skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
21:46:07
08.08.2016
08.08.2016
MaRv3L
-> Milan 136: na fotce to stojí na hrbu na rovině to tak do v nejde ale jsou tam pořád seriovky zatim no a asi to tak prozatím nechám
22:11:15
31.07.2016
31.07.2016
Milan 136
-> MaRv3L: Koukal jsem. A co ten zadek? Podle fotky jsou kola pořád do V
21:21:27
26.07.2016
26.07.2016
MaRv3L
-> Milan 136: jasne no dneska jsem ještě trochu pojezdil a asi si to ještě kousek sedlo tak už to nechám tak
19:10:19
26.07.2016
26.07.2016
Milan 136
-> MaRv3L: ty blaho, myslim ze asi mozna kolem 200, ale z hlavy si nevybavim presnou delku. Jeste jsem tu delku doladoval. Ono taky dost zalezi na tuhosti atd.
13:43:25
26.07.2016
26.07.2016
MaRv3L
můžu se zeptat jakou máš délku pružin na volno? Já jsem ted kupoval ze speedpro okruhové 22cm a náprava funguje perfektně ale je to vyšší než bych chtěl
11:31:32
24.06.2016
24.06.2016
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983: ty ses vul
09:52:06
24.06.2016
24.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136: (Foto 42). Jsi hezký chlapec, máš štěstí, že jsem 10 let šťastně ženatej.
21:05:08
17.06.2016
17.06.2016
mirecek.666
-> Milan 136: ukaž foto, nejspíš ti to naživo nezkouknu:-)
21:03:36
17.06.2016
17.06.2016
Milan 136
-> mirecek.666: lestici pastu ani hadr nechci ani videt
20:59:48
17.06.2016
17.06.2016
mirecek.666
-> Milan 136: naleštněno?:-)
20:53:46
17.06.2016
17.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
20:52:57
17.06.2016
17.06.2016
Milan 136
Auto je ready, zítra v Běšinech naviděnou
21:18:11
13.06.2016
13.06.2016
Milan 136
-> radekp: tu galerii znám. Třeba někdy
12:33:26
13.06.2016
13.06.2016
radekp
-> Milan 136: dolaď outfit, inspiruj se zde:
creativelife.cz/originaln i-darek-rodicum-snimky-z-d etstvi-nafocene-znovu-v-do spelosti
creativelife.cz/originaln i-darek-rodicum-snimky-z-d etstvi-nafocene-znovu-v-do spelosti
21:58:16
12.06.2016
12.06.2016
Milan 136
-> Tabi: -> Tuner#2: díky kluci.
Auto bylo zas po dlouhý době v týhle garáži, tak se to nabízelo.
Nechci nějak machrovat, ale fotku v garáži ve dvou letech se svým autem a pak o 27 let později v tý samý garáží, to samý auto se stejnou SPZ jen tak někdo nemá
Ještě by se mohl doladit outfit
ale auto má jinej vzhled, garáž taky, takže tohle bylo celkem jedno
Auto bylo zas po dlouhý době v týhle garáži, tak se to nabízelo.
Nechci nějak machrovat, ale fotku v garáži ve dvou letech se svým autem a pak o 27 let později v tý samý garáží, to samý auto se stejnou SPZ jen tak někdo nemá
Ještě by se mohl doladit outfit
ale auto má jinej vzhled, garáž taky, takže tohle bylo celkem jedno
12:34:56
12.06.2016
12.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
12:30:54
12.06.2016
12.06.2016
Tabi
-> Tuner#2: Vidím 43 a píšu co?46. Jj,ale je fakt skvělá.
11:52:38
12.06.2016
12.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tabi 12.06.16 11:48:56: Ja tu teda mam o tri fotky mene , ale souhlas, ta posledni je peckovni
Sakra editujes driv nez ja pisu
Sakra editujes driv nez ja pisu
11:48:56
12.06.2016
12.06.2016
Tabi
-> Milan 136: Poslední fotka č.43 nemá chybu.