-> Milan 136: Jo, VHml je batman, pokud se v tom aute zrovna nehrabe
Jinak ty Nankangy na zadohrabu jeste ozkousene nemame, ale na predohrabu fungujou naramne. To auto posloucha tak o 2 tridy lip, jak na Regalech
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
14:01:36
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> vhml: jinak Tvojí jízdu mi hlava nebere
S cihlou na plynu bych si udělal na rukou uzel, všechno povalil a zničil auto
Klobouk dolu
S cihlou na plynu bych si udělal na rukou uzel, všechno povalil a zničil auto
Klobouk dolu
13:38:01
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> havlik: OSOBNÍ - PNEU - PNEUMATIKA - LETNÍ
COMPETITION USE ONLY - POUZE PRO ZÁVODNÍ POUŽITÍ
!!! NOVINKA 2014 !!! NANKANG SPORTNEX NS-2R je supersportovní směrová pneumatika určena pro vysokovýkonné sportovní vozy pro použití v běžném provozu i na závodním okruhu. Při jejím vývoji byly použity poznatky z driftovacích závodů v Japonsku a její konstrukce tak zabezpečuje maximální přilnavost za všech podmínek a zároveň je zachována optimální úroveň hlučnosti a nízká míra opotřebení. Vyrábí se ve dvou modifikacích tvrdosti směsi, silniční verze (STREET 180) a závodní provedení SEMI SLICK (RACING 120), která je určená výhradně na závodní okruhy.
COMPETITION USE ONLY - POUZE PRO ZÁVODNÍ POUŽITÍ
!!! NOVINKA 2014 !!! NANKANG SPORTNEX NS-2R je supersportovní směrová pneumatika určena pro vysokovýkonné sportovní vozy pro použití v běžném provozu i na závodním okruhu. Při jejím vývoji byly použity poznatky z driftovacích závodů v Japonsku a její konstrukce tak zabezpečuje maximální přilnavost za všech podmínek a zároveň je zachována optimální úroveň hlučnosti a nízká míra opotřebení. Vyrábí se ve dvou modifikacích tvrdosti směsi, silniční verze (STREET 180) a závodní provedení SEMI SLICK (RACING 120), která je určená výhradně na závodní okruhy.
13:32:31
21.06.2015
21.06.2015
havlik
-> Milan 136: aha no mam za to že by měly mít ale to je asi fuk
13:31:55
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> steyr: 180 jak píše havlik
13:31:03
21.06.2015
21.06.2015
steyr
-> Milan 136: aku mas tvrdost ? 180 alebo 120 ? :)
13:24:01
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> havlik 21.06.15 13:22:17: ty 120 by údajně neměly mít E
13:23:35
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> Antony: naštěstí jsem si ho všimnul celkem včas a zadupnul to.
Tak jsem si to dal potřetí v průtrži mračen no
Tak jsem si to dal potřetí v průtrži mračen no
13:22:17
21.06.2015
21.06.2015
havlik
-> Milan 136: hele na tý 309 fungujou neskutečně ve směsi 180. jinak nevim jakou máš směs ale předpokládam že taky 180. Dělaj eště měkkou směs s označenim 120. To možná koupim dvě pneu na předek.
13:19:31
21.06.2015
21.06.2015
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: minimálně 3 ho mohli zastavit. A jen jsem si říkal, že se snad uvidíte dřív, než si dáte pusu. .
12:40:32
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> Antony: vždyť jich tam bylo všude dost ne?
Nebyl to úplně příjemnej pocit
Nebyl to úplně příjemnej pocit
12:35:40
21.06.2015
21.06.2015
Antony - zrušená registrace
-> Milan 136: přesně to jsme si s klukama říkali. Jel možná půlku slalomu obráceně. .
12:18:02
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> Tuner#2: hlavně ten s tím emkem proti mě tam jel prý divně jakou dobu a nikdo ho nezastavil
12:04:15
21.06.2015
21.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 21.06.15 11:39:55: Jestli je to ta kterou myslim, tak to bude tim, ze to bloudeni zna narozdil od ostatnich... Ale co tak ctu, slalom byl pekny pruser...
12:02:11
21.06.2015
21.06.2015
T
-> Milan 136: : jasný, to chápu
11:56:31
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> vhml: ja proti nemu ale nic nemam, jezdi dobre.
Jen ze mi to hned pohanil
Jen ze mi to hned pohanil
11:39:55
21.06.2015
21.06.2015
vhml
-> Milan 136 21.06.15 10:34:56: jen je potřeba dodat že ,,týpek s oplastovanou feldou na protektorech,, zajel druhej čas absolutně
11:11:17
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> T: tak to víš, že mě to sere.
Ale laku bude předcházet kompletní rozborka, GO a kopice změn.
A lakovat to jen tak rychle na oko bez rozebírání se mi nechce.
To to radši nechám být.
Ale teď opravím ty rezavý místa, odlupující se místa, vykytuju ty zadní lemy konečně a pak na tom nechám ruce. Jako lak to nebude, ale nebude to jako v základovce.
Přeci jen to má taky něco do sebe s původním lakem.
Krom blatníků měněných v roce asi 90, kde debilové dali jinej odstín a předního čela je ta barva původní
Ale laku bude předcházet kompletní rozborka, GO a kopice změn.
A lakovat to jen tak rychle na oko bez rozebírání se mi nechce.
To to radši nechám být.
Ale teď opravím ty rezavý místa, odlupující se místa, vykytuju ty zadní lemy konečně a pak na tom nechám ruce. Jako lak to nebude, ale nebude to jako v základovce.
Přeci jen to má taky něco do sebe s původním lakem.
Krom blatníků měněných v roce asi 90, kde debilové dali jinej odstín a předního čela je ta barva původní
10:56:22
21.06.2015
21.06.2015
T
-> Milan 136: : chápu jen by to vypadalo ještě mnohem lépe ale je fakt, že na lak to nejezdí
10:43:04
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> T: děkuju.
Složený je to akorát
S lakem něco udělám letos. Lakovat zatím ne, ale něco s tím udělat půjde
Zatím na to nebyl čas, jedu performance
Složený je to akorát
S lakem něco udělám letos. Lakovat zatím ne, ale něco s tím udělat půjde
Zatím na to nebyl čas, jedu performance