skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
POPIS:
auto Škoda 1000 MB
r.v.: 1967
MOJE ŠKODA 1000 MB
-něco málo k mému novému autu...
Auto jsem koupil 10.10.2007 na inzerat...za symbolickou cenu, naštěstí pro mně pání co to prodávala neměla tušení co vše prodáva... Auto ji zůstalo po manželovi, který byl celý život automechanik... což znamená že auto bylo po celou dobu v dobrých rukou. To znamená pravidelně stříkané dutiny, a na celém podvozku a napravách asi 0,5 cm tlumexu. A pro mne to znamenalo, že jsem k autu obdržel nezpočet nových dílu např (komlet novou plechařinu, nové narazníky, světla, nové přední i zadní napravy, součástky na motor i převodovku).. :))))
Auto nyní čeká kompletní rekonstrukce, a jak to tak vypadá vše bude z velké části z nových originálních dílů.
A měl by to být veterán jak má být.. snad se to povede... Zatím jsem jen rozhodnut o budoucí barvě a ta bude oranžová, jelikož tísícovek se v této barvě dělalo velmi málo a nýní již není teměř k vidění, a za druhé se mi velice libí...
CO SE DĚJE:
- 10.10.2007 - se začala psát nová historie tohoto vozu...
- 18.10.2007 - odstrojování exteriéru - dveře, narazníky, kapoty a blatníky
- 05.11.2007 - odstrojování interiéru - sedačky, koberečky, okna,..
- 12.11.2007 - odstrojování motorového prostoru - chladič, topení, dynamo, komplet eletrika atd.
- 13.11.2007 - vyndávání motoru
- 16.01.2008 - čištění motoroveho prostoru, očištěno perchlorethylenem a natřeno základem S2003
- 02.02.2008 - vyndání zadní nápravy
- 06.02.2008 - vyndání převodovky a topení
- 09.02.2008 - vyndání přední nápravy
- 10.02.2008 - vyndání nádrže
- 11.02.2008 - vyndání a označení elektro instalace
- 12.02.2008 - vyndání a rozdělání HBV a sundání tlumexu z LZ podběhu...
- 13.02.2008 - sundání tlumexu z LP podběhu ...
- 10.03.2008 - sundání tlumexu z PP a PZ podběhu ...
- 28.03.2008 - kompletně dootstrojeno, auto polozeno na bok, čištění spodku od tlumexu..
- 09.04.2008 - celá podlaha dočištěna od tlumexu
- 26.04.2008 - očištění zadní části podlahy kolem baterie od tlumexu
- 02.05.2008 - odvrtání spodního banánu (před nadrží) + opiskování a natření nového
- 03.05.2008 - dočištěné zadní podběhy od tlumexu
- 07.05.2008 - odstrojeni stropu
- 23.10.2008 - připrava na piskovani
- 24.10.2008 - piskovani
------------------------- -------
- od te doby natreno zakladem + drobne prace
------------------------- -------
- 02.08.2011 opiskovány nové prahy, přední podběhy, vyztuhy prahu a kastlik baterky + držáky sedaček
vše očištěno perchlorethylenem a nasledně nastříkane zinkovým sprejem a formexem
- 09.08.2011 prahy, výztuhy, kastlik a držaky sedaček navic přesříkány synorexem
- 15.11.2011 auto komplet vyvařeno a rovnou od klempiře převezeno k lakyroj na nastřik plniče
- 27.11.2011 auto přivezeno od lakyrníka (zatim pouze plnič)
- 27.01.2012 pískovani blatniku a přední vyklapěčky a zrovna odvoz k lakyroj
- 09.02.2012 pískovani předni zadni kapoty a zadního cěla a zrovna odvoz k lakyroj
- 08.03.2012 přivezeny kapoty v plniči a ze spodni strany nasřikane Drohnexem (nahrada za gumoasfalt)
- 19.04.2012 4x nové dveřre opiskovány .. (po vystuzeni dvere pujdou znova na piskovaní venkovni strany)
- 25.04.2012 vystříkavaní dutin a natiraní vnitřku dveři
KOUPÍM:
- červené sklo do zadní kovové mlhovky...
- nový prostřední díl předního narazníku
auto Škoda 1000 MB
r.v.: 1967
MOJE ŠKODA 1000 MB
-něco málo k mému novému autu...
Auto jsem koupil 10.10.2007 na inzerat...za symbolickou cenu, naštěstí pro mně pání co to prodávala neměla tušení co vše prodáva... Auto ji zůstalo po manželovi, který byl celý život automechanik... což znamená že auto bylo po celou dobu v dobrých rukou. To znamená pravidelně stříkané dutiny, a na celém podvozku a napravách asi 0,5 cm tlumexu. A pro mne to znamenalo, že jsem k autu obdržel nezpočet nových dílu např (komlet novou plechařinu, nové narazníky, světla, nové přední i zadní napravy, součástky na motor i převodovku).. :))))
Auto nyní čeká kompletní rekonstrukce, a jak to tak vypadá vše bude z velké části z nových originálních dílů.
