skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
POPIS:
auto Škoda 1000 MB
r.v.: 1967
MOJE ŠKODA 1000 MB
-něco málo k mému novému autu...
Auto jsem koupil 10.10.2007 na inzerat...za symbolickou cenu, naštěstí pro mně pání co to prodávala neměla tušení co vše prodáva... Auto ji zůstalo po manželovi, který byl celý život automechanik... což znamená že auto bylo po celou dobu v dobrých rukou. To znamená pravidelně stříkané dutiny, a na celém podvozku a napravách asi 0,5 cm tlumexu. A pro mne to znamenalo, že jsem k autu obdržel nezpočet nových dílu např (komlet novou plechařinu, nové narazníky, světla, nové přední i zadní napravy, součástky na motor i převodovku).. :))))
Auto nyní čeká kompletní rekonstrukce, a jak to tak vypadá vše bude z velké části z nových originálních dílů.
A měl by to být veterán jak má být.. snad se to povede... Zatím jsem jen rozhodnut o budoucí barvě a ta bude oranžová, jelikož tísícovek se v této barvě dělalo velmi málo a nýní již není teměř k vidění, a za druhé se mi velice libí...
CO SE DĚJE:
- 10.10.2007 - se začala psát nová historie tohoto vozu...
- 18.10.2007 - odstrojování exteriéru - dveře, narazníky, kapoty a blatníky
- 05.11.2007 - odstrojování interiéru - sedačky, koberečky, okna,..
- 12.11.2007 - odstrojování motorového prostoru - chladič, topení, dynamo, komplet eletrika atd.
- 13.11.2007 - vyndávání motoru
- 16.01.2008 - čištění motoroveho prostoru, očištěno perchlorethylenem a natřeno základem S2003
- 02.02.2008 - vyndání zadní nápravy
- 06.02.2008 - vyndání převodovky a topení
- 09.02.2008 - vyndání přední nápravy
- 10.02.2008 - vyndání nádrže
- 11.02.2008 - vyndání a označení elektro instalace
- 12.02.2008 - vyndání a rozdělání HBV a sundání tlumexu z LZ podběhu...
- 13.02.2008 - sundání tlumexu z LP podběhu ...
- 10.03.2008 - sundání tlumexu z PP a PZ podběhu ...
- 28.03.2008 - kompletně dootstrojeno, auto polozeno na bok, čištění spodku od tlumexu..
- 09.04.2008 - celá podlaha dočištěna od tlumexu
- 26.04.2008 - očištění zadní části podlahy kolem baterie od tlumexu
- 02.05.2008 - odvrtání spodního banánu (před nadrží) + opiskování a natření nového
- 03.05.2008 - dočištěné zadní podběhy od tlumexu
- 07.05.2008 - odstrojeni stropu
- 23.10.2008 - připrava na piskovani
- 24.10.2008 - piskovani
------------------------- -------
- od te doby natreno zakladem + drobne prace
------------------------- -------
- 02.08.2011 opiskovány nové prahy, přední podběhy, vyztuhy prahu a kastlik baterky + držáky sedaček
vše očištěno perchlorethylenem a nasledně nastříkane zinkovým sprejem a formexem
- 09.08.2011 prahy, výztuhy, kastlik a držaky sedaček navic přesříkány synorexem
- 15.11.2011 auto komplet vyvařeno a rovnou od klempiře převezeno k lakyroj na nastřik plniče
- 27.11.2011 auto přivezeno od lakyrníka (zatim pouze plnič)
- 27.01.2012 pískovani blatniku a přední vyklapěčky a zrovna odvoz k lakyroj
- 09.02.2012 pískovani předni zadni kapoty a zadního cěla a zrovna odvoz k lakyroj
- 08.03.2012 přivezeny kapoty v plniči a ze spodni strany nasřikane Drohnexem (nahrada za gumoasfalt)
- 19.04.2012 4x nové dveřre opiskovány .. (po vystuzeni dvere pujdou znova na piskovaní venkovni strany)
- 25.04.2012 vystříkavaní dutin a natiraní vnitřku dveři
KOUPÍM:
- červené sklo do zadní kovové mlhovky...
