Spanilá jízda tunerů a kvílení gum
nejde mi to vložit od času, tak jinak čas 1:36
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak tohle je moje Škoda 1000 MB z roku 1968, model 69.
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Kupoval ji děda v 69 roce novou. Mám doma i účet. Pak s ní jezdili nějakou dobu táta, který provedl i nějaké úpravy( v 90. roce výměnu blatníků+věci okolo, zgenerálkovaný motor Š 120 a další drobnosti.Něco najezdil a pak auto nějaký čas stálo. Pak jsem ho dostal já.
Asi v 16 letech jsem začal s nějakýma úpravama. Ze začátku nějaké drobnosti. Pak jsem si svařil prolisy 5.5 palce a obul nové pneu Barum Brillantis 185/60 R13. Ale v autě byl stále původní čtyřkvalt SP 4.44. S tím se jezdit nedalo. Následovala úprava tunelu a montáž 5q SP 4.22. Poté následovala spousta dalších úprav…Auto mělo v té době najeto cca 117 000 Km, motor po generálce cca 15 000 Km.
Kastle:
Téměř v sérii, střešní okno originál Škoda, vytažené zadní lemy cca o 2 cm, mřížky v zadních blatnících upravené erkové, doplněné kapsami. Kapky Beskydsport. Díra v zadní kapotě kvůli odvodu horka. Přední halogenová světla, přídavná dálková světla+žluté mlhovky
Podvozek:
Přední náprava z užovky
7mm podložky mezi horními rameny a nápravnicí
Dorazy na ramenech převařené za rovné
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Zadní náprava původní, podélná ramena rozšířená v oblasti tlumičů, vzadu spojen profil výztuhou pro podvázání popruhem, nyní podvázání kratším kovovým páskem jako origo.
Tlumiče+pružiny HP Sporting
Brzdy:
Posilovač+brzdový válec Felicia bez ABS na nerezovém držáku na stovkové pedálové konzoli, nádobka na brzdovku z Octavie I, víčko Fabia
Spojkový váleček 120
Kompletně nové měděné trubky včetně spojky a benzinového vedení, nové hadice.
Předek dvoupístky, nové třmeny, nové origo kotouče, desky Lucas
Zadek origo původní bubny, azbestový obložení, excentry nahrazeny novými samostavy
Motor:
Škoda 120 po generálce , naskládaný v bloku 105.
Bezkontaktní zapalování z Favorita 136
Snížená hlava
Vačka Favorit 136
Alternátor Felicia 70 A.
El. ventilátor, přídavný chladič Š 120, olejový chladič z erka.
ALU ventilové víko škoda s hrdlem do strany, odvětrání do nádobky
Vzduchový filtr K&N
Příčný výfuk-svody vlastní výroby, motocyklový tlumič Akrapovič Carbon/Titan
Tvrdé uložení motoru
Olej Castrol EDGE TITANIUM FST 10W60
Palivo Verva100/MaxxMotion 100
Převodovka:
5q, SP 4.22.
Kola:
Wolfrace 7x13, pneumatiky Nankang Sportnex NS-2R , TREADWEAR 180 185/60 R13 84V
Interiér:
Přidaný otáčkoměr, sportovní tříramenný volant OMP WRC s červenou nití.
Přední sedadla Cobra Classic RS, tříbodové odepínací červené pásy OMP
Zadní sedadla 110R.
Kulisa 5q, upravená páka 1203, kožená rukojeť Felicia Sport-line s červenou nití, hliníkový kroužek ala TT
Zkrácená ruční brzda hybrid 120/favorit
Milan 136/Škoda 1000MB SPORT - komentáře:
20:57:36
17.09.2014
17.09.2014
Milan 136
Dneska poladěny ještě nějaké neduhy.
Trošku stáním zatuhla levá tyčka řízení a celý Běšiny mě prudila vrzáním.
Takže vyčištěno, namazáno a nový manžetky.
Dál jsem kuchnul altík, kterej se v Klatovech na pár vteřin zastavil-jak jsem čekal nic...
nechápu. Tak snad to bude ok
Trošku stáním zatuhla levá tyčka řízení a celý Běšiny mě prudila vrzáním.
Takže vyčištěno, namazáno a nový manžetky.
Dál jsem kuchnul altík, kterej se v Klatovech na pár vteřin zastavil-jak jsem čekal nic...
nechápu. Tak snad to bude ok
20:50:43
17.09.2014
17.09.2014
Milan 136
-> m8rinek: tak jsem ti to oměřil.
Ta 5mm má stěnu 0,8mm.
6ka má 1mm
Ta 5mm má stěnu 0,8mm.
