Milan 136/Škoda 1000MB SPORT Milan 136/Škoda 1000MB SPORT

komentáře | popis | fotky | Milan 136 | 20.06.17 18:19 | 233x v oblíbených
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.

Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.



Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.



Kastle:



Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky





Podvozek:



Přední náprava z užovky

7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí

Dorazy na ramenech převařené za rovné

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.

Tlumiče+pružiny HP Sporting





Brzdy:



Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia

Spojkový váleček 120

Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.

Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas

Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy





Motor:



Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.

Bezkontaktní zapalování z Favorita 136

Snížená hlava

Vačka Favorit 136

Alternátor Felicia 70 A.

El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.

ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky

Vzduchový filtr K&N

Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan

Tvrdé uložení motoru

Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60

Palivo Verva100/MaxxMotion 100





Převodovka:



5q, SP 4.22.





Kola:



Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V





Interiér:



Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.

Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP

Zadní sedadla 110R.

Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT

Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit





Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:

10:38:55
21.06.2015
-> Milan 136: : parádní 4

koukal jsem na profil, když jsi vyjížděl a koukám, že to máš taky pěkně složený na zem 168 škoda toho laku 8 4
10:34:56
21.06.2015
Milan 136
-> havlik: a co na ně říkáš?

Na mě tam po slalomu vyběhl ten týpek z červený oplastovaný rallye feldy obutý na protektorech maxsport a omačkával je a říkal, že jsou tvdrý, že to je na hovno1
22:25:48
20.06.2015
Milan 136
22:25:26
20.06.2015
havlik
-> Deacon: já vim, mam je taky. A myslim že sme byli s Burákem asi první na virtu co je měli na autě ačkoliv teda na 309GTI a v jinym rozměru.
22:24:54
20.06.2015
Milan 136
-> havlik: ty Yoko bez E jsem vratil a kdyz nebyl schopnej dodat nejaky jiny tak jsem jinde koupik tyhle Nankangy a je to vyreseny
22:24:27
20.06.2015
Deacon
-> havlik: Pěkný gumy, který nestojí nesmyslnou cenu a fungujou.
22:22:41
20.06.2015
havlik
-> Deacon: 47
22:20:54
20.06.2015
Deacon
-> havlik: Nankang NS-2R
22:15:16
20.06.2015
havlik
-> Milan 136: sem koukal žes tam měl nějaký semislicky, takže ti je nakonec vyměnili za ty s E?
22:10:31
20.06.2015
Milan 136
Tak Besiny za nami. Pocasi sice zadna slava, ale i tak jsem si to uzil.

Slalom super, teda az na frajera v emku, co se vydal proti me... :-O

Auto cely den fungovalo skvele, teda az na prijezd k domu pres chodnik v rejdu. Chrrr a otevrena hrana lemu PP kola :-D

ale s tim se poperu.

Hodnoceni aut radsi bez komentare 3
20:41:56
10.06.2015
ochoda
-> Milan 136: Mám to předělaný na silenty z feldí vodní pumpy (myslim, že to sou oni) a je to super. 1
20:32:03
10.06.2015
Milan 136
-> vhml: chtělo by to asi překotvit úplně jinak
20:31:12
10.06.2015
Deacon
-> Milan 136: Pěkná práce 4 a ty kola hoď do tý fosforový zelený 3
15:27:46
06.06.2015
vhml
Já mám ty dorazy držáku motoru podložený hadicí, aby mě nemohl padnou moc nízko. Už jsem i přemýšlel ty motorový silenbloky schovat do trubky, aby se nemohly rozject osy oproti sobě, ale asi by se to pak pro změnu utrhlo od plechu.
15:25:26
06.06.2015
Milan 136
Zavarene na aute
zvětšit Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - obrázek od Milan 136 vložen 06.06.2015 15:25:26
15:23:51
06.06.2015
Milan 136
Taky to nevidim jako stastne reseni to ulozeni motoru.

jinak rameno po mem zasahu
zvětšit Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - obrázek od Milan 136 vložen 06.06.2015 15:23:51
14:11:55
01.06.2015
havlik
-> Fifa: no to mi až tak nepřekvapuje:) když simcu koupili v roce 69 nebo kdy na testování:)
14:11:05
01.06.2015
Fifa
-> Bukaj: -> havlik: Na výkresech z archivu Škodovky jsem dokonce objevil příčku s uložením motoru pro 130 LR tvarově podobným té Simce. Trubka byla naohýbaná do podobného U a silentbloky v obdobných pozicích. Nevím proč to nakonec nepoužili.
19:54:33
29.05.2015
Jozka
-> Bukaj: 47

-> havlik: Jak nemluvně v kolíbce si tam hoví.. místo aby trapně visel..4
16:06:54
29.05.2015
havlik
-> Bukaj: no dyt, nehledě na to že i převodovka je tam mnohem lépe uchycená ke kastli.
Extreme Tyres