- nový prostřední díl předního narazníku
auto Škoda 1000 MB
r.v.: 1967
MOJE ŠKODA 1000 MB
-něco málo k mému novému autu...
Auto jsem koupil 10.10.2007 na inzerat...za symbolickou cenu, naštěstí pro mně pání co to prodávala neměla tušení co vše prodáva... Auto ji zůstalo po manželovi, který byl celý život automechanik... což znamená že auto bylo po celou dobu v dobrých rukou. To znamená pravidelně stříkané dutiny, a na celém podvozku a napravách asi 0,5 cm tlumexu. A pro mne to znamenalo, že jsem k autu obdržel nezpočet nových dílu např (komlet novou plechařinu, nové narazníky, světla, nové přední i zadní napravy, součástky na motor i převodovku).. :))))
Auto nyní čeká kompletní rekonstrukce, a jak to tak vypadá vše bude z velké části z nových originálních dílů.
A měl by to být veterán jak má být.. snad se to povede... Zatím jsem jen rozhodnut o budoucí barvě a ta bude oranžová, jelikož tísícovek se v této barvě dělalo velmi málo a nýní již není teměř k vidění, a za druhé se mi velice libí...
CO SE DĚJE:
- 10.10.2007 - se začala psát nová historie tohoto vozu...
- 18.10.2007 - odstrojování exteriéru - dveře, narazníky, kapoty a blatníky
- 05.11.2007 - odstrojování interiéru - sedačky, koberečky, okna,..
- 12.11.2007 - odstrojování motorového prostoru - chladič, topení, dynamo, komplet eletrika atd.
- 13.11.2007 - vyndávání motoru
- 16.01.2008 - čištění motoroveho prostoru, očištěno perchlorethylenem a natřeno základem S2003
- 02.02.2008 - vyndání zadní nápravy
- 06.02.2008 - vyndání převodovky a topení
- 09.02.2008 - vyndání přední nápravy
- 10.02.2008 - vyndání nádrže
- 11.02.2008 - vyndání a označení elektro instalace
- 12.02.2008 - vyndání a rozdělání HBV a sundání tlumexu z LZ podběhu...
- 13.02.2008 - sundání tlumexu z LP podběhu ...
- 10.03.2008 - sundání tlumexu z PP a PZ podběhu ...
- 28.03.2008 - kompletně dootstrojeno, auto polozeno na bok, čištění spodku od tlumexu..
- 09.04.2008 - celá podlaha dočištěna od tlumexu
- 26.04.2008 - očištění zadní části podlahy kolem baterie od tlumexu
- 02.05.2008 - odvrtání spodního banánu (před nadrží) + opiskování a natření nového
- 03.05.2008 - dočištěné zadní podběhy od tlumexu
- 07.05.2008 - odstrojeni stropu
- 23.10.2008 - připrava na piskovani
- 24.10.2008 - piskovani
------------------------- -------
- od te doby natreno zakladem + drobne prace
------------------------- -------
- 02.08.2011 opiskovány nové prahy, přední podběhy, vyztuhy prahu a kastlik baterky + držáky sedaček
vše očištěno perchlorethylenem a nasledně nastříkane zinkovým sprejem a formexem
- 09.08.2011 prahy, výztuhy, kastlik a držaky sedaček navic přesříkány synorexem
- 15.11.2011 auto komplet vyvařeno a rovnou od klempiře převezeno k lakyroj na nastřik plniče
- 27.11.2011 auto přivezeno od lakyrníka (zatim pouze plnič)
- 27.01.2012 pískovani blatniku a přední vyklapěčky a zrovna odvoz k lakyroj
- 09.02.2012 pískovani předni zadni kapoty a zadního cěla a zrovna odvoz k lakyroj
- 08.03.2012 přivezeny kapoty v plniči a ze spodni strany nasřikane Drohnexem (nahrada za gumoasfalt)
- 19.04.2012 4x nové dveřre opiskovány .. (po vystuzeni dvere pujdou znova na piskovaní venkovni strany)
- 25.04.2012 vystříkavaní dutin a natiraní vnitřku dveři
KOUPÍM:
- červené sklo do zadní kovové mlhovky...
