Milan 136/Škoda 1000MB SPORT Milan 136/Škoda 1000MB SPORT

komentáře | popis | fotky | Milan 136 | 20.06.17 18:19 | 233x v oblíbených
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.

Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.



Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.



Kastle:



Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky





Podvozek:



Přední náprava z užovky

7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí

Dorazy na ramenech převařené za rovné

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Brzdy:



Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia

Spojkový váleček 120

Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.

Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas

Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy





Motor:



Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.

Bezkontaktní zapalování z Favorita 136

Snížená hlava

Vačka Favorit 136

Alternátor Felicia 70 A.

El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.

ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky

Vzduchový filtr K&N

Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan

Tvrdé uložení motoru

Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60

Palivo Verva100/MaxxMotion 100





Převodovka:



5q, SP 4.22.





Kola:



Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V





Interiér:



Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.

Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP

Zadní sedadla 110R.

Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT

Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit





Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:

12:24:11
08.07.2015
MimiMB
fúha to je riadna mašina3
21:03:42
02.07.2015
Milan 136
-> radekp: Radku nemám. Nebo teda mám něco v mobilu, ale to je zbytečný zveřejňovat. Jedině pokud nemá někdo něco z Běšin.

Jinak to není vůbec nic hroznýho4
11:51:15
02.07.2015
radekp
-> Milan 136: Máš někde video se zvukem motoru resp. výfuku? To musí být mazec!
22:31:24
29.06.2015
Luky
-> Burák 24.06.15 23:02:08: no jen jestli to není tím, že v nájezdu do zatáček taháš za parkovací (!!) brzdu! 3 To se těm zadním gumám ani nedivím, že nedrží... 47 4
22:09:40
29.06.2015
Milan 136
-> krtik: no jasný, ve dvou letech :)
22:09:05
29.06.2015
krtik
-> vhml: super fotky! To jsi malej Ty?
19:54:46
27.06.2015
vhml
-> Burák 24.06.15 23:02:08: kdepak jsi sebral takový sympatický video? Nebyl by i nějakej můj záběr?



Já jsem zvědav na Berounku, když už obuju šotolinový Vraníky dozadu, tak jak se to bude kombinovat s předníma Regalama.
upraveno 1x, naposled 27.06.2015 20:11:18
23:02:13
24.06.2015
Milan 136
-> sikula: ale nejaky kone by to sneslo :)
23:02:08
24.06.2015
Burák
-> vhml: Hale, ty Nankangy fungujou vyrazne lip jak Regaly. Ty mame ted na zadku a ujizdi tomu prdel. Coz je teda na sotoline lehka vyhoda, ale na asfaltu je to na hovno. 3 az trochu posetrim, obuju ty predni Nankangy na zadek a dopredu tdam cerstvy.



Dukaz misto slibu 4 (no ano prvni vracecku jsem posral 3 )
Rallye Praha Revival 2015, startovní číslo 169
22:03:56
23.06.2015
sikula
-> Milan 136 23.06.15 21:06:11: Určitě, i čas máš pěknej, je to samo i v158
21:06:11
23.06.2015
Milan 136
-> sikula: Díky. Myslíš, že funguje?1
20:43:50
23.06.2015
sikula
-> Milan 136: též se mi líbilo, jak ti auto funguje4
14:29:53
23.06.2015
Milan 136
-> Eidy: dekuju moc :) od Tebe me to tesi dvojnasob.

V8 nee, ale trochu nakonovat by to chtelo



-> vhml: na sotoline nevim, po takovym povrchu nejezdim 1

jinak na mokru uplne v pohode
14:13:22
23.06.2015
havlik
-> vhml: na 309 to na šotolině funguje uplně v pohodě
13:52:46
23.06.2015
vhml
-> Eidy 23.06.15 09:37:58: Už jsem po nich taky koukal, jelikož mi začínají Regaly docházet. Ale na Regalech byl bombovej ten vzorek, že to velmi slušně fungovalo i na šotolině, u tohohle to asi nebude taková hitparáda.
09:37:58
23.06.2015
Eidy
Ty gumy jsou fakt prďácký. Perfektně sedí rozměrově/opticky k autu. 4 Ještě by to chtělo chtělo nějakej V8 pod kapotu a byl by to správnej sleeper. 1
07:36:19
22.06.2015
Milan 136
-> Burák: No jasny. Tak to na tom slalomu urcite byly, v tom desti. Mohly mit tak 15 stupnu3
00:04:10
22.06.2015
Burák
-> Milan 136: Akorat musej bejt teply, jinak proste klouzou
14:44:03
21.06.2015
Milan 136
-> Burák: já na nich jel včera poprvý 1 A super, i na vodě. Hlavně proti těm desetiletým barumkám, co tam do teď byly bude lepší cokoliv3
Extreme Tyres