skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
19:03:22
02.12.2015
02.12.2015
šrek
-> Milan 136 02.12.15 19:02:26: Jsem zvědav .
19:02:26
02.12.2015
02.12.2015
Milan 136
-> šrek: to se ještě uvidí
18:57:59
02.12.2015
02.12.2015
šrek
-> Milan 136 10.11.15 11:49:31: Co bude místo současných sedaček? Jestli jsou teda ještě na prodej.
11:49:31
10.11.2015
10.11.2015
Milan 136
-> radekp: děkuju. K dokonalosti tomu chybí mnoho
s lakem si ještě pohraju
ještě chybí mřížka do výdechu kapoty a pár drobností
s lakem si ještě pohraju
ještě chybí mřížka do výdechu kapoty a pár drobností
07:21:23
10.11.2015
10.11.2015
radekp
-> Milan 136: Ty zadní lemy jsou sexy! K dokonalosti fakt jen už lak, ale auto musí hlavně dělat radost, ne hezky vypadat...
21:31:05
09.11.2015
09.11.2015
Milan 136
-> Tuner#2: img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3436_2011-05
-04_20-57-18_16.jpg
Tohle je jednolity uplne stejne Honzo:)
Ono ty fotky taky zkreslí. Něco je focený v dílně pod zářivkama, venku dost světla, slunce nízko, mobil...
Tohle je jednolity uplne stejne Honzo:)
Ono ty fotky taky zkreslí. Něco je focený v dílně pod zářivkama, venku dost světla, slunce nízko, mobil...
21:29:57
09.11.2015
09.11.2015
Milan 136
-> Tuner#2: fleky jsou tam furt, kdyz je to strikany sprejem a stetcem. Bylo to rezavy kolem dokola, zadni lemy deset let dopraseny vytahovackou s popraskanym lakem a pod tim rez...lemy byly sprejem uz strikany, ted jsou znovu. A zbytek auta kolem dokola byl ruzne zamazanej zakladovkou, na prednich blatnikach prasklej kit a pod tim rez. Tyhle mista jsou lokalne opraveny a ty steteckovany mista jsou steteckovany furt
Patiny a zaslyho laku je tam na 90% auta furt habadej. Nekdy v budoucnu to lak dostane, ale tomu bude predchazet vetsi akce. Nez to polejt komplet nastrojeny a jen vsechno zalepit, jako ma ted abych nekecal danster? , to to radsi zustane takhke navzdy
Patiny a zaslyho laku je tam na 90% auta furt habadej. Nekdy v budoucnu to lak dostane, ale tomu bude predchazet vetsi akce. Nez to polejt komplet nastrojeny a jen vsechno zalepit, jako ma ted abych nekecal danster? , to to radsi zustane takhke navzdy
21:20:41
09.11.2015
09.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 09.11.15 21:17:32: Však ano, vím že měli už před tím jinou barvu, ale právě těma flekama a nedokonalostí to tvořilo použitou patinu a až tak zásadně to nevadilo jako když jsou teď "jednolitý" s nesedí k tomu ty dveře.
21:17:32
09.11.2015
09.11.2015
Milan 136
-> Tuner#2: nejak nechapu, co mas na mysli. Blatniky maji jinej odstin od roku cca 90
Ja opravil jen dopraseny popraskany a zakladovkou zapatlany mista :) ty blatniky maji nalakovany. Nove jen lemy a spodky
Ja opravil jen dopraseny popraskany a zakladovkou zapatlany mista :) ty blatniky maji nalakovany. Nove jen lemy a spodky
21:08:20
09.11.2015
09.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Nebylo by lepší to vzít rovnou celý? Tohle bylo snad lepší před tím s patinou než teď jednolitý blatníky, ale jiného odstínu než dveře.
20:55:00
09.11.2015
09.11.2015
Milan 136
-> onda: -> sikula: dekuji :)
20:13:22
09.11.2015
09.11.2015
sikula
Pekne, pekne
19:37:58
09.11.2015
09.11.2015
Milan 136
-> havlik: to už lepší nebude
táta byl kdysi sice nasranej, ale bylo to nalakovaný melouchem za půl darma, tak je tam dal a bylo to...
táta byl kdysi sice nasranej, ale bylo to nalakovaný melouchem za půl darma, tak je tam dal a bylo to...
19:35:14
09.11.2015
09.11.2015
onda
mooc pěkný
19:29:56
09.11.2015
09.11.2015
havlik
-> Milan 136: jo jo jasný:)) stejně je ta dvoubarevná kombinace zvláštně zajímavá
19:28:18
09.11.2015
09.11.2015
Milan 136
-> havlik: viz další foto