- nový prostřední díl předního narazníku
Kabal / 1000 MB - komentáře:
20:42:11
09.05.2008
09.05.2008
belcanto
-> Kabal: Krása :) ať se ti daří...
21:01:41
06.05.2008
06.05.2008
hagios
to Jakuza: š1000MB mala piestne čapy 18mm, kilo 20mm, teda iné ojnice a piesty š1000MB má po 4piestne krúžky neviem, koľko má kilo a taktiež hlava š1000MB má znak medzi 2a3 valcom, kilo medzi 3a4valcom. No a karbec si spomínal, myslím, že je rozdiel aj v prevedení olejovej vane, vo výške zubov olejového čerpadla a tiež výfukové potrubie u kila už nemá prípravu na automatický sýtič.
17:49:55
06.05.2008
06.05.2008
Jakuza
A jaký je rozdíl? Rozdíl je mezi motory do 105/120.... ALe kilo/litr mají stejné motory. Jen snad v karbecu je nějaký rozdíl
14:27:43
12.04.2008
12.04.2008
Kabal
-> Jakuza: a je to urcite na MB neni na kilo??? abych kdyztak nejel zbytečně... ale jinak diky za info.. u nas maj jen na kila...
22:16:58
11.04.2008
11.04.2008
Jakuza
Výfuk mají v Holicích v mototechně u náměstí
22:02:09
03.04.2008
03.04.2008
exwrcteam
mam doma ty nesmysli....
22:35:52
12.03.2008
12.03.2008
Kabal
-> pap: cau kdyz se podivas na www.aukro.cz tak tam zrovna jednu prodavam.. muzes si ji vydrazit :)
14:03:29
12.03.2008
12.03.2008
pap
cau, som drzy, ale jednu tu kovou trubku od vodnej pumpy ku kureniu by si nepredal, mozno by sa naslo nieco z toho co potrbujes ty
16:06:20
11.02.2008
11.02.2008
Kabal
-> Jozka: cau tak jsem ti to nafotil a poslal ti to na mejla... kdyztak napis zda ti to prislo
13:05:49
11.02.2008
11.02.2008
Jozka
Tak jsem to dal do oblíbených, aby mě to stimulovalo.. A měl bych dotaz - nešlo by vyfotil z nějakého šikovného úhlu PP podběh? Tvar zevnitř (kolem hadice k nádrži) se mi zdá jiný než u modelu 68 (víc prolisovaný dovnitř) a potřebuju to vyřešit u MBX.. A pak bych se podíval po nějakém tom čerpadle ostřikovačů ..
22:26:24
10.02.2008
10.02.2008
U-Geen
-> Kabal: takze galva :-) ne zarovej... az to bude aktualni tak te asi poprosim o kontakt :)
18:05:12
10.02.2008
10.02.2008
Kabal
-> U-Geen: čoveče to jsem ete nezjištoval ale znamej tam daval skoro vse na auto a na motorku... delaj tam jeste tvrdochrom (to je ten matnej), je to v areálu ATESA... je tam galvanizovna... a jeste neco podobnyho delaj v HYDROME v Jilemnici u benzinky..
18:02:25
10.02.2008
10.02.2008
U-Geen
-> Kabal: jakej pozink tam delaj?
17:56:58
10.02.2008
10.02.2008
Kabal
-> Max: jj. naštěstí mam zinkovnu 300 metru od baráku :) ale nevim zda se jim tam blatniky vejdou...
17:48:56
10.02.2008
10.02.2008
Max
-> Kabal: to je rozumný :-) držim palec
17:47:28
10.02.2008
10.02.2008
Kabal
-> Max: no zinkovat celý asi ne, ale blatniky a dveře možná do zinku pujdou...
17:44:28
10.02.2008
10.02.2008
Max
-> Kabal: to budeš kompletně pískovat ? a pak kompletně zinkovat,ne ? :-)