skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pořízeno v dubnu 1997 s TP pro 1965, v.číslo 084 137, motor 121 626. V podstatě to byl skelet s P nápravou, převodovkou, P+Z oknem a zadními dveřmi, levá polovina vyvařená, k tomu papíry, celkem za 6000.
Původní záměr bylo zabavit se po večerech na montáži a udělat (spíš padělat) originál stav. Měl jsem i střechu s žebrem a úzkým sloupkem na výměnu.
Po několika veselých km na laně pytláckými stezkami (skoro to nebrzdilo) a umístění na dílně jsem postupně zjistil, že a) karosérie, sešitá v Kvasinech jako ND a měněná nejspíš profesionálně v r. 81 je až na podběhy "stovka" , b) rozdělaná oprava byla dost horká jehla (základní nátěr přímo na rez, šikmo navařený práh.., c) a nejhorší nakonec - stařeček, na kterýho byl psán TP, nebyl k nalezení.
Protože skelet byl docela slušný, rozhodl jsem se využít zbytky ze zbrkle vyšrotované Š110LS a taky realizovat pár "vylepšení", který jsem měl v hlavě a hlavně pořídil odpovídající identitu pro druhé pololetí roku 1968.
Oprava skeletu trvala asi 5 let (s pauzama délky 3 až 6 měsíců), lak zrál pak skoro rok, nastrojování 4 roky a ještě není hotovo. Mezitím trojí stěhování, dvojí změna zaměstnání, jedna povodeň..
Nějaký zvláštnosti.. el.instalace vznikla zkřížením MB, 110LS, 110R a pár nápadů, budíky jsou většinou 110R, obroušený, stříklý a po nalepení jednotlivých symbolů (čárku po čárce) opatřený bezbarvým lakem, P náprava 110LS, převodovka Š105, chladič oleje, sedadla 110LS polohovací, hodiny T72, motor 110L a posléze 110LS pošlechtěný, lak Ford Mondeo (jsou v tom takový stříbrný šupinky, ale ještě jsem to neumyl)
... a to pod tím nárazníkem byly fanfáry PAL, byla to první věc, co na autě fungovala. To byl pocit! Nicméně vyžadovaly ladění a byly vystřídány sadou ze soudobé Octavie - který měly i její životnost, takže po pár houknutích aktuálně pár od Fiamm.
Dopadlo to jak to dopadlo, leckde jsem improvizoval, dělal kompromisy a něco naštěstí úplně vypustil (např. úpravu pro 5q). Plány postupně plněny (dát Metazy místo Meteorů, taky motor 110LS, kterej má do MB správný číslo), ale pořád ještě není nedotvořeno úplně vše.
Díky za reakce věsměs kladné, přitom jsem si uvědomil, že bych měl poděkovat těm, kteří vypomohli byť jen drobnostma. Ale nejdou vyjmenovat, řekl bych, že jich bylo tak kolem 30ti... (Mário, ten voltmetr přestal voltmetrovat!)
2009-04-14: A při prvním jarním výletu tachometr tachometrovat. Přes asi dvacatero nasazení náhonu do budíku je tam zčistajasna permoník a buší do rafičky!
2009-08-24: Bohužel zase nic moc.. Auto se sice líbí, ale místo plánovaného čalounění dveří, přemístění houkaček apod. jsem pouze nasadil dárek od kolegy - opěrky P sedadel, namísto taktéž plánované výroby opěradel s opěrkami výsuvnými. Další foto je odpověď na čísi dotaz..
2015-12-02 Se tu nic nedělo..
Původní záměr bylo zabavit se po večerech na montáži a udělat (spíš padělat) originál stav. Měl jsem i střechu s žebrem a úzkým sloupkem na výměnu.
Po několika veselých km na laně pytláckými stezkami (skoro to nebrzdilo) a umístění na dílně jsem postupně zjistil, že a) karosérie, sešitá v Kvasinech jako ND a měněná nejspíš profesionálně v r. 81 je až na podběhy "stovka" , b) rozdělaná oprava byla dost horká jehla (základní nátěr přímo na rez, šikmo navařený práh.., c) a nejhorší nakonec - stařeček, na kterýho byl psán TP, nebyl k nalezení.
Protože skelet byl docela slušný, rozhodl jsem se využít zbytky ze zbrkle vyšrotované Š110LS a taky realizovat pár "vylepšení", který jsem měl v hlavě a hlavně pořídil odpovídající identitu pro druhé pololetí roku 1968.
Oprava skeletu trvala asi 5 let (s pauzama délky 3 až 6 měsíců), lak zrál pak skoro rok, nastrojování 4 roky a ještě není hotovo. Mezitím trojí stěhování, dvojí změna zaměstnání, jedna povodeň..
Nějaký zvláštnosti.. el.instalace vznikla zkřížením MB, 110LS, 110R a pár nápadů, budíky jsou většinou 110R, obroušený, stříklý a po nalepení jednotlivých symbolů (čárku po čárce) opatřený bezbarvým lakem, P náprava 110LS, převodovka Š105, chladič oleje, sedadla 110LS polohovací, hodiny T72, motor 110L a posléze 110LS pošlechtěný, lak Ford Mondeo (jsou v tom takový stříbrný šupinky, ale ještě jsem to neumyl)
... a to pod tím nárazníkem byly fanfáry PAL, byla to první věc, co na autě fungovala. To byl pocit! Nicméně vyžadovaly ladění a byly vystřídány sadou ze soudobé Octavie - který měly i její životnost, takže po pár houknutích aktuálně pár od Fiamm.