A měl by to být veterán jak má být.. snad se to povede... Zatím jsem jen rozhodnut o budoucí barvě a ta bude oranžová, jelikož tísícovek se v této barvě dělalo velmi málo a nýní již není teměř k vidění, a za druhé se mi velice libí...
CO SE DĚJE:
- 10.10.2007 - se začala psát nová historie tohoto vozu...
- 18.10.2007 - odstrojování exteriéru - dveře, narazníky, kapoty a blatníky
- 05.11.2007 - odstrojování interiéru - sedačky, koberečky, okna,..
- 12.11.2007 - odstrojování motorového prostoru - chladič, topení, dynamo, komplet eletrika atd.
- 13.11.2007 - vyndávání motoru
- 16.01.2008 - čištění motoroveho prostoru, očištěno perchlorethylenem a natřeno základem S2003
- 02.02.2008 - vyndání zadní nápravy
- 06.02.2008 - vyndání převodovky a topení
- 09.02.2008 - vyndání přední nápravy
- 10.02.2008 - vyndání nádrže
- 11.02.2008 - vyndání a označení elektro instalace
- 12.02.2008 - vyndání a rozdělání HBV a sundání tlumexu z LZ podběhu...
- 13.02.2008 - sundání tlumexu z LP podběhu ...
- 10.03.2008 - sundání tlumexu z PP a PZ podběhu ...
- 28.03.2008 - kompletně dootstrojeno, auto polozeno na bok, čištění spodku od tlumexu..
- 09.04.2008 - celá podlaha dočištěna od tlumexu
- 26.04.2008 - očištění zadní části podlahy kolem baterie od tlumexu
- 02.05.2008 - odvrtání spodního banánu (před nadrží) + opiskování a natření nového
- 03.05.2008 - dočištěné zadní podběhy od tlumexu
- 07.05.2008 - odstrojeni stropu
- 23.10.2008 - připrava na piskovani
- 24.10.2008 - piskovani
------------------------- -------
- od te doby natreno zakladem + drobne prace
------------------------- -------
- 02.08.2011 opiskovány nové prahy, přední podběhy, vyztuhy prahu a kastlik baterky + držáky sedaček
vše očištěno perchlorethylenem a nasledně nastříkane zinkovým sprejem a formexem
- 09.08.2011 prahy, výztuhy, kastlik a držaky sedaček navic přesříkány synorexem
- 15.11.2011 auto komplet vyvařeno a rovnou od klempiře převezeno k lakyroj na nastřik plniče
- 27.11.2011 auto přivezeno od lakyrníka (zatim pouze plnič)
- 27.01.2012 pískovani blatniku a přední vyklapěčky a zrovna odvoz k lakyroj
- 09.02.2012 pískovani předni zadni kapoty a zadního cěla a zrovna odvoz k lakyroj
- 08.03.2012 přivezeny kapoty v plniči a ze spodni strany nasřikane Drohnexem (nahrada za gumoasfalt)
- 19.04.2012 4x nové dveřre opiskovány .. (po vystuzeni dvere pujdou znova na piskovaní venkovni strany)
- 25.04.2012 vystříkavaní dutin a natiraní vnitřku dveři
KOUPÍM:
- červené sklo do zadní kovové mlhovky...
- nový prostřední díl předního narazníku
Kabal / 1000 MB - komentáře:
13:43:06
27.11.2011
27.11.2011
cuker
Neskutočna robota - ale oplati sa.držim palce.
17:06:24
16.11.2011
16.11.2011
Kabal
-> hagios: určitě plnič necham do jara poradně vyschnout
11:16:57
16.11.2011
16.11.2011
hagios
-> Kabal: Budeš lakovať ešte tohto roku, alebo to nechávaš v plniči do jari?
14:38:25
11.08.2011
11.08.2011
Kabal
-> Tomáššš: ahoj a diky, no normalně jsem je odvrtal.. snad jinak to ani nejde..
18:50:06
10.08.2011
10.08.2011
Tomáššš
-> Kabal: ahoj, moc pekne ti to ide :) chcem sa spytat ako si demontoval "drziaky-plechy " pod sedacky ? Vdaka.
22:41:47
20.06.2011
20.06.2011
Kabal
-> j_j: diky za odkaz ale uz to mam davno precteny jen jak jsi to sem hodil.. zajmavy poctenicko..
