-> Milan 136: : parádní
koukal jsem na profil, když jsi vyjížděl a koukám, že to máš taky pěkně složený na zem škoda toho laku
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
10:38:55
21.06.2015
21.06.2015
T
10:34:56
21.06.2015
21.06.2015
Milan 136
-> havlik: a co na ně říkáš?
Na mě tam po slalomu vyběhl ten týpek z červený oplastovaný rallye feldy obutý na protektorech maxsport a omačkával je a říkal, že jsou tvdrý, že to je na hovno
Na mě tam po slalomu vyběhl ten týpek z červený oplastovaný rallye feldy obutý na protektorech maxsport a omačkával je a říkal, že jsou tvdrý, že to je na hovno
22:25:26
20.06.2015
20.06.2015
havlik
-> Deacon: já vim, mam je taky. A myslim že sme byli s Burákem asi první na virtu co je měli na autě ačkoliv teda na 309GTI a v jinym rozměru.
22:24:54
20.06.2015
20.06.2015
Milan 136
-> havlik: ty Yoko bez E jsem vratil a kdyz nebyl schopnej dodat nejaky jiny tak jsem jinde koupik tyhle Nankangy a je to vyreseny
22:24:27
20.06.2015
20.06.2015
Deacon
-> havlik: Pěkný gumy, který nestojí nesmyslnou cenu a fungujou.
22:22:41
20.06.2015
20.06.2015
havlik
-> Deacon:
22:20:54
20.06.2015
20.06.2015
Deacon
-> havlik: Nankang NS-2R
22:15:16
20.06.2015
20.06.2015
havlik
-> Milan 136: sem koukal žes tam měl nějaký semislicky, takže ti je nakonec vyměnili za ty s E?
22:10:31
20.06.2015
20.06.2015
Milan 136
Tak Besiny za nami. Pocasi sice zadna slava, ale i tak jsem si to uzil.
Slalom super, teda az na frajera v emku, co se vydal proti me... :-O
Auto cely den fungovalo skvele, teda az na prijezd k domu pres chodnik v rejdu. Chrrr a otevrena hrana lemu PP kola :-D
ale s tim se poperu.
Hodnoceni aut radsi bez komentare
Slalom super, teda az na frajera v emku, co se vydal proti me... :-O
Auto cely den fungovalo skvele, teda az na prijezd k domu pres chodnik v rejdu. Chrrr a otevrena hrana lemu PP kola :-D
ale s tim se poperu.
Hodnoceni aut radsi bez komentare
20:41:56
10.06.2015
10.06.2015
ochoda
-> Milan 136: Mám to předělaný na silenty z feldí vodní pumpy (myslim, že to sou oni) a je to super.
20:32:03
10.06.2015
10.06.2015
Milan 136
-> vhml: chtělo by to asi překotvit úplně jinak
20:31:12
10.06.2015
10.06.2015
Deacon
-> Milan 136: Pěkná práce a ty kola hoď do tý fosforový zelený
15:27:46
06.06.2015
06.06.2015
vhml
Já mám ty dorazy držáku motoru podložený hadicí, aby mě nemohl padnou moc nízko. Už jsem i přemýšlel ty motorový silenbloky schovat do trubky, aby se nemohly rozject osy oproti sobě, ale asi by se to pak pro změnu utrhlo od plechu.
15:23:51
06.06.2015
06.06.2015
Milan 136
Taky to nevidim jako stastne reseni to ulozeni motoru.
jinak rameno po mem zasahu
jinak rameno po mem zasahu
14:11:55
01.06.2015
01.06.2015
havlik
-> Fifa: no to mi až tak nepřekvapuje:) když simcu koupili v roce 69 nebo kdy na testování:)
14:11:05
01.06.2015
01.06.2015
Fifa
-> Bukaj: -> havlik: Na výkresech z archivu Škodovky jsem dokonce objevil příčku s uložením motoru pro 130 LR tvarově podobným té Simce. Trubka byla naohýbaná do podobného U a silentbloky v obdobných pozicích. Nevím proč to nakonec nepoužili.
19:54:33
29.05.2015
29.05.2015
Jozka
-> Bukaj:
-> havlik: Jak nemluvně v kolíbce si tam hoví.. místo aby trapně visel..
-> havlik: Jak nemluvně v kolíbce si tam hoví.. místo aby trapně visel..
16:06:54
29.05.2015
29.05.2015
havlik
-> Bukaj: no dyt, nehledě na to že i převodovka je tam mnohem lépe uchycená ke kastli.