6ka má 1mm
21:15:21
16.09.2014
16.09.2014
Milan 136
-> bigfavo: diky
19:28:01
16.09.2014
16.09.2014
bigfavo
-> Milan 136: uz mi to doslo ked som videl fotky pekne auto, hned mi bolo povedome
11:40:14
16.09.2014
16.09.2014
Milan 136
-> bigfavo: tak tak. Cesta do Bešin
08:58:10
16.09.2014
16.09.2014
MATTESS
-> bigfavo: jel do Běšin
08:53:07
16.09.2014
16.09.2014
bigfavo
-> Milan 136: je možné, že som ťa videl v sobotu ráno ísť cez strakonice ?
20:53:42
15.09.2014
15.09.2014
Milan 136
-> m8rinek: ty jo z hlavy ne. musel bych poměřit na zbytkách
-> Eidy: byla v Běšinech. Už několikrát. Neměli jste se s téčkem bát bahýnka a taky přijet
-> Eidy: byla v Běšinech. Už několikrát. Neměli jste se s téčkem bát bahýnka a taky přijet
23:30:04
12.09.2014
12.09.2014
m8rinek
-> Milan 136: a sílu stěny náhodou nevíš? Budu to tahat vnitřkem tak bych to rád měl na pohled slušný, ale snad se povede, když 8x1 jsem natahal asi 10km :D.
23:11:46
12.09.2014
12.09.2014
Jozka
-> Milan 136: Je mi celkem jasný, že tebe padací čelo netrápí.. -> Danster: Si taky myslím, že to má být tak, jak na odkaze, cos dal. Ale měl jsem je obráceně (dával jsem původní, čili zaprášený barvou), dal jsem je teda zas "rozbalovat" - bohužel si po těch letech nepamatuju, zda a jak to pružilo. Na černým mám "sbalovací" polohu a nic moc, ale určitě se to vyladit dá..
22:24:01
12.09.2014
12.09.2014
Eidy
-> Milan 136: Moc pěkný, pane. A už to taky někam vytáhneš? Jako Pickup super, litrovku bych si prohlídnul taky rád.
22:23:28
12.09.2014
12.09.2014
Milan 136
-> m8rinek: diky. Rucne...jeste ted me boli ruce. Jinak prumery jako origo. Tedy brzdovy 5mm, spojka 6 a benzin taky 6. U osmicky by mohl byt problem s holendry, kdyz maji zavit 10
22:00:25
12.09.2014
12.09.2014
m8rinek
-> Milan 136: Práce s trubkama super, ohýbal jsi růčo či ohýbačkou? Jaký rozměry trubiček máš? Já mám na palivo připravenou 8x1 a pak tu mám i 6x1 na brzdy, jestli to je teda odpovídající rozměr...
21:58:09
12.09.2014
12.09.2014
Milan 136
Dik.
No kdyz jsem je tam daval naposledy tak jsem to vubec neresil, kdyz to nesklapim:-D
No kdyz jsem je tam daval naposledy tak jsem to vubec neresil, kdyz to nesklapim:-D
16:25:48
12.09.2014
12.09.2014
Danster
-> Milan 136: Pěkná práce
-> Jozka: A to mě to pruží jen na šediví na modrý to padá u obou to mám stejně jak tadyhle kolega skoda-virt.cz/cz/.../9856 -lada-skoda-1000-mb zrovna to tam má i dobře vyfocený
-> Jozka: A to mě to pruží jen na šediví na modrý to padá u obou to mám stejně jak tadyhle kolega skoda-virt.cz/cz/.../9856 -lada-skoda-1000-mb zrovna to tam má i dobře vyfocený
22:05:21
11.09.2014
11.09.2014
Jozka
-> Milan 136: Dají se otočit, buď se při padání mají sbalovat (což se zdá logický), nebo rozbalovat. Byl jsem línej myslet a dal je dle otisků.. ale vždycky předtím se mi zdařilo je napružit, tentokrát ne - tak proto ty pochybnosti.. nu ale jezdí to i tak..
21:26:52
11.09.2014
11.09.2014
Milan 136
-> j_j: až bude chladič tak bude na pevno, Teď je připáskovaná
-> Jozka: myslím, že jo. jinak tam snad nejdou. ale stejně mi to nepruží
-> Jozka: myslím, že jo. jinak tam snad nejdou. ale stejně mi to nepruží
21:07:05
11.09.2014
11.09.2014
Jozka
-> j_j: Ale ani potom to nebude kilo..
-> Milan 136: Ty pružiny "padacích dveří" jsou takhle správně ? Dal jsem je teď naposled taky tak a nějak se mi to nezdá.. a vždycky se na to zapomenu kouknout na dalších autech, jak to mám tam - přitom se na to chystám už měsíc.
-> Milan 136: Ty pružiny "padacích dveří" jsou takhle správně ? Dal jsem je teď naposled taky tak a nějak se mi to nezdá.. a vždycky se na to zapomenu kouknout na dalších autech, jak to mám tam - přitom se na to chystám už měsíc.
21:02:59
11.09.2014
11.09.2014
j_j
hezké, můžeš přivařit i klapačku