12:23:07
18.06.2011
18.06.2011
j_j
16:36:21
02.04.2011
02.04.2011
Kabal
-> exwrcteam: no jo, nemame si co zavidet :)
07:35:56
02.04.2011
02.04.2011
exwrcteam
ty brdo tady to taky zije:)
13:02:51
31.03.2011
31.03.2011
Jozka
-> saskyn2: Tak to asi fakt jak to přišlo pod ruku.. 67 de lux jsem kdysi likvidoval (červenej), měl ty bílo-šedý sedačky (koženka boky/látka) a výztuhy klasický šedý s dírama velkejma oválnejma.. Koukám že s tou originalitou si fakt nemusíme dělat starosti.
-> Kabal: Pošlu asi záhy, než zapomenu, před chvílí jsem na něj náhodou kápnul.. Jo, ještě je mlze jedna možnost, z Jablonce mám info, že tam by asi uměli probarvit..
-> Kabal: Pošlu asi záhy, než zapomenu, před chvílí jsem na něj náhodou kápnul.. Jo, ještě je mlze jedna možnost, z Jablonce mám info, že tam by asi uměli probarvit..
11:13:10
31.03.2011
31.03.2011
saskyn2
-> Jozka 31.03.11 08:14:36: To myslíš ty rámy s malejma kulatejma dírama? Já myslel že to dělaly podle toho co se jim dostalo pod ruku, já to mam na 67 deluxu, sedačky jsou vývozní, koženka/červevá látka na středu.
10:48:43
31.03.2011
31.03.2011
Kabal
-> Jozka: pokud najdes nejakej ten kontakt tak mne ho muzes poslat na mail, nejak zvlast na to nespecham nj barva je pak posledni reseni
10:28:55
31.03.2011
31.03.2011
Jozka
-> Kabal: Výbornej nápad, s tím odklopením.. Teď jsem si všiml toho červenýho skla - někde mám kontakt na člověka, kterej s nima ještě nedávno kšeftoval (500 Kč), osobně jsem si na referenci koupil uměleckou barvu na sklo (151 Kč). Zatím jsem nezkoušel, prý funguje..
10:08:46
31.03.2011
31.03.2011
Kabal
-> Jozka: no ten co mi je prodaval tak to porad zduraznoval (nastesti zrovna potreboval penize), sam jsem nevedel ze jich tolik neni.. tak to je pak casem na srazech snad budu nechavat odklopeny
09:09:45
31.03.2011
31.03.2011
Jozka
-> Kabal: Tak tos měl šťastnou ruku.. koupil jsem s těmahle tapecama kdysi dveře, najely cca 40 tisíc a přestože pak byly ve stínu na půdě, byly neuvěřitelně "vyzrzlý", no nepoužitelnej běs..
S těmi rámy nevím, jak to přesně je, já jen že osobně jsem je viděl snad jen 2x, z toho jedno auto bylo takový to předsériový a u druhýho byl 1st majitel zaměstnanec AZNP.. a pochopitelně v dílenskejch příručkách.
S těmi rámy nevím, jak to přesně je, já jen že osobně jsem je viděl snad jen 2x, z toho jedno auto bylo takový to předsériový a u druhýho byl 1st majitel zaměstnanec AZNP.. a pochopitelně v dílenskejch příručkách.
08:50:42
31.03.2011
31.03.2011
Kabal
-> j_j: no ja to sehnal na burze za cenu ktery neslo odolat
-> Lubos1714: jj. díky, no z prodeju dilu co bylo navic se mne v podstate zaplatila koupe auta
-> Jozka: aha ja myslel ze ty zadni ramy mely vsechny MB ´64.. jinak by to melo byt z auta co melo najeto 20t jen pan ty igelity proste 40let nesundal no
-> Lubos1714: jj. díky, no z prodeju dilu co bylo navic se mne v podstate zaplatila koupe auta
-> Jozka: aha ja myslel ze ty zadni ramy mely vsechny MB ´64.. jinak by to melo byt z auta co melo najeto 20t jen pan ty igelity proste 40let nesundal no
08:14:36
31.03.2011
31.03.2011
Jozka
-> Kabal: Teda tn interiér, to je pecka ! To je z auta zbořenýho cestou z Mototechny, ne? Jsem ani nevěděl, že se tyto rámy zadních opěradel dostaly do výroby..
13:53:10
30.03.2011
30.03.2011
Vojta P. - zrušená registrace
Hodně zdaru, dílů máš na pár let dopředu dost a dost
13:50:01
30.03.2011
30.03.2011
Lubos1714
-> Kabal: len tíško závidím koľko nových vecí si kúpil s autom. Mne trvalo zháňanie 3 roky. Vela zdaru pri renovácii.