná.
Ale věřte statistikám...
Jinak chválím, Dejfe, vypadá to dokonale
23:55:09
09.01.2012
09.01.2012
dejf
díky, potěšilo
13:10:05
09.01.2012
09.01.2012
skoda 120 es
-> dejf: parádní prácička
10:05:10
09.01.2012
09.01.2012
Kabal
-> dejf: cau co jsi pouzil na podvozek a podbehy (tlumex,body??) a zustanou cerny nebo to budes taky lakovat??
jo a co ten vylestenej chladic?? nema bejt ten vrsek cernej??
jo a co ten vylestenej chladic?? nema bejt ten vrsek cernej??
12:24:54
16.10.2011
16.10.2011
P@wlos
nadhera, jen tak dal...
07:29:50
12.10.2011
12.10.2011
Jozka
-> Embeso: No, všude se akorát píše, že do X dotlačil boleslav Motokov, ale čísla jsem taky neviděl. Asi jako s Feliciema, tam taky znám pouze údaj, že bylo exportováno "o hodně víc, nežli polovina". Ale dohledat by se to určitě dalo..
19:22:52
11.10.2011
11.10.2011
Embeso
Slyšel jsem,že snad třičtrtiny produkce putovaly ven,ale nemám to nijak doložený,což by znamenalo pouze nějakých 630 aut pro celý Česko/Slovensko
07:45:49
10.10.2011
10.10.2011
Jozka
-> Embeso: Jo, holt MB a kilo do šrotu, X a R do stodoly.. Taky odhaduju počet zhruba kolem 100 ks, což je dost i vzhledem k tomu, že to byl vývozní artikl.
14:27:11
07.10.2011
07.10.2011
Embeso
Jozka 07.10.11 07:54:04 napsal: → Embeso: Někdo v něm „hledal vedoucího“.. Ale zadní okýnka se normálně vyndavají vnitřkem.
Můj 2. kus je možná ještě zběsilejší než tento..A nebo se snažil otevřít zadní dveře... Teda já se nestačm divit,kolik se těch dvojdvířek dochovalo.Když pominu v jakém jsou většinou stavu tak z 2517 se jich takových 100ks dožilo dneška,což je celkem slušný.Kéž by to tak bylo i u čtyřdvířek
Můj 2. kus je možná ještě zběsilejší než tento..A nebo se snažil otevřít zadní dveře... Teda já se nestačm divit,kolik se těch dvojdvířek dochovalo.Když pominu v jakém jsou většinou stavu tak z 2517 se jich takových 100ks dožilo dneška,což je celkem slušný.Kéž by to tak bylo i u čtyřdvířek