zatím pěkna prace ,
jak budeš řešit topení a vetrak nechaš to pořad tunelem ? ja bych to rad předelal nekam na předek ale zatím nemam představu , nechci delat zbytečné diry
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
19:14:05
09.08.2007
09.08.2007
dušan
19:55:31
05.08.2007
05.08.2007
Fifa
-> Milan 136: Noo, koukám že se neflákáš. Pěkná prácička. Drž se a ať jde vše hladce.
14:03:06
05.08.2007
05.08.2007
hundrtkarjiri
čau,jak si tam napasoval ty litaky-nechal si si předělat střed kola????
20:54:37
05.07.2007
05.07.2007
105
paradni mbcko a hezky kolecka
21:04:06
22.06.2007
22.06.2007
Milan 136
-> U-Geen: Mě se zas třeba nelíbí ten tvůj nasávač na zadní kapotě...
Ještě že tak. Pak by byly všechny auta stejný...
Ještě že tak. Pak by byly všechny auta stejný...
23:09:24
17.06.2007
17.06.2007
U-Geen
no a dotvoril to jeste zadni sterac :)
18:05:51
17.06.2007
17.06.2007
Milan 136
-> jerrom: Zadní výdech zmizí...Dal ho tam kdysi táta, protože se to nedá uchladit..Střešní okno tam dal také. Já bych ho tam nedal, ale docela jsem za něj rád v horku..
17:44:56
17.06.2007
17.06.2007
jerrom
-> Milan 136: asi to střešní okno a ten zadní výdech... jinak kola fakt luxus
17:35:57
17.06.2007
17.06.2007
Milan 136
-> U-Geen: Co máš na mysli?
21:40:39
15.06.2007
15.06.2007
U-Geen
pekny kola :) nektery zbyly upravy radsi bez komentare
19:46:51
15.06.2007
15.06.2007
Milan 136
-> Fifa: V tom případě jsme blázni nebo fajšmekři oba:-)
11:40:13
15.06.2007
15.06.2007
Fifa
-> Milan 136:
Proto mám MB, protože takový auta maj už jen blázni nebo FAJNŠMEKŘI
Proto mám MB, protože takový auta maj už jen blázni nebo FAJNŠMEKŘI
10:10:07
15.06.2007
15.06.2007
Milan 136
-> Fifa: ÁÁ pán je fajnšmekr:-)
18:45:01
13.06.2007
13.06.2007
Fifa
-> Milan 136: No zatim žádný, ale šetřim na ARC Brno, vyhoda je že se z límců dají složit kola co tam nějak dostanu.
14:28:13
13.06.2007
13.06.2007
Milan 136
-> Fifa: Já myslel, jaký se ti tam nevejdou. Jinak auto máš hezký
12:29:34
13.06.2007
13.06.2007
Fifa
-> Milan 136: Obycejny 13" plechace. Lemy prave ladit nechci. Ja si zase jako obvykle nako poradim;-)
11:13:45
13.06.2007
13.06.2007
Milan 136
-> Fifa: Díky. A jaký máš kola? Tak polaď lemy:-)
09:36:11
13.06.2007
13.06.2007
Fifa
Taky fandim, jen tak dal. Jen skoda ze se mi s mkama nevejdou podobny kola
16:58:14
10.05.2007
10.05.2007
Milan 136
-> vlada: No snad jo. Jelikož většinu vecí mám, tak by to neměl být problém. Ještě aby měl den tak 100 hodin, abych to všechno stíhal...