skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak začít? Někdy v sedmnácti jsme si pořídili Š 1100MB 1969 a k tomu nějakou druhou kastli, která byla na sráč schilá (bohužel fotky nejsou) na náhradní díly:). 1100MB bohužel časem shořelo, ale mezitím už jsem se začal pouštět do opravy tohodle mého kdysi ´´schnilouška´´:)Chtěl jsem v osmnácti mít bezva káru:) Takže kastle je modelově rok +- 1967. Jediné úpravy jsou rozšíření tunelu na 5-ti kvalt a náporový chladič ve stylu škoda 130 RS. Podvozek je obyč emko ale aby se tam vešlo, tak jsou o malinkej kousek (cca 2cm) rozšířený zadní blatníky. Motor zatím bez úprav š favorita 5-ti kvalt š 125 se stálým převodem 4,22. Kola zatím vyžrané loukotě ale na jaře už budou lílé 13-ti palcové plecháče s menším límečkem:) Interiér jsem se snažil zachovat původní ale stejně dostal ochranný rám, přečalouněné přední sedačky z felicie a zadní jsou přečalouněné originál. Dál je tam akorát kaplička s otáčkoměrěm a troška muziky:) Rádio SONY GT616u s USB vstupem krmí dvoupásmáky MAC AUDIO a zesík magnát a se super zvukem basáky TVM :) Bohužel v osmnácti jsem se auta nedočkal ale po pěti letech práce je tu výsledek, tak doufám, že se líbí:))))))
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Chtěl jsem dát silnější hlavu z felicie 50 Kw, ale když jsem zjistil, že můj motor je 135, opustil jsem od tohoto záměru:( Na motoru 135 je nárůst výkonu minimální oproti 136 a přestavba motoru na 136 byla cenově srovnatelná s koupí jiného motoru. Proto jsem se rozhodl pro trošku mladšího koně FBI 1.4 MPI :) Už od základu je na něm silější hlava 50kw a hlavně je tam zdvih 78mm z čehož vyplývá 1.4 litru. Tak teď začít makat a doufám, že na jaře pojedeme :)
skoda-virt.cz/cz/.../4536 -plamenak
24.3. byl první start :) , Teď už mám najeto přes 500 kilometrů a zatím bez závad :)
Jarda - komentáře:
-> jarda.kadoun: jak zy ho natahoval? Klucy ho nějak převářely a bilo to na houvno, blbě to zedělo anetěznylo, a práce jak zvyň.
-> jarda.kadoun: OK, tak já to oteztuju. Je to dobrá mazkovaĝka, y kdiž, kdo sná.....
Důležytá ynformace pro všechni
: Plechoví ventyloví výko je jenom na obou koncých o kouzek usšý a ztaĝý ho jen o kouzek vitáhnout, abi ze pod něj zchovali ventyli. ŭádná věda 


Prozymtě, jak zy doztal to 120cýtkoví výko ventylů na tu hlavu, já to skoušel a drhlo to, nějak to nešlo.
tikraavoo..ako zy natu fabyu natlacyl plechove ventilove vyko?

Nooo fakt moc kraaaaznej,kdi biz to nahodou chtel prodat :P daj vedet sa kolyk..
tye predne blatnyki zu na model 64-66, zu dozt vsacne, mohol bi zy zy tam prydat tye lyzti
davam do oblubeních, Nádhera

Fakt moc pěkná... šup a už je v oblýbeních! 

Chlape, zmekam zlobouk, krazna prace...
Budu muzet opravdu přydat něco o mim autě, protože my jynak ZLUKI azy nedá tu zlýbenou hlavu



No koneĝně jzy zy zem přydal fotki! Ješte přydej popyz 

Parádný tauzndka.Nebil zy z ný náhodou někdi v dýlně na Jyhotranzu v ČB.
ta zpska je huztá,v ČKD dělá můj zkorotchán
,jynak lytřýk kráznej!

moc heski auto , mam dotas , jaké jzy použyl tezněný na okna a na těch trojuhelnýkách
krázka, fakt moc povedení

Nadhera
Ten chladyĝ - Huztí. 