Dopadlo to jak to dopadlo, leckde jsem improvizoval, dělal kompromisy a něco naštěstí úplně vypustil (např. úpravu pro 5q). Plány postupně plněny (dát Metazy místo Meteorů, taky motor 110LS, kterej má do MB správný číslo), ale pořád ještě není nedotvořeno úplně vše.
Díky za reakce věsměs kladné, přitom jsem si uvědomil, že bych měl poděkovat těm, kteří vypomohli byť jen drobnostma. Ale nejdou vyjmenovat, řekl bych, že jich bylo tak kolem 30ti... (Mário, ten voltmetr přestal voltmetrovat!)
2009-04-14: A při prvním jarním výletu tachometr tachometrovat. Přes asi dvacatero nasazení náhonu do budíku je tam zčistajasna permoník a buší do rafičky!
2009-08-24: Bohužel zase nic moc.. Auto se sice líbí, ale místo plánovaného čalounění dveří, přemístění houkaček apod. jsem pouze nasadil dárek od kolegy - opěrky P sedadel, namísto taktéž plánované výroby opěradel s opěrkami výsuvnými. Další foto je odpověď na čísi dotaz..
2015-12-02 Se tu nic nedělo..
Jožka MBB - komentáře:
14:10:07
02.10.2012
02.10.2012
koště
tuhle sem na srazu velice obdivoval. taková lehce mafiánská.
15:04:37
13.08.2012
13.08.2012
Jozka
-> gabi751217 03.07.12 10:21:00: klasický 165/80-13, nějaký no name.. Sportline nebo tak něco..
10:21:00
03.07.2012
03.07.2012
gabi751217
myslel som na fotke c. 6
10:18:24
03.07.2012
03.07.2012
gabi751217
ahoj pekna 1000-ka,ake mas pneu na tych elektronoch,mam take iste a neviem co na nich obut tvoje sa mi pacia,aky rozmer?nech sa dari.
08:37:15
02.03.2012
02.03.2012
Jozka
-> Timil: Těch nečlěněných ploch se právě trochu "bojím".. Možná tapecy skončí u profesionála..
19:16:52
28.02.2012
28.02.2012
PAV-PO
-> Timil: na 20. fotce to nevypada spatne
15:14:49
28.02.2012
28.02.2012
Timil - zrušená registrace
pecka auto ;) u tech dveri bych volil spis nejake prosivani aby rozbilo tu velkou prazdnou plochu :)
13:42:05
26.10.2011
26.10.2011
Péďa17
-> Jozka: Pěkná tisícovka koukal jsem na ní v Běšinech
14:26:34
20.06.2011
20.06.2011
Jozka
-> Brabi1987: Staví se trochu lepší motor.. a odešlo počítadlo km. Jinak bohužel krom drobných zásahů do elektroinstalace asi nic..
06:23:26
15.06.2011
15.06.2011
Brabi1987
-> Jozka: něco nového na tomto voze?
11:45:31
07.07.2008
07.07.2008
Jozka
-> tomo227: A taky se na nich pořád něco děje.. bohužel.
14:40:21
01.07.2008
01.07.2008
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Jozka: mas riadne budikovo :-)
12:11:05
07.04.2008
07.04.2008
tommyR136
-> Jozka: Tak jak filtřík? Už filtruje?
12:28:02
03.03.2008
03.03.2008
Jozka
-> zillo.sk: Palubka je z 2mm plechu..
16:30:41
22.02.2008
22.02.2008
zillo.sk
serus celkom slusna MB a s coho to ma palubovku
23:34:12
05.02.2008
05.02.2008
WMA - navigátor :)
-> Jozka: držím ti palce, aby jsi to mel jednou uplne podle svych predstav. Je pekna ale uz i ted. Dal jsem si te do oblibenych. Preju ti uspech
15:30:02
12.01.2008
12.01.2008
S_K_O_D_A
-> Jozka: Mne sa paci aj ta palubovka :D
11:14:20
10.01.2008
10.01.2008
Jozka
Ani už sám nevím ..kontrolky jako ve 120LS (s kontrolkou na tlumený světla), přídavný dálkový, mlhovky,světlo v kufru, zadní mlhovka a ?..k tomu jsou kolíbky napravo, otočný přepínače jsou standart 110LS, nalevo kolíbky na světlo v kabině, vypínání pípáku pamatováku, zhasínání osvětlení budíků a ?. Pod spínací skřínkou je reostat osvětlení, nad ní startovací tlačítko.Na konzoli je rezervní tahovej vypínač, zapalovač a tři dvoucestný. Jeden spíná kontrolu žárovek (rozsvítí se celá palubka jak vánoční stromeček) a ty další měly bejt na audio. ...a pod palubkou jsou zdvojený pojistky (16) a pět relátek. Úplně jsem se zpotil. Na ty ?? bych musel sednout do auta nebo ke schématu.
10:00:11
10.01.2008
10.01.2008
Jozka
-> kája: -> samot.n: No to jsou fanfáry.. Trošku jako pěst na oko, měli být schovaný za "příčnými členy nárazníku". Jenže s nima se mi to nevešlo do garáže
09:57:49
10.01.2008
10.01.2008
Pavel P..
pěknej litřík ale ta palubka to je jak v letadle, na co všechno jsou ty vypínače a kontrolky?