Pořízeno v dubnu 1997 s TP pro 1965, v.číslo 084 137, motor 121 626. V podstatě to byl skelet s P nápravou, převodovkou, P+Z oknem a zadními dveřmi, levá polovina vyvařená, k tomu papíry, celkem za 6000.
Původní záměr bylo zabavit se po večerech na montáži a udělat (spíš padělat) originál stav. Měl jsem i střechu s žebrem a úzkým sloupkem na výměnu.
Po několika veselých km na laně pytláckými stezkami (skoro to nebrzdilo) a umístění na dílně jsem postupně zjistil, že a) karosérie, sešitá v Kvasinech jako ND a měněná nejspíš profesionálně v r. 81 je až na podběhy "stovka" , b) rozdělaná oprava byla dost horká jehla (základní nátěr přímo na rez, šikmo navařený práh.., c) a nejhorší nakonec - stařeček, na kterýho byl psán TP, nebyl k nalezení.
Protože skelet byl docela slušný, rozhodl jsem se využít zbytky ze zbrkle vyšrotované Š110LS a taky realizovat pár "vylepšení", který jsem měl v hlavě a hlavně pořídil odpovídající identitu pro druhé pololetí roku 1968.
Oprava skeletu trvala asi 5 let (s pauzama délky 3 až 6 měsíců), lak zrál pak skoro rok, nastrojování 4 roky a ještě není hotovo. Mezitím trojí stěhování, dvojí změna zaměstnání, jedna povodeň..
Nějaký zvláštnosti.. el.instalace vznikla zkřížením MB, 110LS, 110R a pár nápadů, budíky jsou většinou 110R, obroušený, stříklý a po nalepení jednotlivých symbolů (čárku po čárce) opatřený bezbarvým lakem, P náprava 110LS, převodovka Š105, chladič oleje, sedadla 110LS polohovací, hodiny T72, motor 110L a posléze 110LS pošlechtěný, lak Ford Mondeo (jsou v tom takový stříbrný šupinky, ale ještě jsem to neumyl)
... a to pod tím nárazníkem byly fanfáry PAL, byla to první věc, co na autě fungovala. To byl pocit! Nicméně vyžadovaly ladění a byly vystřídány sadou ze soudobé Octavie - který měly i její životnost, takže po pár houknutích aktuálně pár od Fiamm.
Dopadlo to jak to dopadlo, leckde jsem improvizoval, dělal kompromisy a něco naštěstí úplně vypustil (např. úpravu pro 5q). Plány postupně plněny (dát Metazy místo Meteorů, taky motor 110LS, kterej má do MB správný číslo), ale pořád ještě není nedotvořeno úplně vše.
Díky za reakce věsměs kladné, přitom jsem si uvědomil, že bych měl poděkovat těm, kteří vypomohli byť jen drobnostma. Ale nejdou vyjmenovat, řekl bych, že jich bylo tak kolem 30ti... (Mário, ten voltmetr přestal voltmetrovat!)
2009-04-14: A při prvním jarním výletu tachometr tachometrovat. Přes asi dvacatero nasazení náhonu do budíku je tam zčistajasna permoník a buší do rafičky!
2009-08-24: Bohužel zase nic moc.. Auto se sice líbí, ale místo plánovaného čalounění dveří, přemístění houkaček apod. jsem pouze nasadil dárek od kolegy - opěrky P sedadel, namísto taktéž plánované výroby opěradel s opěrkami výsuvnými. Další foto je odpověď na čísi dotaz..
2015-12-02 Se tu nic nedělo..
Jožka MBB - komentáře:
-> Tom Troll: No to by byl objev ! Konečně 2nd sada.. vyptávám se vlastně furt - a stále nic !
-> j_j: Jo, hrabe jak sviňa - ty pneumatiky jsou po 20-ti letech už asi trochu tvrdší..

hezký, je to eMBéčko sleeper....lepší na semaforech nedráždit :D !
-> Jozka: Tyjo, ta fotka mi teď připomněla, že jsem docela velmi nedávno viděl tyhle větračky na autě na bazoši, pomodlí se abych tu fotku měl uloženou, vím že jsi to tu řešil, co je to zač.

-> Jozka: 
Mám dojem, že v lednu MBB ještě nikdy nejezdilo - aneb jaro 2023, pt.1..
-> zralous: 
-> Jozka: to potom jo, já si hned říkal, že ty bys ji dobrovolně určitě vyměnit nenechal

-> zralous: 
Ta byla.. "propůjčená"

-> Jozka: Kam zmizela ta pěkná SPZ z 6. fota?
-> MimiMB: K tomu TP z roku 1965 existoval už leda tak možná volant a pár dílů interiéru (=skelet pryč, motor pryč), navíc byly "nepřepsatelný"
. A jednu z posledních náhradních karosérii, vyrobenou nejspíš v roce 1979 do žádnýho původního stavu nedáš, resp. je úplná pitomost se o to snažit.
-> Jozka: To se nedivím no, občas když jenom vidím ty lidi, jak parkujou nebo lezou z aut..
-> Deacon: To byla spíš vyjímka, že jsem nebyl přes noc, jinak ho tam neberu - na Hlinkách přenocovalo jen jednou a dodneška je to vidět na Z kapotě..

-> Deacon: Jojo, byl jsem v Týně celý odpoledne..

-> Jozka: Nejsi takhle náhodou v Týně?

-> novotny540: No, s tím X, resp. s jeho karosérií by už bylo opravdu na čase nějak výrazněji pohnout..
Ahoj. Vidím že jedeš hlavně v Mbéčkách. Máš u mě plus takové krasavce vidím rád! ještě jsem zvědavý na mbx

-> Péďa17: Dík, už mi vadí jen ten airpiksel..

-> Jozka: Krásný motor jako zbytek auta